• 𝘢𝘯𝘨𝘴𝘵 🌧,
• 𝘳𝘦𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦𝘥 : 6-12-20𝟤4𝙲𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 :
𝘈𝘣𝘣𝘪𝘦 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾> 𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾> 𝘱𝘦𝘵𝘶𝘯𝘪𝘢 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾.> 𝘭𝘪𝘻𝘻𝘺 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾>𝘶𝘣𝘣𝘪𝘦 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾> 𝘉𝘶𝘣𝘣𝘭𝘦 <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾>, 𝘈𝘭𝘪𝘤𝘦. <𝙋𝙇𝘼𝙏𝙊𝙉𝙄𝘾>
𝘔𝘪𝘴𝘴. 𝘛𝘩𝘢𝘷𝘦𝘭 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>, 𝘔𝘪𝘴𝘴. 𝘤𝘪𝘳𝘤𝘭𝘦 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>, 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘉𝘭𝘰𝘰𝘮𝘪𝘦 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾> 𝘔𝘪𝘴𝘴. 𝘚𝘢𝘴𝘩𝘢 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>, 𝘔𝘪𝘴𝘴. 𝘌𝘮𝘪𝘭𝘺 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>, 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳. 𝘋𝘦𝘮𝘪 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>, 𝘮𝘪𝘴𝘴. 𝘎𝘳𝘢𝘤𝘦 <𝙍𝙊𝙈𝘼𝙉𝙏𝙄𝘾>
(( 𝖳𝖧𝖨𝖲 𝖴𝖲 𝖦𝖮𝖨𝖭𝖦 𝖳𝖮 𝖡𝖤 𝖠𝖭 𝖶𝖨𝖫𝖣 𝖱𝖨𝖣𝖤 𝖦𝖴𝖸𝖲. 𝖧𝖮𝖫𝖣 𝖮𝖭 𝖳𝖨𝖦𝖧𝖳! 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗎𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗌𝗂𝗆𝗂𝗅𝖺𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗂𝖼𝖾 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍!))
≻───── ⋆✩⋆ ─────≺
"𝑶𝑵𝑬 𝑲𝑰𝑵𝑫"
- Miss. . Thavel, miss. Bloomie, miss. Circle where the teacher trio who yet killed students who got below D. While miss. Emily, 𝗆𝗂𝗌𝗌 𝖲𝖺𝗌𝗁𝖺,𝗆𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋.𝖽𝖾𝗆𝗂 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝖽𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾. (( 𝗔𝗨 )) But You were none of them. You were likely comforting the students the teachers scolded or even save them and defend them from the teachers.. 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍𝗇𝖾𝗌𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖺nd 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋𝗌.? they dint like that.
- 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝗇𝖾 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗒𝖾𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆. 𝖡𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾.. 𝖸𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗅𝗅. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗆? 𝖶𝖾 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐.. 𝖸𝖾𝗍
- today. They just finished their exams. Some students come to your class with feared eyes. Not like before they have shiny smiles. You sighed because lots of students failed except for.. Bubble, zip, Edward, oliver, engel, Skell, Kevin , Lana and ruby. Just 9 students passed.
As you were passing all the exam papers to them. They were yet dissapointed and very scared. But you just smiled at all of them. "𝗖𝗵𝗲𝗲𝗿 𝘂𝗽. 𝗜 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝘂𝘆𝘀 𝗱𝗶𝗱 𝗮𝗹𝗹 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁! 𝗞𝗲𝗲𝗽 𝘂𝗽 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝘄𝗼𝗿𝗸. " 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽. 𝖡𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗇 '𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾'.- "𝗹𝗼𝗼𝗸.. 𝗜𝗹 𝘁𝗿𝘆 𝗺𝘆 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗱𝗲𝗳𝗲𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗹𝗹 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝟲 𝗰𝗿𝗮𝘇𝘆 𝗮𝘀𝘀 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿𝘀. " 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖻𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍𝗅𝗒 . "𝗣𝗹𝗲𝗮𝘀𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘆 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲𝘀 𝘄𝗵𝗼 𝘄𝗲𝗿𝗲𝗻'𝘁 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗼𝗻𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗲𝘅𝗮𝗺𝘀.. " 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽. 𝖠𝗌 𝗂𝗍 𝖼𝗈𝗆𝖿𝗈𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗎𝖽𝖾𝗇𝗍𝗌..
YOU ARE READING
♡ ~ { "𝒯𝓌𝒾𝓈𝓉𝑒𝒹 𝐿𝑜𝓋𝑒! ~" } ˚˖𓍢ִ໋🦢˚
Fanfiction·˚𝙢9𝙠 ༘₊· ͟͟͞͞꒰➳ ; ғᴘᴇ x ғᴇᴍ! ʀᴇᴀᴅᴇʀ ᴏɴᴇsʜᴏᴛs/ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴɴᴏɴs! ♡ 𝙎 ➥ 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙𝙚𝙙 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙋𝙞𝙣𝙩𝙚𝙧𝙚𝙨𝙩 ➥ Y/N. Was an new student in 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧 school.! she made lots of friends but .. She was kinda shy and nervous. S...