all apologies

54 4 22
                                    

i remember
i remember certain things
what i was wearin'
the yellow dashes in the street

🎸⋆⭒˚。⋆

Wtorki są torturą. Jak i poniedziałki, środy i reszta tygodnia.

Plusem wtorków są za to lekcje historii.

- Tuesday's grey and wednesday too!* - bycie w towarzystwie zakochanej Skylor nie wpływa dobrze na moje nerwy. - Thursday i don't care about you!

- Jebie mnie fakt, że Kai jest chory. Dzwonię do niego od razu żeby mnie stąd zabrał, bo z tobą nie wyrobię.

- It's friday i'm in love! - Przynajmniej Chen nie pieje jak źle Harumi czy Cole.

- Przypominam, jest wtorek i drzesz się tak, że nawet moje słuchawki nie są w stanie tego stłumić. Kurwa czemu nie pojechałem motocyklem.

- Monti noo, wiem że cieszysz się razem ze mną. Gdzieś w środku twojego mrocznego, czarnego serduszka na pewno. - Skylor nie odpowiedziała jak zwykle zaczepką na zaczepkę. Vania chyba jednak działa cuda.

- Ta jasne. A Kai jest fanem Harrego Stylesa - prychnąłem.

Ale możliwe, że miała trochę racji.
Jako pierwsza z naszej trójki sobie kogoś znalazła i wyszła z przegrywu. Pamiętam jak Smith startował do Cole'a, a później do Jay'a Walkera. Z tym pierwszym, chodzili ze sobą przez nawet nie pół tygodnia i Brookstone go rzucił dla klasowego geniusza - Zane'a.
Walker spławił Kaia przy samej próbie podrywu.

Co prawda nadal nie wiem co przewodnicząca samorządu uczniowskiego widzi w rudej z problemami rodzinnymi co łamie zasady szkoły, ale nie mi to oceniać, bo miłość jest podobno ślepa.

Po wejściu do szkoły niemal spóźnieni rozeszliśmy się każde w swoją stronę.
Nie mam pojęcia kto uparł się na dwie godziny geografii z Nadakhanem od pierwszej lekcji. Prawdopodobnie psychopata. I tak nie opłaca mi się tam iść, równie dobrze mogę je przeczekać w kiblu.

Zamknąłem się w kabinie, niedbale rzuciłem koło siebie prawie pusty plecak i zapalołem papierosa. Tak, to zdecydowanie lepsze niż bycie odpytywanym przy mapie przez tego skurwysyna. Otworzyłem chat grupy z Kaiem i Skylor.

emos
ej mysliscie ze nadachuj to pedo?

ginny weasley
no raczej?

piroman
pcxywiscuw
i fo yeho pedsl

emos
to akurat bardziej niz pewne

piroman
wj morro a z xhlopakani rovicie pribr
w sesie xzisiaj?
jsk rak to noge wpasx?

emos
tak i tak

piroman
dziwki <3

ginny weasley
guys jist kiss already

emos
🖕

- Panie Garmadon, czy wytłumaczy się mi pan z tego?
Cholera, wuefista.

🎸⋆⭒˚。⋆

i prayed those lights would take me home
then i heard, "hey, kid, get out of the road"

*fragmenty z "friday i'm in love" od The Cure

w mediach "next semester" od Twenty One Pilots

'all apologies' || ninjago highschool auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz