3 saatin ardından sonunda cidden sonunda Seungmin lavabodan çıkmıştı. Yani ne yalan söyleyeyim bir an lavabonun içine düşmüş zannettim.
S- kanka bomba bir şey söyleyeceğim!
J- her şeyden haberim var seung!
S- NASIL YA!?
J- lavabonun içine düşmüşsün heralde sen gelene kadar Jeongin her şeyi anlattı.
S- ne yaptın sen ya? Ben anlatacaktım!
I.N- banane erken gelseydin.
J- neyse bir şey olmaz. Ee napalım ben çok sıkıldım.
I.N- kutu oyunu oynayalım!
S- mantıklı hemen alıp geliyorum!
J- tamam bekliyoruz.
***
Sabah gözlerimi çalan aptal alarm ile açmıştım. Etrafa bakınıp çalan telefonu aramaya başladım. Etraf dağınıktı ama bizim mallardan kimse yoktu herhalde derse gitmişlerdir. Sonunda bulup saate baktım. 12 mi? Ehh erkenmiş ya. BİR DAKİKA SAAT 12 VE BEN OKULA GEÇ KALDIM!
Hemen kalkmış hazırlanmış dışarı atmıştım kendimi. Hızlıca ayakkabılarımı giyip okula doğru koşmaya başlamıştım. Sonunda vardığımda içeriye girmeden önce kapıda soluklanmaya başladım. Nefesim yerine gelince kafamı kaldırıp bahçeye baktım. Bizimkileri görünce anlık bir sorgulama yaşayıp o tarafa doğru yürüdüm. Beni neden uyandırmamışlardı??!
J- ne yapıyorsunuz burada? Ve siz ikiniz neden beni uyandırmadınız!?
I.N- Bugün yarışma varya onun için seni uyandırmadık.
J- benim turnuvam bugün değildi ama.
M- salak başka turnuva bu.
J- salak sensin, benimle düzgün konuş!
Minho bana göz devirmiş önüne dönmüştü. Ben hala ne olduğunu anlamaya çalışırken onlar hala oturuyorlardı. Hayır yani anlamadığım bugün turnuva mı vardı? Bahçeye çıkan antrenörümü görünce hemen oraya koşmuştum. Olayları anlamam gerekiyordu.
J- hocam niye herkes burada?
Hoca şeysi- okullar arası yarışmalar başlıyor ya ondan. Bugün başka okulların maçı var. Yarışmalar bizim okulun bahçesinde olacak.
J- iyi, bari bir günlük dinlenirim.
Arkamı dönmüş bizimkilerin yanına yürümeye başlamıştım. Eve uğramam gerekiyordu. Çünkü hava hala yaz gelmediği için biraz soğuktu.
J- ben eve gidip geliyorum.
F- neden?
J- hırkamı almayı unutmuşum onu alıcam. Hava hala soğuk.
BC- Jisung hırkanı arabada un-
Chan hyung Minho tarafından karnına yediği yumrukla susmuştu. Ben hala onlara garip garip bakarken Minho bana gıcık bir ifade ile bakıyordu.
M- sen bir benimle gelsene ya.
J- hayır.
M- ya bir gel önemli bir şey söyleyeceğim.
J- kısa kes Minho.
M- tamam gel.
J- hayır burada söyle.
M- ya uzatma, gel işte.
J- hayı-
Minho elimden tutmuş peşinden koşturuyordu. Ben elimi elinden kurtarmaya çalışırken daha da sıkmıştı. Arkasını dönüp bana bakış atıp daha hızlı koşmaya başlamıştı.
CB- Minho net aşık aga.
I.N- cidden.
***
Şimdi Minho bey ile bahçenin arkasındaki otoparkta duruyordum. Ne işimiz var burada?
J- noldu? Neden buraya getirdin beni?
M- bir bekle ya. Çok sabırsızsın.
Arkasını dönüp arabayı açmıştı. Hala anlamıyorum ne yapıyor bu? Arabanın arka koltuğundan çıkardığı beyaz hırkam ile şokla ona bakmıştım.
J- pardon da Minho bey bu hırka sizde ne geziyor?
M- dün akşam Chan hyungun arabasında unutmuştun ben de aldım. İyilik de yaramıyor sana.
J- ben yanıma almadığımı zannettim pardon.
M- bir teşekkür alayım.
J- hayır.
M- öpücükte kabul ediyorum.
J- Minho, seni öpeceğime kurbağa öperim daha iyi.
M- kırıcısın.
J- sen kırıcı olunca bir şey olmuyor ama!
M- gidiyorum ben.
J- tamam gel ya. Teşekkürler.
M- heh şöyle adam ol lan!
J- geber.
Hırkamı hemen üstüme geçirmiş okulun içine doğru yürümeye başlamıştım. Ama bilin bakalım yine kim benim kuyruğum? Evet Lee Minho şerefsizi. Kuyruk gibi her saniye peşimde. Üstüne üstlük benimle uğraşıyor gıcık herif.
J- neden kuyruk gibi peşimdesin?
M- seni gıcık etmek hoşuma gidiyor çünkü!
J- Minho çok ciddiyim, siktir git.
M- ayıp.
Kafamı sallayıp daha da hızlanmaya başladım. Hala peşimden mal mal geliyordu. İnsanlar nasıl buna hayran olabiliyor ya?
***
Minho
Turnuva boyunca fotoğraf çektiğim için baya yorulmuştum. Hayır yani anlamadığım koskoca okulda başka fotoğrafcı mı kalmadı? Şu finaller bir gelse bitse rahatlığa bırakıcam kendimi.
İleride Chan hyung ve Seungmin'i görünce şaşırdım. Eheheee yoksa bunlar bir iş mi çeviriyor. Sessizce onlara doğru yürümeye başlamıştım. Ben onları gizlice izlerken Chan hyung Seungmin'in belinden tutup kendine çekmişti. OHA DUR NE YAPTIN SEN! ADAM MODEMİ SÖKTÜ GÖTÜRÜYOR! BU NE KIZ DÜŞMANLIĞIDIR GAY OĞLU GAYLAR!
◦•●◉✿ 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑚 𝑒𝑑𝑒𝑐𝑒𝑘 ✿◉●•◦
𝐸ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚! Şey birazcık merakta kalın 😝🤭 yazarınız sakatlandı 😔 malesef omzumu voleybol oynarken incittim ve feci anlamda ağrıyor 🤧😔 bu arada bugün geçen salı yb atmadığım için bir tane daha yb atıcam. Yani fazla merakta kalmayın. Bu arada bölümler kısa mı bilmiyorum ama kısaysa söyleyin lütfen😫🙏🙏💓. Acaba her gün yb atıp hemen hikayeyi bitirsem mi? Neyse gidiyorum ben kendinize iyi bakın sizi seviyorummmmmmmm😪😪💗💗💕💗💞⭐🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gıcık Fotoğrafcı // Minsung
FanficMinho üniversitesitede fotoğrafçılık okuyan başarılı bir öğrenci ve Jisung da aynı üniversitede atletizm okuyan öğrencidir. Jisung ne kadar atletizm okusa da, hayalinde hep bir dansçı olmak vardır ve arada sırada arkadaşlarına öğrendiği dansları gös...