Bir trendeydik yolculuk yapıyorduk. Bu yolculuk sabah güzel ilerliyordu. Ama akşam olup uyumaya başladığımızda benimle aynı vagonda olan kişilerin kaybolduğunu fark ettim. Bu biraz beni korkutmuştu, bir de tam bu sırada bir çığlık duydum. Hemen koridora çıkıp orada olan görevliye neler olduğunu ve çığlığın nereden geldiğini sordum. O ise garip bir gülümseme ile bir sorun olmadığını ve bir çığlık duymadığını söyledi. Açıkçası gülümsemesi garip gelmişti. Sanki bir insana ait değildi o gülümseme.
Vagona dönme kararı aldım. Bu sırada çığlığın da uykulu olduğum için beynimin bir uydurması olduğu kararını aldım.
Bir süre sonra içeri biri girdi. O an rüyayı görürken o kişiyi tanıyordum ama şimdi kim olduğunu hatırlamıyorum. Yanıma gelip "Uyudun mu?"diye sordu. Bende ona uyuyamadığımı söyledim. O da bana kendisiyle birlikte uyumak isteyip istemediğimi sordu. O güvendiğim biri olduğu için bu teklifi kabul ettim.
Birlikte yatmaya başladık. Bir süre sonra boynumu kokladığını fark ettim ve ona dönüp ne yaptığını sordum. Tam bu sırada sivri dişlerini fark ettim. Biraz korkmuştum bu yüzden kaçmaya çalıştım. O ise bana sıkıca sarılıp "Merak etme sana asla zarar vermem."tarzında bir sürü şey söyledi ve beni ikna etti. Sonraki bir bölüm kesik, hatırlamıyorum.
Bir anda içimi bir his kapladı ve boynumda bir sıcaklık hissettim. Sonrasında uyandım. Rüyanın etkisiyle hemen bir aynaya baktım. Silik olsa da iki tane delik vardı. Bu rüya garibime gitmişti. Nasıl izler olabilirdi ki.