5

44 3 11
                                    


''Kazuha, bu sapık sana neler diyor böyle?''

.

Tam bir şerefsiz gibi konuştu. Bana sapık demesiyle küplere binmiştim. Suratına bir tane geçirip ağzını burnunu dağıtmak isterdim ama maalesef yaprağım buradayken yapabileceğim bir şey yoktu. Ama ilk fırsatta o herifi ters çevirip sikecektim.

Tomo bana yine o orospu sırıtışıyla baktı.

Kazuha da Tomo'yu süzmekle meşguldü.

''Sen.. kimsin? Seni tanıyor muyum?''

Kazuha'nın konuşmasıyla beraber Tomo'nun yüzündeki sırıtış kayboldu. Şimdi daha ciddi bir yüz ifadesiyle Kazuha'ya bakıyordu. 

''Ne demek sen kimsin Kazuha? Tomo'yum ben!''

''Ha öyle mi? Yakın arkadaştık o zaman!''

Tomo hala Kazuha'ya bakıyordu. O ortamda siklenmiş gibi hissettim. Açıkçası Tomo'nun bu konu hakkında kuduracağını bildiğimden sustum ve iğrenmiş bakışlarla Tomo'nun yüz ifadesini izlemeye devam ettim.

''Yakın arkadaştık derken? Dalga mı geçiyosun Kazuha.''

''Birkaç hafta önce ufak(supeli) bir kaza geçirdim. Hafızamın bir kısmını kaybettiğimi söylediler. Kusura bakma, çokta hatırlamıyorum seni.''

Tomo sinirlenmeye başladı. Ben de bana bakmıyorken ona sırıtıyordum. Aniden bana dönmesiyle üstüme doğru yürümeye başladı. Sanırım ben onu değil, o beni sikecekti. Çocuk üzerime yürüdükçe yürüdü, aramızda birkaç cm kalana kadar. 

''Ona dokunursan kötü olur mantarcık.''

Boşu boşuna endişelenmiştim. O kahpe bana hiçbir bok yapamazdı. Orta parmak çekerek çantamı sıramdan aldım ve Kazuha ile Tomo'yu orda bırakarak uzaklaştım. Koşa koşa aşağı indim ve telefonuma gelen bildirimlere bakmaya başladım.

Kafa dağıtmak için.

Balina 45 yeni mesaj

Balina

SCARA

SCARA

BAK ARTIK

Mantarkafa

                                                                                                                 Childe senin belani sikiyim amk ne istiyon 

Balina

Ya uf anem beni evden kovdu

Sizin evde bos varmi dicektim

Su yapragi eve atmiyosan gelebilirmiyim canim arkadassam

Mantarkafa

Bugun karsilikli 31 cekcektik ya niye gelion

Balina

Aslanim

Kocum

Minnak mantarim

Haydi su garibana bir yardim et

Ellerini ayaklarini operim

Mantarkafa

Ay kiyamam

Tabi gelebilirsin balinacim kopek klubemiz musait

Balina

Ulan senden bisey isteyen beynimi sikiyim

Kopek klubesinde anan uyusun scara 

Mantarkafa

Amin

Görüldü 1.05 pm

Childe ile konuştuktan hemen anında Kazuha geldi. Nasıl hissettiğimi sordu. Bende iki üç şey söyleyip geçiştirdim çünkü hiç moralim yoktu. O da bunu net bir şekilde anlamıştı. Kazuha bana bir milkshake alıp geleceğini söyledi.

"Lan yarımakıllı seni sokaklardan topladık paran mı var da alacan?"

Kazuha bi an duraksadı. Bana utanmış bir şekilde baktı.

"Hehe.."

Bu haline gülmüştüm. Bu çocuk beni harbi mutlu ediyordu. Hep yanımda olmasını dilerdim. Eskiden de şimdi de.

"Hep böyle gül, oldu mu Kazuha?"


ÇOOOOK ÜSENİYORUÖ

yazarom somra devamını bb

(Hikaye biraz degisti cunku sacmaydı)

Bizi Eski Günler Hatırlar..  (Kazuscara)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin