Rüya.1

11 2 3
                                    

Kızlar ile bulunmuştuk, yürüyüş yapmaya karar verdik. Yürüyüş yaparken ben birine çarptım. Çarptiğim kişiden özür dilememe rağmen adam bana garip garip baktı. Herhalde adam bugün gününde değildir diye boş verdim. Keşke biraz dikkate alsaymışım.
Kızlar ile yürürken bir ara sokağın yanından geçtik. Tam biz geçerken kolumdan biri tuttu ve beni o ara sokağın içine doğru çekti.
Bu beni çeken kişi farklı bir yere getirdi. Daha önce burayı hiç görmemiştim. Beni orada bir koltuğa oturttu. Sonrasında yanımdaki koltuğa oturdu. Sadece bana bakıyor veya telefonuna gelen aramaları cevaplıyordu.
Bulunduğumuz odaya bir süre sonra bir kaç kişi gelmişti. Bunlar benim arkadaşlarımdı. Arkadan polis sirenlerinin sesi de geliyordu. Muhtemelen o odada 3 veya 4 saat kalmıştım. Beni bu kadar hızlı bulmaları hoştu.
Beni tutan kişi arkadaşlarımın beni bulmasıyla panik olmuş olacak ki boynuma silah dayadı. Ve sonradan bir bağırma ve silah sesi.
Beni vurmuştu ve tam bu sırada arkadaşlarımdan biri bağırıp bana doğru koşmuştu. Bu sırada polis adamı yakalamıştı. Adam arkadaşıma doğru dönüp "O senin yüzünden öldü."diye söyleniyordu.
Arkadaşım gelip bana sarıldı ve "Lütfen ölmek." tarzında şeyler söyledi. Ben ona dönüp kalan son gücümle "Merak etme ben iyiyim. Bu aslında bir rüya, yani hiç bir şey olmayacak." dedim. Bunu söyledikten sonra bana korku dolu gözlerle bakarken uyandım.
Bu rüyayı gördükten sonra arkadaşımın çığlığı bir daha kulaklarımdan silinmedi.
~

Rüyada Yaşanan OlayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin