"başlıcam canınızdan sizede" diye yakardım.
İki saatir doğruluk cesaretlik oynayalım diye başımın etini yiyorlardı. 20 yaşında bu oyunu oynamak çok saçma geliyo. Çocukça.
"Eloş hadi! Çok sıkıldım lütfen"dedi Yeşim onun kahvelerine dayanamadığım için
"İyi tamam. Son kez bakın tekrarlıyorum son." Kaan yeşimin ensesine şaklatarak.
"Helal kız" Yeşim göz kırıpıp önüne döndü. Artık ensesine şaklak yemeye alışmıştı.
Hepimiz yere yuvarlak bir şekilde oturduk. Üç kişiyle nasıl yuvarlak olursa tabi. Yeşim nereden çıkarttığı belli olmayan şişeyi ortaya koydu.
"Hazır mıyız gençler evet evet hazırsınız" diyip çevirdi. Kaan soruyor ben cevaplıyordum.
"Evet Ela hanım elime düştünüz. D C"
"D"
"Evt bizden sakladığın o sırrın ne?" Diye sordu merakla ama bunu kimseye söyleyemedim.
"Bir sırrım yok"deyip kestirip attım. Veya atmaya çalıştım pek inanmış gibi değillerdi.
Yeşim "kimse anasının karnında silah kullanmayı öğrenemicegine göre... Bişi olmalı" diye mırıldandı.
Derin nefes alıp söze başladım" şimdi söylediklerim şeylerle ilgili bir şey sormicaksiz tamam mı "
Sözleri aldığımda konuşmaya başladım" beni 12 yaşında bıraktılar. Ama neden bıraktılar bilmiyorum yani merak etmiyorum. Benim ailem... Yani şey mafyaydı ben 10 yaşında silah ve savunma dersleri alıyordum orda kalma tecrübeler yani"
"NE! Kızım sen mafya kızımisin oha kitap gibi " yeşimin kulağımı si- ile söylenmeye başladım.
"Kızım mal misin ne bağıryon"
Kaan şoktan çıkmış bir şekilde konuşmaya başladı" sende travma mı oldu bu olaylar"
"Hayır ama dediğim gibi soru istemiyorum oyna devam edelim"
"Tamam şimdi bunları birkera bırakıyoruz ve oyuna devam ediyoruz"dedi Yeşim.
Bir kere daha çevirdik en son Yeşim soruyo ben cevaplıyordum.
"Bir numara salla ve sarhoş gibi konuş"
"Bende bişi isticen sandım. Basit."
Telfonumu elime alıp numaraya yazdım
Numara sallayıp kaydettim ve yazmaya başladım.
Ela : selam güzellik
Ela: bir geceye daha ne dersin?
"Oha kızım bı tık hızlısın sanki"diyen yeşime şaplak indirdim. Tam enseye.
Kaan"kızım bişi başına gelmesin"
"Aman ne olacak basit bir numara"
Gecenin ilerleyen saatlerinde konuşmalar, kahkahalar ile bitmişti üst kata çıkıp odama gittim telfonumu sonkez bakmak için gidigimde gelen mesajla götümün tutuştu.
Varlık:kimin lan sen dalgamı geçiyon
Ela: evt dalga geçtim kardeşim bir sorun mu var
Varlık:lan Bora eğer sen yazıyorsan kendi göm olum.
Ela: ne borasi kardesimm
(Yazım hatalarıni bilerek yapıyorum mesajlarda)
Varlık: düzgün bir şekilde soruyorum kimsiniz?
Ela: ha şöyle gel 🐏'um
Varlık: cevap alamadım.
Ela: alma benim sorunum mu bu
Varlık: bekle
Varlık: Ela Dağlı
Yesim Alakart ve Kaan Çağatan arkadaşların.
2 senelik moda tasarımı mezunusun
12 yaşından sonra Yitimhanede büyümüşun.
Boyun 168
Kilon 53
Cafe de çalıyorsunVarlık: unuttuğum birşey var mı.
Ela: vay anasını bu kadarını bende bilmiyorumdum
Ela:galiba eksik yok
Varlık: olmaz zaten.
Ela:lan sen bunları nerden biliyorsunn
Ela: sen asker misinnn
Varlık: Asker değilim ben.
Ela: polis?
Varlık: hayır.
Ela:mafya?
Varlık: evt şükür yani tüm meslekleri sayıcaksın sandım.
Ela: siktir git inancam mi sandin
Varlık: başka bir şekilde inandıra bilirim.
Ela : bok'a yersin
Varlık: bana bak küçük sen çok olmaya başladın.
Ela: Allah Allah bak sen öylemiymis
Ela: ayrıca küçük cürmündur
Varlık kişisini engellediniz
Varlık: lan
Varlık: bu iş burada bitmedi
Veeee kestikk
Nasıl buldunuz kitabı
Ela?
Yeşim?
Kaan?