(Bölümde geçen kısacık yer önceki bölümde yarım kalan smut'u beğenmeyen Eylül için 😭)
2 yıl sonra'
Şimdi koskocaman 2 yıl geçmişti ve ikisi de Konservatuvar bölümünü bitirmişti. Bugün mezuniyetleri vardı. İkisinin aklında da şarkıcı olma planları dönüyor ve bu fikir onları deli gibi heyecanlandırıyordu. İkisinin de isteği buydu.
Bu 2 yıl içerisinde Seungmin psikiyatri bölümüne kadar yükselmiş ve bu sebeple Chan da psikiyatrideki hastalarını Seungmin'e devretmişti.
Changbin ve Chan birbirine her gün daha çok aşık olmuş birbirlerine her gün daha çok bağlamışlardı.
"Chan."
Changbin in seslenmesi ile oturduğu koltuktan kalkarak odaya gitti.
"Pembe donum nerde amına koyayım bulamıyorum."
Chan pantolonunu çekiştirerek altındaki pembe boxer'ın görünmesini sağladığında gülerek Changbin'e bakıyordu. Changbin ise kendi boxer'ını sevgilisinin üzerinde gördüğü için sinirlenmişti.
Yalandan bir sinirle Chan'ın üzerine doğru yürürken tişörtünü çıkarıp kenara atmıştı.
"Bana bak lan sen."
Chan da ona ayak uydurarak yalandan korkmuş gibi ellerini başına kapattı.
"Bittin olum sen."
Changbin kendi söylediklerine bile gülmemek için zor dururken Chan'ın tam karşısına gelerek durdu.
"Ne yapacaksın bana?"
Chan'ın hiçte endişe dolu olmayan aksine neşeli sesi Changbin'i de gülümsetmişti. Elini kaldırarak sevgilisinin kalçasına koyup onu kendine çekti.
"Bilmem."
Chan başını sallayarak kollarını Changbin in boynuna doladı.
"Changbiiiiinnn-"
Changbin de ona gülümseyerek bakarken ilk öpen kişi Chan olmuştu. Başından beri aslında istediği buydu. Tek derdi şişen erkekliğini boşaltmaktı. Changbin de bunu anlayarak ona yardımcı olmak istiyordu ama şimdi pek de müsait değildi. Üzerini giyinip evden çıkmaları gerekiyordu çünkü mezuniyetleri vardı fakat az önce fırlattığı tişörtü ile üryan bir şekilde duruyordu.
"Neyse bugün de siyah donumu giyeyim."
Yatağın üzerinde kendisini bekleyen Chan'ı bırakarak çekmecesinden aldığı siyah boxer'ı üzerine geçirerek Chan'ı banyoya doğru sürükledi.
"Gell."
Sevecen sesi Chan'ı daha çok uyuşturuyordu.
Changbin dizlerinin üzerine oturarak sevgilisinin erkekliğine dokunuyor ve ona yardımcı olmaya çalışıyordu. Kısa bir süre böyle geçtikten sonra Changbin'in gözleri hala sevgilisinin üzerindeydi. Chan başını sallayarak yeterli olduğunu belirttikleri bir kaç saniye sonra boşalarak yere düşmüştü.
Changbin sevgilisinin kolunun tutarak kalkmasına yardımcı olmuş ardından duş başlığını alarak sevgilisini hızlıca yıkamıştı. Yardımcı olarak Chan'ı yatağa yatırdıktan sonra üzerinde sadece boxer olduğu aklına gelerek üzerini giyinmeye başladı.
"Ee Chan bey...?"
"Hmm?"
"Nedir bu bir anda olan şişkinliğin sebebi?"
"Ne bileyim? Odaya geldim çıplaktın falan bir anda oldu."
Changbin gülümseyerek giyindiği tişörtünü düzeltiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Angel | •Changchan•
FanficChangbin: Ben... Seninle iyileşmek istiyorum. Chan: Benim de tam olarak istediğim bu, seni iyileştirmek istiyorum.