Shou sabah kalktı ve aynadan kendine baktı, yıllar ondan çok şey almıştı. Çok değişmişti ve uzamıştı. Çalışma masasına oturdu, masanın üzerindeki momoyama predatorsla çekilmiş fotoğrafa baktı.
Shou: Ahhh keşke tekrar birleşebilsek...
Derin bir iç çekti, en son iki yıl önce üçüzlerle görüşmüştü sadece. Diğerlerinden bir haberdi hepsini özlemişti özelliklede Erikayı... Belli etmesede Shou Erikaya karşı bir sevgi besliyordu ancak Erikanın gözü Aotodaydı, aksi gibi Ouzouda Erikayı seviyordu ve bunu her fırsatta Shounun gözüne sokuyordu. Son zamanlarda Shou yeni bir kulübe girmişti ancak oradan çıkma kararı almıştı tam olarak orada bir kızla tanıştı. Bu kız aynı Erikaya benziyordu gerek çalımları olsun, gerek hızı olsun hatta yüzü bile ona benziyordu. Shou onu sevmeye başlamıştı... Shou düşüncelerle masadan kalktı ve annesinin yanına gitti.
Shou: Günaydın annecim!
Haruka: Günaydın Shou, hadi kahvaltıya geç sana yemek getireyim.
Shou: Teşekkür ederim anne ama işe geç kalacağım.
Haruka: Tamam o zaman al bunu yersin yolda.
Shou: Anne... acelem var saat 8 i geçiyor.
Hızlıca kapıdan çıktı çünkü annesinin ısrar edeceğini biliyordu. Shou eski evinden taşınmak zorunda kalmıştı çünkü annesi amansız bir hastalığa yakalanmıştı, bu nedenle çok restorana gidemiyordu. Shouda bu eski küçük evi geçindirmek için hafta sonları bir markette çalışıyordu. Shou markete vardığında saat çoktan 9 a gelmişti.
Shou: Merhaba Rin!!
Rin: Merhaba Shou. Tam gelmeyeceksin diyordum. Biliyorsun Üniversite sınavına gireceğim ders çalışmam gerekiyor, lütfen bir daha bu kadar geç kalma.
Shou: Üzgünüm Rin. Bir daha olmayacak.
Rin: Anlayışın için teşekkür ederim. Ben gidiyorum.
Shou: Görüşürüz Rin!
Shou bir zaman sonra yeni gelen paketleri toparlamaya başladı. Bir anda kapı açıldı gelen o kızdı!
Yosiko: Nasılsın Shou?
Shou: İyiyim, sen nasılsın?
Yosiko: Bende iyiyim, sana yardım edeyimmi?
Shou: Hayır teşekkür ederim, ben yaparım sen otur.
Yosiko: Yardım edeceğim...
Shounun yanında duran kutudan atıştırmalıkları alıp yerleştirmeye başladı. Bu sırada bir müşteri gelmişti.
Shou: Merhaba 7-11 e hoş geldiniz.
Shou sanki karşısındaki adamı tanıyor gibiydi ama o olamazdı değilmi? Adam alışverişini yapıp kartı uzattı, ama kartta o ismi gördü...
Aoto Gonzalez Takuma...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff Yeniden
FanfictionShou Oota uzun zaman önce dağılan futbol kulübü için üzülüyordu, kulübü tekrar kurmalıydı...