(Arda..)
Berkay ve ecrini parkta bırakıp mahalleye gelmiştim Berkay Zaten o kızı bulduğunda benimle ilgilenmeyi kesmişti mahallenin arasına girdiğimde bi adam kucağında kadınla koşarak gidiyordu* noluyor amk bugün herkes azgın tarafından kalkmış birde koşarak gidiyor amk sanki geç gitse sikmicek karısını* sinirle pamuk sekerimden ısırık alıp berkayın oturduğu apartmana doğru ilerliyordum karnım açtı berkayın annesinden yicek bişiler isticektim benim ailem yurt dışında olduğu için bi kaç gündür berkayın annesinin yaptığı yemeklerden yiyordum gerçekten çok güzel yemekler yapıyordu selin abla apartmanın önünde geldiğimde kapının açık olduğunu gördüm pamuk sekerimi yerken merdivenleri çıkıyordum*apartmanda asansör yok ve bunlar son katta oturuyorlar berkayın o bacak kaslarını nasıl yaptığını şimdi anlıyorum amk* berkayın evinin kapısını çalmak için kapıya dokundugumda kapının açık olduğunu gördüm* bu niye açık selin abla unutmuş galiba* kapıyı ittirip içeri girdiğimde kapının yanında açılan taplo düşmüştü * Bismillahirrahmanirrahim*korkuyla yerimden sıçrayıp arkamı döndüm yere düşen taployu alıp duvara yasladım izlediğim korku fliminde taplo yere düştükten sonra tavanda gezinen bi yaratık vardı ve çok etkilemişti beni kafamı kaldırıp tavana doğru bakarken koşarak salona doğru gittim* ev niye bu kadar sessiz* selin sultann* ses yoktu* selin abla* gözlerim salonun etrafında dolandığında yerde duran kanı gördüm* bune lan* yere eğilip kana dikkatlice baktım gözümü kapatıp açtım kan hala yerdeydi arkamı döndüğüm sırada yere damlayan kan damlalarına bakıyordum kan damlarını takip ediyordum kan damlaları apartmandan dışarı doğru gidiyordu dışarı çıktığımda daha demin kucağında kadınla koşan azgın şerefsiz adamın gittiği yola doğru ilerliyordu kan damlaları* B-berkay! *Parka doğru son hızda koşmaya başladım parkın içine girdiğimde ecrin ve berkayın öpüştüğünü gördüm* tövbe tövbe lan sırasımı şimdi* koşarak berkaya doğru gidiyordum* Berkayın kolunu tutup kızdan ayırdım* Berkay annen evde yok ve yerde kan damlaları var noluyor oğlum*
(Berkay..)
Arda'nın kolumu tutması ile hafif geri çekilip şaşkın bi şekilde Arda'nın dediği şeyi anlamaya çalışıyordum* n-nasıl yok a-arda ne diyon oğlum * arkamı dönüp parkın dışına doğru koşmaya başladım arda da arkamdan koşuyordu hissediyordum mahalleye girdiğimde direk apartmanın içine girip eve çıkmış kapıyı açmıştım salona doğru ilerlerken yerdeki kan damları sinirden cenemin kasılmasını sağlamıştı annemin kanı yerdeydi ve ben annemi tek başına bırakıp gitmiştim o beni hiç bırakmazdı bişi olsa ama ben onu bırakıp gitmiştim şimdi annem yattığı yerde yoktu ölmüştü annem ama bi yandan da bi umutla annemin yaşadığını ve burdan kaçtığını hissediyordum onu burda bıraktığım için kendimi asla affetmicektim babam kaçırmış olabilirdi yada birileri görüp ambulans çağırmış götürmüş olabilir di salondaki koltuğa oturup annemin kanı ile bakışıyor annem nereye gitmiş olabilir onu düşünüyordum arkamda hissettiğim gölge ile annemin olması hevesi ile kafamı cevirdigimde omzumdaki elin ardaya ait olduğunu görmüştüm sinirle Arda'nın elini kolumdan tutup çekmiştim* arda annemi bulmamız lazım onu hiç burda yanlız bırakmicaktım o beni hiç yanlız bırakmazdı arda* arda yanıma oturup elini omzuma koymuştu* bulucaz kardeşim bulucaz da noldu annene niye yerde kan var banada anlat anlamıyorum hiç bişi* yutkunarak ardaya doğru bakıyordum* babam babam geldi arda anneme bağırıyor du evde ve ben içeri girdiğimde babam annemi bıçakladı yalvardım yapma diye ama dinlemedi annem gözlerimin önünde kanlar içinde yere düştü hala gözümün önünde o düşüşü ama şuan annem yok buradaydı tam burda babam kaçırmış olabilir arda * ayağı kalkıp çıkışa doğru gidiyordum apartmandan dışarı doğru annemin tokasını çıkarıp öpüp kokladım arda arkamdan koşarak geliyordu ve kolumu tutu* sakin ol berkay tamam yardım edicem beraber aricaz anneni gel bak şu tarafa bakalım* kafamı tamam anlamında sallayıp Arda'nın dediği yola doğru gitmeye başladık( Ecrin..)
Arda'nın dediği şeyle berkaydan uzaklaşıp şaşkın gözlerle ardaya bakıyordum Berkay koşarak parkın dışına doğru gidiyordu arda da peşinden gidiyordu kendime geldigimde tam arkalarından gideceğim sırada arkamda bi gölge hissetim korkuyla kafamı yavaş yavaş arkaya doğru cevirip arkamdaki gölgeye doğru baktım kafasında bi maske vardı adamın çok tanıdık birine benziyordu ama maskeden dolayı emin olamıyordum adam elini koluma koyup* sakin ol ufaklık sadece sana bi yol sorucam yolumu kaybettim bana gösterirmisin* emin olamıyordum bu adam benim babam olabilirdi maske takmış olabilirdi ama sesi ona hiç benzemiyor du*g-gösteririm *adam hafif gülümseyip* buraya yakın bi bar varmış sen bu mahallenin çocuğu olmalısın gösterirmisin orayı bana ama böyle anlamam arabama binip göstermen lazım* kafamı Tamam anlamında salladım adamın gösterdiği arabaya doğru gidiyordum adam kapımı açıp benim binmemi sağladı adam kendi yerine oturup arabanın kapılarını kilitleyip parktan hızla çıktı mahalle arasındaki yoldan ana yola çıktığımızda ağaçlık bi alan vardı ev yoktu yolda* a- abi burdan gidilmiyor ki* adam kafasını ben tarafa cevirdiginde sinirli gözlerle bana doğru bakıyordu* kes sesini ufaklık kafamı yorma benim* adamın dediği ile gözlerim dolamaya başladı arabanın camını yumruklamaya başladım* bırak beni aç kapıyı! * Adam saçımı tutup eline dolayıp kafamı geri çekti acıyan saçım ile ağlamaya başladım* n-nolur bırak beni ben sana bişi yapmadım küçük kızım ben daha ne yapacaksın bana* adam saçımı daha çok çekip dişlerinin arasından buz gibi sesi ile* seninle değil ufaklık o yanındaki çocuğun babası ile işim var şimdi kes sesini otur şurada uslu uslu sinirlerimi germe*saçımı bıraktığında kafamı geri yaslayıp kollarımı bağlamış ağlıyordum berkaya güvenmiştim ama o beni bırakıp beni beklemeden gitmişti beni bırakmicana söz vermişti sözünü tutmadı beni bulmaya da gelmicek biliyorum bu adama hiç güvenmemeliydim arabaya binmemeliydim berkay nolur bul beni kurtar bu adamdan adam bi tahta evin bahçesine arabayı park etti ev çok eskiydi tahtadan di ama sağlam gözüküyordu boyaları dökülmüştü kapısı demirdi camlarında kilit vardı evin bahçesi çakıl taşlarından oluşuyordu adam arabanın kilitini açtığında kapımı açıp indim adam inmeden kaçmaya çalışıyordum ki adam kolumdan tutup sertçe eve sokuyordu eve girdiğimizde beni sertçe yere itti*neden buraya getirdin beni* adam sinirle üstüme yürüyüp beni kaldırıp koltuğa oturttu* bak küçük kız seninle işim yok ama canımı sıkarsan canını yakarım şimdi uslu uslu otur* adam evden çıkmıştı ama kapıyı kilitlenmişti kapının üstünde 6 tane anahtar kiliti vardı hepsi kilitliydi bu evden kaçmak imkansızdı camda bile kilit vardı bu adam nasıl bi piskopattı * evin üst katından garip sesler geliyordu merakıma yenik düşüp merdivenlerden çıkıp yavaş yavaş üst katta geziniyordum kapıdan gelen sesleri duyunca o kapıya doğru ilerleyip kulağımı kapıya yaklaştırdım içeriden garip sesler geliyordu bi kadın sesi gibi ama ne dediği belli olmuyordu alletler çalışıyordu içeride kapıyı açmak için yaklaştığımda kapının kolunun oynamadığını farkettim kapı açılmıyordu aşağı kattan kapı açılma sesi geldi o maske adam gelmişti galiba koşarak aşağı indiğimde karşımda babamı gördüm burda ne arıyordu bu adam onun adamımıydı korkuyla geri geri gittim umarım Berkay beni yakın zamanda bulur yoksa bu adam beni öldürür( Küçüklük bitti ..)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTULMAYAN SÖZLER+18
Romansa*Arda berkayla ecrini bi araya getirmek için plan hazırlamıştı Berkay kızı bulamadığı için sinirine bayağı içmişti barın üst katında escortluğa zorlanan kız yukarıda korkarak odada onun için gelicek adamı bekliyordu bunu bilen arda berkayın elindeki...