Onu ilk gördüğüm yer bir kafeterya'idi.Aslında onu gördüğümde bir şey hissetmedim beni görmemişti zaten o zaman başka bir şeyle meşguldü.Ben de fark etmemiştim aslında bir saniye içinde gözüme çarptı ama önemsemedim ,tabii nerden bilecem hayatımın aşkı olacağı, arkadaşımın olduğu masaya doğru gittim asıl.olay orda başladı benim sıraya oturmamla bir ses yükseldi ,sesin olduğu tarafa döndüğümde ise bir adamın kadını zorla kafeteryada çıkarmasıydı. Adam kadını saçından çekiştirip çıkartıyordu kadın ise yardım edin diye bağırmaktan başka bir şey yapamıyordu. Bende bu olaya daha fazla tahammül edemeyerek yerimden kalktım ama kalkan bir tek ben değildim oda kalkmıştı onun masası benim önümde olduğundan dolayı o benden önce gitti. Bende izlemekle yetindim onu .En başta yardım isteyen kadının elinden tutu ve kendine çekti ondan sonra adamı iti adam ise" ne oluyo kardeşim siz kimsiniz siz niye eşim ile benim arama giriyorsunuz" demesiyle onun adama yumruk atması bir olmuştu, herkes ona bakıyordu bende dahil . En başta çok şaşırdım o kadar insanın kılını bile kıpırdadmamışken o kadına yardım etmişti, kadını o adamın elinden kurtarmıştı .Büyük aşkım o zaman başladı her şeyimi bırakıp ona kendimi bırakmam orda başladi ,onun adama yumruk atmasıyla başladı .Adam kendini yerde bulunmuştu bir anda o ise su sözleri söyledi hiçte unutmama nedense ,belkide unutmak istemediğinden "bu kadına dokunduğun eli kırarım bu kadının bir tek saçının teline zarar gelirse senin tek tek sac tellerini kopartırım" şimdi defol git buradan demişti adamda nasıl korktuysa tabanın yağlayıp koştu zaten bidaha görmedim kaferyada o adamı .O ise kadını masaya oturtup bir bardak su istedi bende olayları saddece izlemekle kalmıştım genelikle hayatımda asla şiddet barındırmam gördüğüm yerde uyarırım yada durdurum, hayatımdaki ilk yeniliği yapmıştı o zaman iyimi kötümü bilmemem ama onun benim hayatımda yaptığı ilk olduğu gibi son yenilikte değil. Ayaklarımı yerden kesen adamdı ,hayatımın aşkı olan adamın, adı Efe Kayalar idi. Benim hayatımı baştan sona değiştiren kişiydi. Ben onu izlerken o kadını elini tutup ona güven veriyordu .-keşke o kadının yerinde ben olsaydım benim elimi tut saydı neyse saçmalamaya başladım yine -Efe kadını sakinlestirdikten sonra polisi aradı polis geldi polis gelene kadar efe kadının yanından bir dakika bile ayrılmadı ,ben ise saddece onu izlemekle kalmıştım, efe nedense beni hiç fark etmemişti benim orada olduğumu bille görmemişti .Polisler geldiğinde efe polislere ifadesini verdikten sonra ordan ayrıldı efe çıktıktan sonra benden hemen arkasından çıktım ,merak etmeyin onu takip falan etmedim bende arabama binip ofisin yolunu tutum .Yolda ise kaferteryda buluştugum arkadaşım yağmurla konuştum yağmur efeyi öve öve bitiremedi özellikle efenin cesaretini üzerinde cok durdu ben ise yağmurun her efe deyişinde ona daha çok bağlanıyorum daha cok aşık olmaya başliyotdum aslında hoşlanmıştım en başta sonra bu aşka dönüştü.her gece aşka dönüşmesinin sonucu olarak her gece onu düşünmeye başladım yüzündeki en ufak ayrıntısını düşünüyor her düşüncemde daha çok bağlanıyordum. eve gittiğimde elbiselerimi çıkardım ve duşa girdim sıcak suyu vücudumda hissetmem beni kendime getirmişti duştan çıktıktan sonra ağır ağır elbiselerimi giydim ve kendimi yatağa attım başımı yastığa koyduğum gibi efe gelmişti gözlerimin önüne onu düşündüm bütün gece çok yorulmama rağmen bütün gece onu düşünmüştüm onun o beyaz tenini o kahverengi rengi gözlerini o kırmızı dudaklarını düşünmüştüm zaten polisleri beklediğimizde onu inceleme fırsatı bulmuştum vücudundaki her detayı düşündükçe kızarıyor ve kendi kendime gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ YABANCİ
RomanceSeni sevmek kalbimi acıtsada yinede seviyordum çünkü sen izinsiz girmiştin kalbime benden izinsiz ama ben ,senin izinsiz girdigin kalbim sahibi, geri gitmeni istemedim.Tekrar olamazdı...