Taktir aldım, babam taktir al telefonunu yaptıracağım dedi hala yaptırmadı. Neyse, bugün birazcık limitleri aşacağım ama smut olmiyicak. Bay Bang'ımız biraz sinirlendi ama.
İyi Okumalar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bay Bang'ın evi
''İşte sonra böyle oldu Jimin, ne yaparsın işte. Sevmiyor.''
''Chan, çocuk daha 10. sınıf bırak yaşasın hayatı ya mal mısın?''
Jimin, Bay Bang yani Chan'ın en yakın arkadaşıdır. Bütün Seungmin ile olan fantezileri ona anlatmıştı. Jimin ise onları sevgilisi olan Yoongi üzerinde yapmayı deniyordu. Seme olarak. Ama tabii Yoongi yenik düşüp Jimin'i beceriyordu. Neredeyse her akşam. Sikilen hep Jimin oldu. Yoongi ise şaheseriden memmnun.
''Geçen gün şey dedi bana Yoon.''
''Ne dedi?''
''Bi şarkı söyledi aynen şöyleydi;
Bu gece yalnız olmamam gerek
Beni biliyo'sun, anlamam
Azalıyo' bi' de, bak, zaman giderek
Et acele daha da geç olmadanBoş ver inadı artık, bırak oluruna, ohGel de yatağım ıslansın
Sabaha kadar alev alsın, yansın
Durmam, duramam, imkânsız
Bu gece imkânsız(Dolu Kadehi Ters Tut'un şarkısı Islansın)
Aynen bu şekildeydi. Bu şarkıyı biliyor musun?''
''Siktir,''
''Noldu lan''
''Senin göt fena gidicek haberin olsun ha.''
Chan sesli bi şekilde kahkaha attı. Aynen bir psikopat gibi. Eh, zaten öyleydi. Chan, her zaman bir psikopat olmak istemişti. Gerçek aşkı arayan ve küçüğünü koruyup kollayan bir psikopat. Küçüğüne bakanları kesmek çok istiyor. Mesela Jeongin'i. Yakın olmaları çok zoruna gidiyor. Aslında dün onların isimlerinin söylemesinin nedeni telefona bakması değil. Seungmin ile Chan'ın yaşadığı o unutulmaz an.
Okulun ilk günü
Flashback
''Bayım, burası öğrenciler tuvaleti neden bur- ah..''
Chan Seungmin bileklerini tutup başının üstüne saplamıştı bile.
''Jeongin ile yakın olma, babacığının sözünü dinle küçüğüm.''
Seungmin fazlasıyla utanmıştı. Yapabildiği tek şey gözlerine bakmaktı. En sonunda Chan Seungmin'i bıraktı ve sırıttı.
''Derse bekliyorum Kim Seungmin,''
Ve elini öptü.
Flashback ends
''Neyse ben artık kalkıyim. Kocamın büyük ve kalın siki beni bekler.''
''Umarım oda benimkini bekliyordur.''
Kahkaha attı Jimin ''Güldürme beni Kamil.''
''İğrençsin.''
''Sende. Hadi neyse bay bay.''
Ve kalkıp kapıya yöneldi. Kısa süre sonra kapı kapanma sesi geldi. Chan boğuk bir inilti çıkardı ve kalktı. Buzdolabına yöneldi ve birasını aldı.
Bir bardak alıp hepsini ona boşalttı. Bilgisayarını aldı ve en sevdiği porno sitesi 7dak'ı açıyim derken ekranda,
"Mümin kardeşlerim bunları izlemeyin gelin birlikte Kur'an-ı Kerim okuyalım:)) " yazısı çıktı.
"Bune be... "
Ve alttaki J harfini gördü.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kısa oldu. Çünkü köy deyim ve sebepsizce azgınım. Bana smut önerin hızlı.
Teşekkürler
-Defne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fen'ci{ChanMin}™
Storie d'amore''Bay Bang. Sizden yaşça küçük biriyle ilişkiye girmek, bizim okul kurallarımıza ve kanuna aykırı.'' ''Taşınmasaydı. Tekrar yapardım.'' Ama o sırada odaya bir yüz girdi. Çok tanıdık bir yüz. Bay Bang, Kırmızı Goncalar okulunun en başarılı fen öğretm...