Prošlo je dosta vremena od kada sam spavala sa nekim. Poslednji put je bio sa mojim bivšim dečkom. Ahh.. toliko sam ga zamrzela posle raskida, da se više i ne sećam kako mi je bilo sa njim u krevetu. Imam utisak da sam i zaboravila šta treba da radim. Panika me obuzima.
A on, on je delovao tako samouvereno. Odlično je znao šta radi.
Nakon što mi je otkopčao haljinu, svukao ju je sa mene i bacio negde, ne gledajući gde će da padne. A ni mene to nije zanimalo.
Veš je skinuo brzinom svetlosti sa mene.
Noge sam skupila i ispreplitala ih, a preko grudi sam stavila šake da se ne vide. Stid me je previše obuzeo.
Glasno se nasmejao.
"Slobodno se opusti.. Oboje želimo ovo."
Dodade, te fiksira svoje tamne oči na moje. Bože, izgleda tako savršeno. Svaki mišić na telu mu je savršeno razvijen i čvrst. Toliko sam sitna naspram njega. Nadam se da me neće povrediti.
Posle nekoliko trenutaka, pristala sa da pomerim svoje šake sa grudi. Pažljivo je osmatrao moje pokrete. Zatim je spustio pogled ka mojim nogama koje su bile skupljene i stegnute.
Polako je razdvojio moja kolena i legao izmedju mojih nogu.
Lica su nam bila isuviše blizu.
"Nije ti ovo prvi put, zar ne?"-upita i pogleda u moje usne.
"Ne"-rekoh dok sam teško disala.
"U redu.. Ja vodim, ti me samo prati"
Ponovo je počeo da me ljubi žestoko i brzo, kao da je gladan mojih usana. Ovog puta sam se trudila da se ljubim još bolje i uzvraćam još brže.
Ne znam zašto, ali na trenutke sam se ponašala kao da sam na nekom takmičenju. Trudila sam se da budem što bolja.
Obavila sam svoje ruke oko njegovog vrata, a on je svoje provukao ispod mene i obavio oko mojih ledja. Celu me je imao za sebe. Cela sam mu se predala.
•••••
Zadihano je sišao sa mene i bacio se na drugu stranu kreveta. Uspravio se i naslonio na naslon od kreveta. Otvorio je fioku noćnog stočića i izvadio cigarete. Izvadio je jednu, stavio u usta i zapalio. Zatim se okrenuo ka meni.
"Pušiš?"-upita me, držeći paklicu cigareta ispred mene.
"Ne, hvala"-rekoh tiho, dok sam rukama stiskala pokrivač i prekrivala svoje golo telo njime.
Posmatrala sam ga. Sada je delovao isuviše ozbiljno.
"Ja moram da zapalim, naročito nakon seksa"-reče, te izbaci tim iz usta a potom vrati svoj pogled na mene.
Skrenirao mi je lice, a potom je spustio pogled ka mojim grudima koje sam uspela da prekrijem čaršafom.
Osećam da je želeo nešto da kaže, ali ipak nije.
Shvatila sam da je pao mrak i da je previše kasno.
"Ja bih morala da krenem kući.. Kasno je"
Rekoh te sam pokušala da ustanem sa kreveta, ne bih li pronašla svoju odeću, ali me je on zaustavio stisnuvši moj lakat.
"Nemoj da ideš. Prespavaj ovde"
Reče ozbiljnim tonom. Ćutala sam, gledala ga i ubrzano disala.
"Pa ne znam... Ja.."-prekinuo me je.
"Molim te, ostani"
Nakon ovih reči, osetila sam nešto u stomaku. Nešto neobjašnjivo. Nešto čudno.
Spustio je svoju glavu na jastuk i gledao me u oči.
Izdahnula sam i odlučila da ipak ostanem ovde, samo jednu noć.
Legla sam kraj njega, spustila glavu na jastuk pored i sklupčala svoje pokriveno golo telo kraj njegovog.
______________
vote & comm
YOU ARE READING
Njegova Ljubavnica
RomanceLucia je mlada, neiskusna devojka željna ljubavi i avanture. Jednog sasvim običnog dana sreće čoveka koji je izgledao kao njen muškarac iz snova, ne sluteći šta će se desiti ako se upusti u avanturu sa njim...