3. Bölüm: Erika'dan

62 6 0
                                    

Erika sabaha kadar uyuyamamıştı gözüne bir gram uyku girmemişti. Annesinin yanına gittiğinde annesi çığlık attı.

Mrs.Takato: Aman tanrım Erika bu halin ne?

Erika: Gece hiç uyku tutmadı anne.

Mrs. Takato: Sende telefon oynadın...

Erika: Evet anne. Düşünüyorumda acaba bizimkiler nerede? Özellikle Reika ne yapıyor. Uzun zamandır onu görmedim numarası değişmiş onu arayamıyorum bile.

Mrs. Takato: Eminimki hâlâ futboldan vazgeçmemiştir, bazı kişilerin aksine o daha narin olmasına rağmen futbolu bırakacak gibi değil.

Erika: Anneee şimdi bana lafmı soktun? Ne yapayım artık eski düzenim yok hiç bir kulüpte. Ama eğer Momoyama predatorsı tekrar kurabilirsek çok iyi olmazmı?

Mrs. Takato: Evet, hadi sana iyi şanslar. Git bul onları.

Erika: Hadi anne görüşürüz.

Zaman diğerleri gibi Erikadanda çok şey almıştı, özelliklede babasını. Babası annesi ile tartışmış ve gitmişti. Erika bu duruma çok üzülsede kimseye söyleyemiyordu. Annesi ile vedalaşıp evden çıktı. Dershaneye gidecek ardından Kütüphaneye geçecekti. Bu sene diğerleri gibi onunda üniversite sınavı vardı. Aklında ders notları, kalbinde momoyama predators ile dershaneye gitti. Orada çok tatlı bir çocukla tanışmıştı ancak bir türlü çocukla konuşamıyordu. Çocuk okulun basket takımındandı, hal böyle olunca yanında olan kızlar çok fazlaydı... özellikle 'ponpon' olanlar.

Erika: Of yine başındalar çocuğun yaa. Zaten sadece iki gün görebiliyorum ondada düzgün durmuyorlar.

Makoto: Kızlar kızlar... hepinize imza vereceğim sakin.

Tek sorun çocuğun götünün çok kalkık olmasıydı. Erika bu durumdan nefret ederdi ancak çocuk çok sevimliydi.

Makoto: Aaa Erika seni hangi rüzgar buraya getirdi onada imza vereceğim.

Pis pis sırıttı.

Erika: Makoto-san hiç komik değilsin.

Makoto: Hadi ama Eri sadece eğleniyoruz.

Erika: Eri derken? Sen ne hakla bana böyle dersin?

Makoto: Kötü bir şey söylemedim.

Erika: Bir daha lakabımı ağzına alırsan tüm dişlerini kırar, dilini kökünden kopartırım.

Şeyyy sanırım Erika da az değil...

Makoto: Üzgünüm Eri.

Erika: Bu son şansın Makoto-san.

Makoto: Erika çok resmi konuştuğunu düşünüyorum. Lütfen bir dahakine bana Makoto de.

(Bilmeyenler icin: daha çok küçüklerin büyüklere veya tanımadıkları(çok değil) kişilere taktıkları nötr saygı kelimesidir.)

Erika: Bir dahakine ortada olursan.

Bu sırada kızlardan biri onu çekiştirerek götürdü. Erika babası onları terk ettikten sonra dahada çekilmez olmuştu, yerdeki yaprak parçasına bile sinirlenip ağacı söker olmuştu. Durum böyle olunca herkes ona mesafeli duruyordu. Dershane bittikten sonra Kütüphaneye gitmek için yola koyulduğunda birine çarptı. Karşısında uzun boylu bir çocuk vardı.

Shou: Çok özür dilerim.

Erika: Daha dikkatli olsana!

Shou: Gerçekten üzgünüm, çok acelem vardı sizi görmemişim.

Bu ses çok tanıdıktı.

Erika: Dur bakalım. Shou!

Önündeki çocuk erikaya baktı.

Shou: Aman tanrım sanırım dualarım kabul oldu! İnanamıyorum Erika bu senmisin?

Erika: Shou bağırmana gerek yok bu beş yıl seni değiştirememiş. Tabii yüzün ve boyun hariç.

Shou: Erika sende çok değişmişsin, ama önceden benden uzundun hahaha.

Erika: Shou komikmi?

Shou: Tamam tamam. Aoto ile kounştum sabah. Tesadüfen markete geldi.

Erika: Aotomu? Markettemi çalışıyorsun? Off aklımda bir çok soru var.

Shou: Şimdi üçüzlerin evine gideceğiz. Aoto en son 2 3 yıl önce görmüş kotayı, belki hâlâ aynı evde yaşıyorlardır diye gidelim dedik. Aoto kız arkadaşıyla kütüphanedeydi.

Erika: Anladım, ee nerden düştü aklınıza üçüzleri bulma fikri.

Shou: Momoyama Predatorsı özledim, seninde özlediğini biliyorum. Sende gelsene.

Aoto: Shou hadi gel seni bekliyorum.

Shou: Ahhh Aoto gelsene, bak kimi buldum.

Aoto: Erika?

Erika: Aoto...

Erika önceden Aotodan hoşlandığı için şuan utanıyordu.

Shou: Hadi gidelim artık.

Shou iki genci çekiştirerek üçüzlerin evine sürükledi. Onları bulacaklarına emindiler.

Shou: Hadi bakalım umarım evdelerdir, yada taşınmamışlardır.

Aoto: Umarım.

Shou kapıyı çaldı.

Mrs. Furuya: Kim o?

Erika: Üçuzlerin arkadaşıyız.

Mrs. Furuya: İsimleriniz nedir acaba? Kota son zamanlarda çok paranoyak oldu da.

Aoto: Biz Momoyama predatorstanız, Shou, Erika ve Aoto deyin lütfen.

Mrs. Furuya: Tamam girin lütfen.

Kapı açıldı.

Ryuuji: Kimmiş anne?

Mrs. Furuya: Sizin eski kulüpten üç çocuk.

Kota: Ne! İsimleri ne?

Mrs. Furuya: Aoto, Shou bir de başka bir isim söylediler unuttum... ama kız ismiydi

Kota: Reika olabilirmi!

Mrs. Furuya: Olabilir oğlum.

Shou içeri girer girmez Ryuuji ve Kotayı gördü.

ÜÇÜZLER!!

Victory Kickoff YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin