°•pourquoi tu l'as fait jeon?•°

791 64 39
                                    


★umarım beğenirsiniz oy kullanmayı unutmayınız★

***

Jeon bogum'a doğru ilerledi ve onu kollarından tutup kaldırıp yumruk attı burnu kanıyordu kolundan tutup alt kata doğru sürüklüyordu.

"Nereye götürüyorsun" diye sordum "burada kal Taehyung" dedi annem bana boşver diyip yukarı çıkınca bende jeon'un arkadasından aşağı indim.

Jeon'un küfür ettiğini duydum ve sesin geldiği odaya gittim ve bogum'un yerde kanlar içinde yattığını görünce şok oldum.

"Ne yaptın jeon" diye bağırdım ve yanına gittim "asıl sen ne yapıyorsun Taehyung" diyince sinirle cevap verdim "ben birşey yapmadım jeon" dedim.

"Sikeceğim seni Taehyung ne diye şu çocukla görüşüyorsun kaç kere söyledim sana görüşme diye beni katil etmeye mi çalışıyorsun" diye sinirle bağırdı.

"Fazla arkadaşım yok jeon ben sen değilim" dediğimde kolumdan tutup beni duvara yasladı "arkadaşım olduğunu nereden çıkardın kim"

"Kavga etmeyelim daha şu sikik herife doktor çağıracağım" dedi onu onayladım ve odadan çıktım.

"Terasa gideceğim geliyor musun jeon" diye sordum o da "git sen birazdan geliyorum" diyerek cevap verdi.

Terasa çıktım ve demirlere dayandım arkamdan da jeon geldi cebinden Black Stone markalı sigara paketini çıkardı ve yanıma yaklaştı.

Çakmağını çıkarıp bana uzattı yakmamı istiyordu "neden sigara içiyorsun jeon" diye sordum.

"Bırakmak zor geliyor" diyerek cevap verdi konuyu uzatmak istemediğim için sigarayı yaktım ve çakmağı cebine koydum.

"Benim bugün bir partiye gitmem gerekiyor onun için hazırlanacağım" dedim o da "sen gürültülü ortamları sevmezsin kim ne partisi?" dediğinde istemsiz gülümsedim ve cevap verdim "jimin'in doğum günü o yüzden gidiyorum sizde gelsenize" dedim heyecanla "siz derken?" diyince "şey sen ve yoongi hyung" dedim çekinerek "yoon ne alaka?" diye sordu bende "yoongi hyung'a söyleme ama jimin ondan hoşlanıyor seninle de arkadaş olunca aklıma o geldi" dedim o da "aralarında 10 yaş var ne hoşlanması?" dediğinde sinirle cevap verdim "aşkın yaşı mı olur jeon!" diye bağırdım ve hazırlanmak için odama indim.

19.48

Dışarı çıktım ve taksi gelmesini bekledim üstümde beyaz uzun kollu ince bir gömlek ve altım da siyah kumaş bol bir pantolon vardı saçlarım da kıvırcıktı.

O sırada dışarı çıkan jeon'u gördüm üstünde beyaz bir gömlek ile siyah bir kumaş pantolon vardı gömleğinin üstünde adını bilmediğim ama ona çok yakışan bir şey daha vardı.

Couple gibi görünüyorduk.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu "taksi bekliyorum jimin'in partisine gitmek için" dedim o da "gel ben bırakayım aynı yere gidiyoruz sonuçta" dedi ve bende itiraz etmedim geç kalmak istemiyordum.

"Neden gitmiyoruz jeon" diye sordum o da "kemerini takmanı bekliyorum kim" dediğinde kemerimi taktım.

"Güzel olmuşsun" dedi bende teşekkür ettim.

20.00

Partiye gelmiştik ben jimini arıyordum ve sonunda onu gördüğümde yanına doğru ilerledim.

amour lubrique || taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin