"Nasıl özlemişim.." kolları belime dolanırken dudaklarını saçlarıma bastırdı. Yüzümde yaranan aptal aşık gülümsemesini saklama gerekçesi bile duymadan kollarımı boynuna dolayıp yüzümü boyun girintisine gömdüm.
"Miss gibi kokuyorsun." saçlarımın arasına doğru mırıldandığı kelimeleri rahatlıkla anlaya biliyordum. "Sende, parfümünden bana da alırmısın? Geceleri özlüyorum. Kokunu." utana sıkıla ağzımdan çıkan kelimelere karşılık daha sıkı sardı kollarını bana.
"Alırım tabi, almaz olurmuyum? Sen iste ben dünyaları önüne sererim." kokusunu içime daha fazla çekerken bir kaç dakika böylece kaldık. Gizli saklı buluşmamızın üzerinden 7 ay geçmişti. Daha doğrusu bu gün sevgili olduğumuz gündü. 7 ay önce burada sevgili olmuştuk.
Ferit. Ferit Korhan.
Benim ilk ve tek aşkım. Onunla arkadaşımın düğününde tanışmıştık. Sonra haftalarca yüzü gözümün önünden gitmemişti. Nereden bile bilirdim ki düğünde 5 dakikalıkta olsa konuştuğum şahısla 2 hafta sonra arkadaşımın evinde karşılaşacağımı?
O günden sonra sanki arkadaşımı ziyarete gidiyormuşum gibi hazırlanıp Feriti görme adına Asumanlara gitmeye başladım. Ne hikmetse oda eniştem Cemali görmeye geliyordu. Böyle böyle konuşup 3 hafta sonra sevgili olmuştuk.
"Teşekkür ederim. Yani beni seçtiğin için."
"Asıl ben teşekkür ederim, beni kendine layık gördüğün için." dedi Ferit. Hızlı atan kalbinin sesini duyuyordum. Aynı heyecan ve mutluluğu bende geçiriyordum. Kollarını belimden ayırıp cebinden çıkardığı minik kolyeni gözlerimin önüne serdi.
"Nasıl? Ben yaptım. Ama tabi beğenmediysen ben sana daha güzelini alırım."
"BUNUN DAHA ZARİF OLANI GİBİ DÜŞÜNÜN"
Çok güzeldi, fazlasıyla güzel ve zarifti. İçine yerleştirdiği fotoğrafımız duygulanmama yetmişti. Zaten kolyeyi görünce gözlerim dolmuştu.
Bana yapmıştı. Birisi bana özel birşey yapmıştı ve bu kişi sevdiğim adamdı. "Ç-çok güzel. Ferit beğenmemek ne kelime? Bayıldım." sırtımı ona dönüp kolyeni boynuma takmasına izin verdim. Saçlarımı özenle sol boyun girintimde birkeştirip kolyeni usulca boynuma taktı. Ardından açıkta kalan boynuma kondurduğu derin öpücükle adeta kendimden geçmiştim.
Kollarımı boynuna dolarken dudaklarımı boynuna bastırıp minik öpücük kondurdum. "Teşekkür ederim, bana kendimi önemli hissettirdiğin için, hayatıma girdiğin için, yanımda olduğun için, beni seçtiğin için...her şey için çok teşekkür ederim. Seni çok seviyorum."
"Ben seni daha çok seviyorum sevgilim. Sende iyiki varsın, iyiki benimsin, benimlesin. Ve bir şeyide dikkate almanı istiyorum. Ben seni seçmedim, sen beni seçtin ve iyiki seçmişsin. İyiki o düğüne geldim ve senin gibi bir peri kızıyla tanıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Girdap | Yalı Çapkını
FanfictionAylardır sevgili olduğu adamla evlendikten sonra, aslında onun bir mafya olduğunu öğrenen Seyran Şanlı. Sevdiği kadının gerçekleri bilirse ondan ayrılacağını düşünüp herşeyi saklayan Ferit Korhan. @noseera