six

55 9 7
                                    



Jay onu öpmüş müydü? Sunoo hala bunun şokundaydı yine ona engel olamamıştı kendinden nefret ediyordu, neden Jay'e karşı koyamıyordu? Sunoo düşüncelere dalmışken okulun çoktan boşaldığının farkında bile değildi hipnoz olmuş gibiydi. 


Bir süre sonra düşüncelerinden ayrıldı ve etrafına baktı; boş bir sınıfın içine girmişti, ne zaman veya nasıl oldu da buraya girdiğini hatırlamıyordu tek hatırladığı şey, Jayin onu öpmüş olduğuydu. Toparlandıktan sonra sınıftan çıktı okukun koridorları bomboştu cebinden telefonunu çıkardı ve saate baktı saat çoktan 19:00'ı geçmişti neden o kadar saat orada durduğunu sorguladı



"Hey" duyduğu sesle ona seslenen kişiye baktı; saçları birazcık uzundu, aralarında sarı boya tutamları ona yabancı geldiilk defa görüyordu bu çocuğu "sen kimsin" Sunoo yöneltilen soruyla yabancıya cevap verdi "Sunoo, peki sen kimsin?" yabancı Sunooya gülümsedi "Beomgyu ben de"



Beomgyu, güzel isimmiş diye geçirdi içinden Sunoo "Neden bu saatte buradasın" güzel soruydu

"ben, şey açıkçası bilmiyorum" Beomgyu Sunoodan gelen cevapla güldü "peki sen neden burdasın" Sunoo merakla sordu "uyuya kalmışım" beomgyu sırıtarak cevap verdi Sunoo da güldü.


"Neyse hadi gel çıkalım saat geç oldu" sunoo beomgyuya çıkarken eşlik etti ve ikili boş okulun içinden çıktı. "tek başına gidebilirsin değil mi?" hava kararmıştı ama sunoo tek başına eve gitmek istiyordu "evet, teşekkür ederim Beomgyu" Beomgyu gülümseyerek cevap verdi "teşekküre gerek yok Sunoo" 



Sunoo beomgyuya veda ederek okulun önünden ayrıldı. Havanın bu kadar hızlı karacağını düşünmemişti ve karanlıktan da korkuyordu. Kulaklığını getirdiğini ümit ederek çantasına baktı ama yoktu gerçekten şu an lanet etmek istedi.



"Tamam sakin ol Sunoo alt tarafı eve gideceksin abartma" kendi kendine konuştuğunun farkında değildi tek isteği sakinleşmekti
okul ve Sunoo'nun evi arasında fazla bir mesafe yoktu 15 dakikalık yürüme mesafesindeydi. Sunoo hızlı adımlarla ilerliyordu hızlıca evinde olmaktı isteği sadece.



Sunoo ilerlerken birilerinin onu takip ettiğini hissetti ama buna aldırış etmeden yürümeye devam etti kim onu neden takip etsindi ki? kısa bir süre sonra kapüşonlusundan tutulup çekilmesiyle neye uğradığını şaşırdı karşısında maskeli üç kişi gördü, boku yemişti değil mi?




Sunoo cidden sıkışmıştı keşke beomgyuyla beraber gitseydim diye geçirdi ama şu an içinde bulunduğu durum için bunun bir faydası olmayacaktı. "Kim Sunoo" Sunoo gözlerini sıkıca kapatmıştı korkuyordu korkması da gerekiyordu. Etrafına bakındı ama adamlar cüsseliydi kaçsa bile anında yakalanırdı köşeye sıkıştırılmıştı.




"Başkalarının sevgilisine yakınlaşmaya utanmıyor musun" Sunooyu omuzundan ittirerek yere düşürdü Sunoo'nun kim olduğunu tahmin edemediği kişi cidden kimdi bunlar? Sunoonun düşüncelerinden karnına yediği tekmeyle çıkması bir oldu "Fahişe" gözlerinin dolduğunu hissetti, ağlamak istemiyordu ama çok ağır gelmişti bu hakareti hak edecek bir şey yapmamıştı.




Sunoo ağladığını fark edememişti bile "Ağlamayı kes!" karşıdan gelen şiddetli bağırmayla Sunoo eliyle ağzını sıkıca kapattı ağlamasını biraz da olsa dindirmişti "Yüzüme bakacak yüzün yok değil mi küçük orospu" Sunoo yere bakmaya devam ederken sordu
"Kimsiniz?" karşıdaki sırıttı "Orospuluk yaptığın adamın sevgilisi tuttu bizi kadını çok kızdırmışsın seni öldürecektik fakat cidden güzelmişsin bu güzelliğe kıyılmaz anladın mı" adam iğrenç bir şekilde sırıttı Sunoo neyi ima ettiğini anlamıştı.




hate to love // sunjay ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin