Özel bölüm

292 36 28
                                    

Bu arada bu bölümdeki olaylar bebekleri olmadan önce ama hala evliler.
Neyse tutmayayım iyi okumalarr

Bu bölümü sizlere armağan ediyorum seviliyorsunuz 😘

minasahin6 ve kahrolmushamsicuk

___

Hande ve Zehra, yeni güne birlikte uyanmanın huzuruyla başlarlardı. Hande, genellikle Zehra'dan önce uyanır ve sabah kahvesini hazırlardı. Bu sabah da farklı değildi.

Hande, mutfakta kahve makinesinin başında, kahveleri hazırlarken, Zehra da yataktan kalkıp banyoya yöneldi. Hande, Zehra'nın duş almasını beklerken, kahvaltı için birkaç dilim ekmek kızarttı ve omlet yapmaya başladı.

Zehra, banyodan çıkıp mutfağa geldiğinde, Hande'yi kahvaltıyı hazırlarken buldu. "Günaydın aşkım," dedi Zehra, Handenin arkasından beline sarılarak.

Hande, arkasını döndü ve Zehra'nın burnuna bir öpücük kondurdu "Günaydın, sevgilim. Kahvaltı hazır," dedi.

Birlikte mutfak masasının başına oturup, kahvaltılarını yaparken günlük planlarını konuşmaya başladılar. Hande, o gün önemli bir toplantıya katılacağını, Zehra ise hastanedeki yoğun bir gün için hazırlık yapması gerektiğini anlattı.

"Toplantıdan sonra seni almak için hastaneye gelirim," dedi Hande, kahvesinden bir yudum alırken.

Zehra, gülümseyerek, "Harika olur. Beraber akşam yemeğine çıkarız," dedi.

Kahvaltıdan sonra, Hande ve Zehra hazırlıklarını tamamlayıp evden çıktılar. Hande, avukatlık ofisine, Zehra ise hastaneye doğru yola koyuldu. İkisi de işlerinde yoğun ve başarılıydılar, ancak birbirlerine zaman ayırmayı ihmal etmezlerdi.

Hande, ofisinde önemli bir toplantıya katıldı ve yeni bir dava hakkında strateji belirledi. Zehra ise hastanede hastalarıyla ilgileniyor, ameliyatlar yapıyor ve tedavi planları oluşturuyordu. İkisi de işlerinin yoğunluğuna rağmen birbirlerini düşünmekten vazgeçmiyorlardı.

Gün sonunda, Hande, Zehra'yı almak için hastaneye geldi. Zehra, onu hastane kapısında beklerken, Hande arabadan inip ona doğru yürüdü.

"Nasıl geçti günün?" diye sordu Hande, Zehra'ya sarılarak.

"Oldukça yoğundu, ama şimdi seninle olduğum için her şey daha güzel," dedi Zehra, gülümseyerek.

Birlikte arabaya binip, akşam yemeği için favori restoranlarından birine doğru yola çıktılar. Restoranda, günün yorgunluğunu atarken, birbirlerine iş günlerinden bahsettiler ve gelecek planlarını konuştular.

Akşam yemeğinin ardından, Hande ve Zehra eve döndüler. Evlerine adım atar atmaz, Hande Zehra'ya doğru yaklaştı ve onu tutkulu bir şekilde öptü. Zehra, Hande'nin öpücüğüne aynı tutkuyla karşılık verdi.

"Seni çok özledim, her zaman da özleyeceğiz" dedi Hande, Zehra'nın gözlerine bakarak.

"Ben de seni özledim aşkım" dedi Zehra, Hande'nin boynuna sarılarak.

Hande, Zehra'yı nazikçe salona yönlendirdi ve kanepeye oturttu. Zehra'nın yanına oturup, onu tekrar öpmeye başladı. Öpücükleri derinleşirken, Hande'nin elleri Zehra'nın beline doğru kaydı ve onu kendine çekti.

"Seninle olmak her zaman çok özel," dedi Hande, Zehra'nın kulağına fısıldayarak.

Zehra, Hande'nin boynunu öpmeye başladı ve elleri Hande'nin saçlarında dolaşırken, "Seninle her anı paylaşmak bana huzur veriyor," dedi.

Hande, Zehra'nın dudaklarına tekrar tutkulu bir öpücük kondurdu ve elini Zehra'nın sırtında gezdirmeye başladı. Zehra, Hande'nin bu dokunuşları karşısında daha da yakınlaştı ve ikisi de birbirlerinin varlığında kaybolmuş gibi hissettiler.

---

Hande, Zehra'yı nazikçe yatağa yatırırken, gözlerinde arzulu bir parıltı vardı. Zehra, bu arzuyu fark ederek, kendini Hande'nin kollarına bıraktı. Hande'nin dokunuşları, Zehra'nın teninde ateş gibi bir iz bırakıyordu.

Zehra'nın gözleri, Hande'nin vücudunu keşfederken, kalbi hızla atmaya başladı. Hande'nin dudakları, Zehra'nın boynunda gezinirken, derin bir nefes aldı ve onun kokusunu içine çekti.

Hande, yavaşça Zehra'nın üzerindeki kıyafetleri çıkartırken, her bir dokunuşuyla Zehra'yı deli ediyordu. Zehra, nefesini tutarak, heyecanla Hande'nin ellerini vücudunda hissediyordu.

Zehra'nın teni, Hande'nin parmaklarının altında ateş gibi yanarken, arzusu giderek daha da yoğunlaşıyordu. Hande'nin dudakları, Zehra'nın teninde izler bırakırken, onun vücudunda titreyen bir heyecan hissediyordu.

Zehra, Hande'nin dokunuşlarının her birinden zevk alırken, nefes nefese kalmıştı. Hande'nin bedenindeki her çizgiyi keşfederken, arzusu giderek daha da yoğunlaşıyordu. İki kadın, birbirlerine adeta tutkuyla bağlanmışlardı ve bu anın tadını çıkarmak için sabırsızlanıyorlardı.

Hande'nin elleri, Zehra'nın teninde gezinirken, aralarındaki mesafe giderek azalıyordu. Zehra, kendini Hande'nin kollarına bırakarak ona teslim oluyor, aralarındaki ateşli temasın tadını çıkarıyordu. Hande'nin dudakları, Zehra'nın bedeninde derin izler bırakırken, her bir öpücük Zehra'nın içini titretiyordu.

Zehra'nın elleri, tutkulu bir şekilde Hande'nin vücudunu keşfederken, aralarındaki arzu giderek daha da yoğunlaşıyordu. İki kadın, birbirlerine tutkuyla kavuşarak, birbirlerine olan sevgilerini ve arzularını doyasıya yaşamaya devam ediyorlardı.

Zaman durmuş gibiydi ve odada yalnızca Zehra ve Hande'nin nefesleri duyuluyordu. İkisi de birbirlerine adeta bütünleşmişlerdi ve bu anın tadını sonuna kadar çıkarmak istiyorlardı.

Hande, Zehra'nın tenindeki her çizgiyi öpüyor, ona sonsuz bir sevgi ve arzuyla dokunuyordu. Zehra ise Hande'nin dokunuşlarını derinlemesine hissediyor, ve her an eriyecekmiş gibi hissediyordu

Zehra, kendini Hande'nin kollarına bırakarak ona teslim oluyor, aralarındaki bağı daha da derinleştiriyordu. Hande'nin teni, Zehra'nın teniyle birleşirken, ikisi de birbirlerine olan sevgilerini ve arzularını en saf ve derin şekilde ifade ediyorlardı.

Bu an, onların birlikte geçirdikleri en unutulmaz anlardan biriydi . Birlikte oldukları her an unutulmazdı.

Eveeet bitti sizi seviyorum belki başka kurgularda görüşürüz.

Öpüldünüz 🍯😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love  G×G #OneShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin