01

98 13 9
                                    


"dün geceki adamı incelemeye aldılar."

kahvemi alıp salona yöneldim. "habere mi çıkmış?"

"hmm, seninki de olay yerinde bak."

gözlerimi kısarak haberi sunan spikerin arkasında inceleme yapan dedektife baktım. ardından histerik bir şekilde gülüp kahvemi yudumladım.

"sinirden nasıl deli oluyor, şu hallere tavırlara bak."

" kızım bu adamın bi' eline geçsen var ya düşünemiyorum bile. "

omuz silktim. "diyorum ya karşılaştık bir kez elinden kaçırdı, çömez."

" oyunculuğun kurtarmış seni, bebek suratın seni ele vermiyor. "

" neyse birkaç gün ortalıkta gözükmeyelim, özellikle ikiniz her gittiğim yere gelirseniz sizin de işin içinde olduğunuzu an-"

" hasiktir lan! "

kaşlarımı çatıp yeonjun'a döndüm. birden ayağı fırlayıp küfürler savurdu ve ardından çığlık çığlığa koşuşturmaya başladı.

" gerizekalı ne yapıyorsun? "

" kai! kai al şu telefonu elimden! bir şeyler yap kır, parçala, bulamasınlar. "

" ne? "

elimdeki kahveyi hızla masaya koyup yeonjun'un telefonunu sertçe alıp ekrandaki mesaja baktım.

tak tak! yakalandınız (:

" jennie bu kesinlikle o!"

gözlerim kendiliğinden açılırken beni daha çok paniğe sokan yeon yüzünden ne yapacağımı bilemez vaziyette donakaldım.

kai hızla yanıma gelip telefonu elimden çekip aldı ve bilgisayar odasına doğru koştu. yeonjun ile kendimize gelip ardından onu takip ettik.

" şu bağlantıyı falan kes, bir şeyler yap!"

kulağımızın dibinde bağıran yeon'un omuzuna vurup susmasını sağladım. "panik yapma, kai halleder."

kim taehyung'un ağzından

"tüm kamera kayıtlarını inceledim, tek bir şey bile yok."

"emin misin namjoon? tekrar bak."

namjoon ve yoongi bilmem kaçıncı kez izledikleri kamera kayıtlarına tekrar bakarken bıkkınlıkla iç çektim.

gerçekten bıkmıştım. kaç senelik dedektif hayatımda bu kadar fazla cesetin art arda olması benim için bir ilkti.

bir seri katille karşı karşıyaydık. tuhaf olan şu ki katil bir kızdı.

en az su kadar berrak olan bir kız.

bir diğer şey ise öldürdüğü kişiler sıradan kişiler değildi. illâ ki suç sabıkası olan kişileri özenle seçer gibi öldürüyordu. bugünkü incelediğimiz adam, karısını ve kızını tecavüz ederek öldürmüştü mesela ve biz bunu olayın üstünden bir hafta geçtikten sonra yani bugün öğrenmiştik.

peki bu kız, ruby jane.

nasıl oluyor da bir çırpıda bulabiliyordu?

"bu kız tek başına olamaz, kesinlikle olamaz. işbirlikçileri vardır mutlaka."

"kamera kayıtı yok ki resmen anasını satayım. sadece o geceye ait görüntüler yok."

yoongi kafa salladı. "bu da demek oluyor ki taehyung'un dediği gibi işbirlikçileri var."

damn girl Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin