everyone is gay

37 5 12
                                    

i don't know why but i hate myself
i don't know why but i need some help please

🎸 ⋆⭒˚。⋆

Kai poszedł do kuchni, a ja zdjąłem buty i ruszyłem w stronę salonu.
Nieuważnie usiadłem na kanapie i spod jednej z poduszek wydobyło się miauknięcie na znak protestu.

- Przepraszam Aqua.

Kotka Nyi, rasy van turecki, wyskoczyła ze swojej kryjówki, nasyczała na mnie i ostentacyjnie obróciła się tyłem, po czym wywędrowała prawdopodobnie do pokoju swojej właścicielki.

- Nie przejmuj się, jest taka w stosunku do wszystkich poza małolatą - stwierdził z lekkim uśmiechem Kai, idąc z dwoma kubkami w jednej i sporą paczką chipsów w drugiej ręce.
Położył to na stoliku, a następnie włączył film i oparł się o moje ramię.
No i to tyle z mojego skupienia na seansie.

Po niecałych czterdziestu minutach kompletnie straciłem zainteresowanie tym co działo się na ekranie telewizora i zacząłem delikatnie przeczesywać palcami włosy Kaia. Niektóre z brązowych kosmyków były miejscami lekko sztywne, ale wiedząc ile jest na nie codziennie nakładane żelu, nie dziwiło mnie to.

- Ej no. Oglądacie film bezemnie? - W korytarzu stała Skylor. Nawet nie zauważyłem kiedy przyszła, a zazwyczaj cicha nie jest. - Wy cholerne... albo lepiej nie, w kuchni jest pani Maya, więc wolę nie.

- Jaka znowu "pani". Mówiłam wam tyle razy, po prostu Maya - usłyszeliśmy. - Kai chodź tu. Wyciągnij kota z transportera i jeszcze podaj coś do picia gościom.

Chciałem się tłumaczyć, że Kai zrobił sobie i mi kakao, ale w tym samym momencie siedząca na kanapie Skylor zaczęła, więc się poddałem.

- Czy ja mogłabym u was przez jakiś czas spać? Ojciec... Znowu...

- Ależ oczywiście dziecko drogie. Na tak długo na ile zechcesz. Temu potworowi powinni zabrać prawa rodzicielskie. - Kai i ja podeszliśmy do Sky i w ramach wsparcia ją mocno przytuliliśmy. - Teraz cała trójka do stołu, a koty ze stołu, bo zamówiłam wam pizze i powinna lada chwila być.

🎸⋆⭒˚。⋆

pov. Harumi

Siedząc w salonie przed telewizorem usłyszałam głosy i stłumiony dźwięk walenia w perkusję z garażu. Do cholery czemu ci niedoszli rock'n'rollowcy nie mogliby sobie zrobić dnia przerwy z tymi próbami?

Podgłośniłam dźwięk i wróciłam do oglądania "Więźnia Azkabanu" mając w ich wywalone.
A

le jak zwykle nie wszystko idzie po mojej myśli, bo Kai, Vania i Skylor weszli.
Oni wiedzą co wymyśliłam.

- Laska co ty masz we łbie, żeby takie obleśne rzeczy o dwójce moich najlepszych przyjaciół rozpowiadać - brunet pewnie by pożądane krzyknął, gdyby nie słyszalna w jego głosie chrypa.

🎸⋆ ⭒˚。⋆

he's mine and he always will be
he's mine and he always will be i know

w mediach "can ghosts be gay" od carpetgarden

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 13 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

'all apologies' || ninjago highschool auOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz