2.bölüm~

241 32 41
                                    

-Minho-

M- salak Hyunjin! Oğlum sen mal mısın? Ya zaten çocuk hassas bu konularda.

H- Hyung ne bileyim yanlış anlayacağını!

BC- Git ne yap ne et çocuğun gönlünü al. Yoksa ben senin başka bir yerini alıcam.

H- off tamam Hyung ya.


Hyunjin'in ensesine hafif bir tokat atıp çantamı koluma aldım. Bu yaptığımla bana bakmış geri önüne dönmüştü. Hak ediyordu, bu salak saf olduğu için herkesi arkadaş zannediyordu. Daha biz bunları sevgili yaptık yoksa bu mal Hyunjin hala Felix'e arkadaş gözüyle bakıyordu.

M- ben gidiyorum, çekimim var. Bide şu mala bir plan falan yapın gitsin çocuğun gönlünü alsın.

CB- tamam Minho, görüşürüz.

M- görüşmeyelim mümkünse.

Sınıftan çıkıp çekimlerin yapılacağı alana doğru yürümeye başlamıştım. 1-2 hafta sonra büyük bir yarışma vardı ve Jisung bizi temsil edecek şekilde seçilmişti. Jisung'un fark ettiğim kadarıyla daha çok dansa ilgisi vardı. Sonunda geldiğimde içeri girdim. Herkesle selamlaştıktan sonra içeri geçmiş oturmuştum. Öğrenci olsam bile artık stajyer olacaktım o yüzden hep buralardayım.

S- selam Minho.

M- selam San hyung.

S- ee nasılsın?

M- her zamanki gibi. Sen?

S- bende öyle. Bugünkü çekim benle!

M- Anladım.

Biraz sonra zaten çekimler başlamıştı. Çekimler bitmiş eve yine yorgun argın gidecektim ki girişte Chan hyungun arabasını görmüştüm. Bana el kol yapmış gel işareti vermişti. Koşarak oraya gitmiş arabaya binmiştim.

Tam arabada yanlızım dicektim ki arkada oturup müzik dinleyen Jisung'u görmem ile hayallerim başıma yıkıldı. Açıkcası hafif kumral saçları arasınına taktığı beyaz kulaklığı tombul yanakları ve kiraz rengi dudakları ile çok güzel aynı zamanda tatlı da duruyordu.
Ben arkama bakarak onu izlerken Chan Hyung arabaya binip bana bakmıştı.

BC- noldu lan aşık mısın?

M- ne alaka ya! Hem bu niye geldi ya bizimle.

BC- mal onunda entremanı varmış benden rica etti gelirken alır mısın diye bende aldım.

Bağrışlar üzerine kulalığını boynuna indirmiş bize bakıyordu. Gözleri ne kadar güzelmiş aga.

M- ne bakıyon?

J- bakamaz mıyım?

M- hayır bakamazsın. Dön önüne.

BC- sen dön önüne ne çocuğa sataşıyon lan.

J- Hyung beni Felix'in evine bıraksana.

BC- olmaz onların özel bir işi var.

J- NEEE!!!???!

Bang Chan hyungun dediği şeyle bende şok olmuştum. 2 saat yoktuk neler dönmüş lan ortalıkta.

M- lan kaç saat yoktuk ki ortalık karışmış.

BC- ben sana anlatırım da. Jisung seni istersen Seungmin'in yanına bırakayım mı?

J- olur hyung hem bende onlardan öğrenirim ne olduğunu.

Chan hyung kafasını sallamış arabayı çalıştırmıştı. Jisung'da kulaklığını geri takmış dışarıyı izliyordu. Dikiz aynasından onu izlemeye devam etmiştim. Bir insan hem güzel hem de yakışıklı nasıl olabilirdi aklım almıyordu.

Kısa süre sonra ne kadar bitmemesi için dua ettiğim yok bitmişti. Ona gıcıklık yapmak daha güzeldi o yüzden devam haha.

J- görüşürüz hyung. Seninle umarım görüşmeyiz tahta biti.

BC- görüşürüz Jisu-

M- ben seni görmeyi çok istiyom zaten göt lalesi.

Kafama bir şaplak atıp kaçmıştı. Arkasından bağırsamda duymamış yada duymamazlıktan gelmişti. Biz yolda sohbet ederken yol bitmişti. Bugün çok yorulsamda bizimkilerin arasında neler geçmiş onu merak ediyordum açıkcası.

Gözüm dikiz aynasına kaydığında arkadaki hıtkayı fark etmiştim. Sanırım Jisung hırkasını unutmuştu. Alıp arabadan inmiştim. Yarın biraz gıcık eder sonra ona hırkasını verirdim. Bu arada çok tatlı ve güzel kokuyordu.

-Jisung-

Arabadan inmiş koşarak içeriye gitmiştim Minho bu yanıma bırakmazdı ama neyse pek de umrumda değildi. Zile üst üste basmış beklemiştim. Saat biraz geç olmuştu ve hafif soğumaya başlamıştı. Hırkamı aldığımı hatıtırlıyordum ama şimdi yanımda değildi almamışımdır diyip pek üstelemedim. Bizimkiler sonunda kapıyı açmıştı, çok şükür yani. Hemen Jeongin'e sarılıp içeri geçmiştik.

I.N- nasılsın hyung?

J- iyiyim! Sen nasılsın bebek ekmek??

I.N- bende iyiyim neyse gel içeriye olay var anlatalım!

J- tamam tamam, hadi geçelim.

Jeongin ile içeri girip oturmuştum. Seungmin lavabodaymış o yüzden bize yetişemedi. Hyunjin Felix'in gönlünü almak için onu papatya tarlasına götürmüş. Çocuğa ne yapıp ne ettiyse Felix de hemen kabul etmiş işte. Ya benim arkadaşlarım neden böyle mal ve saf?!

◦•●◉✿ 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑚 𝑒𝑑𝑒𝑐𝑒𝑘 ✿◉●•◦

𝑀𝐸𝑅𝐻𝐴𝐵A! NASILSINIZZZ!! şey ben diğer kitaplara da yb yazdım o yüzden biraz(gece saat 00:39) geç attım. Bu arada iyi geceler bebekemınlar. Seviliyorsunuz💞💗😭💕🤭

Gıcık Fotoğrafcı // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin