Eğer one piece shifting başarsam be olurdu? Yani kısacası Rp gibi bişi.
1)Beraber ne yapardık?Luffy:Mutfaktan yemek aşırırdık ve yemediğim için bana kızardı.
Zoro:ikide bi onu sinir ederdim. Benim yön duyguma laf ederdi.
Nami:Sanjiyle olan kavgalarımızı izlerdi. Hep ondan dayak yerdim.
Usopp:En iyi anlaştığım kişi olurdu. Beraber balık tutarken yavru köpekbalığı yakalayıp jinbeye hediye ederdik.
Sanji:İyi anlaşamazdım sonradan aramız düzelirdi. Arada beraber mutfağa girerdik suyu yakardım.
Chopper:İkide bir vampir olduğum için inceleme yapmak isterdi. Her gün kan verirdim(bismillah chopperemon abi kansızlıktan gebercez)
Robin:Beraber poneygliff okurduk. Anlayabildin mı? Ben çözemedim diyince valla fiyuuuuu vırmmtrummm yapıyon oluyo derdim.
Franky:ikide bi süper yapardı. Onu anlamakta zorlanırdım ama o beni daha konuşmadan anlardı.
Brook:"İyi mısın dedeciğim, 50 yıldır ölü gibisin?"
Jinbe: "Jinbe mı? He o tayfaya yeni katılan köpekbalığı mı? Brook gibi benden korkmazsa iyi."
2)Hediye alsaydım?
Luffy:Et
Zoro: En son ona verirdim. Kutuya yosun koyardım. Yeteri kadar kızınca 1 kutu sake verirdim.
Nami: su geçirmez kağıt, kalemler
Usopp: En sevdiği şeyi sorardım
Sanji: çok değerli malzemeler bulup onları verirdim
Chopper:"Yakında kansız kalıcam bunlar al ve 1 ay kadar bişey isteme şimdilik" "odamaki iğnelerin tamamı yerinde... MİKA GEÇEN DOLABINDA İĞNE VE KAN TÜPÜ VARDI NE YAPIYOSUN???"
Robin: kitap alırdım sanırım
Franky: eksik malzemeleri varsa onları tamamlardım
Brook: "Eksik müzik aletin var mı B-" "VAMPİRLER KANIM İÇİN GELDİLER?!" "BROOK SENİN KANIN YOK İSKELETSİN SEN!" "KEMİKLER DE İYİDİR" *kafama vurdu*
Jinbe:En sevdiği şeyi sorardım.
3) Korkutsaydım
Luffy: 2 seçenek var 1) korkmazdı 2) tayfayla anlaşıp korkutmam gerekirdi.
Zoro: kılıcın kesmeyen kısmıyla kafama vurur.
Nami: Zoro rotayı değiştirmiş.
Usopp: Vampirim zaten sahte kanla yanına yaklaşsam gider bu direk
Sanji: Anında suratıma tekme atar.
Chopper: Vampirim zaten sahte kanla yanına yaklaşsam gider bu direk
Robin: bu da gebertir beni buna da dokunamam (güçlü diye kimseye dokunmayıp zoroyla uğraşmam)
Franky:
Brook: Vampirim zaten sahte kanla yanına yaklaşsam gider bu direkJinbe: yok Allah korusun bu da beni yer
4) Mikanın aranıyo posteri ç-
Luffy:ödülü kaç
Zoro:beni geçmemiştir zaten boşver
Nami:Tamam
Usopp:Wow demek 2 yıl beklememiz gerekiyormuş.
Sanji:Tamam. İşim var. Nami-Swann
Chopper:YİNE EN DÜŞÜK BEN KALDIM
Robin:sadece güldü...
Franky:Ödülü kaç?? A ben daha yükseğim Superrr
Brook:Kan mı istiyomuş noldu
Jinbe:normal bi şekilde davranarak* e tamam.
5)kavga
Luffy: etmezdik
Zoro: Her Allah 'ın günü kavga ederdik
Nami:Daha neredeyse hiç konuşmadık ben ondan korkuyorum o benden.
Usopp:Kavga ne demekti?
Sanji: ilk 2 yıl kavga ederiz
Chopper: Kavga ediyoruz ama çok değil
Robin:Gayet iyi anlaşıyoruz
Franky: Tanıştığımız ilk gün de çok konuşmadık. İçine kapanık olduğumu düşünüyo.
Brook: ilk birkaçgün benden korktu (tek suç vampir olmak) geri kalan günler her zaman espri yaptık.
Jinbe: konuşmuyoruz.
!Shiftingi hâlâ beceremedim bunlar sadece tahmin!
6)Benim hakkımda ne düşünürlerdi
Luffy:Normal biri. İyi anlaşırız. Hâlâ bazı davranışlarını çözemedim
Zoro:Aptalın teki
Nami: Nadiren konuşuruz. İçine dönük mı desem utangaç mı çözemedim.
Usopp:Çok iyi anlaşırız. Bana herkesten daha iyi davranıyor? Çok garip biri(Tüm arklarım garip olduğumu söylediği için bunu yazmasam olmaz)
Sanji: Suyu yakmayı başardığı için ona bi ödül vermeye karar verdim. En iyi davrandığı 1. Kışı Usopp, 2. Ben nedenini bilen yok ve garip birisi
Chopper: Cidden kanı insan kanına hiç benzemiyor...
Robin: Poneygliffleri okumayı nerden öğrendi bilmiyorum. Gerçekten garip biri 1 kişi kaybolsa hemen yeni senaryolar yazmaya başlıyor.(anlık benim sıfat "ben mi yapmışım")
Franky: içine dönük birisi.
Brook: ilk başta vampir diye ondan korktum. Korkmama gerek yokmuş.
Jinbe: Mika kim?
Shifting sub:
555 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Günlüğüm
No FicciónShifting Günlüğü ama sadece günlük değil İçeriği: Oc önerisi, Metod, Script Örneği(boş ve dolu) ,Shifting Subliminal, istekler(şuan hiç istek almadım)