4.bölüm~

62 11 20
                                    

Evet Chan hyung ile Seungmin'i yakalayalı tam 2 saat oldu. Şey yani bunun anlamı ikisinin de sevgili olduğudur bence. Irz düşmanı gibi kız düşmanı bunlar . Öğrendiğim kadarıyla Jisung'un maçı haftaya bugünmüş. Ehe biraz gıcık etmekte sorun yok bence.

Gördüğüm şey yüzünden Chan hyungun evine gitmek üzere hazırlanıyordum. Gidelim de şu konuya bir el atalım. Arabaya binip Chan hyungun evine doğru sürmeye başladım. Yolun sonuna doğru aklıma gelen düşünceyle bir şüphelenmedim değil yani. Ya Changbin ile Jeongin sevgiliyse!? Zaten birbirlerine bakışlarında da bir şeyler seziyorum.

Arabayı evin önüne park edip kapıyı çalmıştım. Bir süre sonra kapı açılmış karşımda Saçı dağınık, beyaz kolsuz tişort ve siyah şortlu Chan hyung durmuştu. Arkasında ise Seungmin vardı. AL İŞTE BUNLARDA SEVGİLİ!

BC- Gelmeden önce haber verseydin lan!

M- Gerçeği biliyorum, kudur Chan hyung!

S- NE!?

Arkadan bağıran Seungmin'e göz devirip içeri girmiştim.

M- ulu orta yerde birbirinizi emcüklemeseydiniz lan!

S- işsiz misin kardeşim! Niye bizi izliyon?!

M- ortada durmasaydınız aaa!

Salondaki koltuklardan birine oturmuş Chan Hyunga imalı şekilde gülümsemiştim. Chan hyung büyük kanepeye oturmuş yanınada Seungmin oturmuştu. Herkes ekmeğinde bizde işte sokakta ekmek arıyoruz.

M- ne zamandan beri sevgilisiniz?

BC- Sanane lan!

M- bak gider herkese söylerim.

S- tamam tamam, sus!

BC- kimseye söylemeyeceksin biz zamanı gelince söyleriz onlara.

M- Tamam hadi söyleyinn!

S- geçen yıldan beri...

M- NE! OHA AMK!

Duyduğum cümle ile şoka uğramıştım. Ne yani bunlar 1 yıldır sevgili ve kimse bilmiyor mu? Oha nasıl sakladınız ya?

BC- Bağırma lan!

M- bunu ne zaman söylemeyi düşünüyonuz?!

S- söylemeyi düşünmüyorduk.

M- e yuh!

Chan Hunglarda biraz daha kalmış sonra kalkmıştım. Zaten bugün yorucu bir gündü bir de bunların sevgili olduğunu öğrenmiştim. Nasıl belli etmediler anlamadım ki. Benim sevgilim olsa her saniye öpesim gelir. Nasıl dayanmışlar anlamadım.

***

Aklımdaki düşünceler bir türlü gitmiyordu. Acaba hepsini eve çağırıp itiraf etmelerini mi sağlasam? Belki Jeongin ve Changbin de sevgilidir. Yani ummadık taş baş yarar derler ya hani. Aklımdaki tüm düşünceleri bir kenara bırakıp yatağa girdim. Çağırmak istesem de çağıramazdım çünkü saat epey geç olmuştu.


Jisung

Sabah gözlerime acımasızca vuran güneş ışığıyla uyanmıştım. Saate bakmış sonra kalkıp lavaboya girmiştim. İşlerimi halledip aşşağı indim. Kendime atıştırmalık bir şeyler hazırlamış yemeye başlamıştım. Kirli bulaşıkları dezgahın içine bırakıp yukarı çıkmaya başlamıştım. Bir çırpıda hazırlanmış, beyaz kulaklığımı saçlarım arasına geçirip aşşağı inmiştim. Hemen ayakkabımı giymiş ve evden çıkmıştım.

Turnuvalar başlamıştı, bunun için heyecanlı olsam da sık sık antrenman yapmam gerekiyordu. Büyük bir ihtimalle rakiplerim güçlüydü. Bu yüzden daha sıkı bir antreman yapmam gerekiyordu. Tabi her saniye bana karışan bir aptal varken bu pek mücadeli oluyordu. Anlamıyorum ki nasıl her zaman bana bulaşabiliyordu.





◦•●◉✿ 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑚 𝑒𝑑𝑒𝑐𝑒𝑘 ✿◉●•◦

Meraba! Nasılsınız biliyorum kötüsünüz belki bir umut wattpad açılır diye yb atıyorum. Umarım çabalarımızla wattpad tekrar açılır. Bölü m çoook kısa biliyorum ama yapacak bir şey yok müsait olamıyorum. Birazda sınav öğrencisi olduğum için kıçım tutuşuyor ama neyse 😪🙄 yani umarım wattpad tekrar Türkiye'ye gelir ya olmuyor böyle 🥺😭😪

Gıcık Fotoğrafcı // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin