Kendimi uykuya biraz fazla kaptırınca çalan telfonun sesi ile uyandım ve bora nın aradığını gördüm uyku sersemi telefonu alıp açtım .
"Sevgilim? ".
"Hı "..
"Hı mi Aysu hı ne! ".
"Aşkım şöyle dinliyorum demek ".
"Bebeğim uyuyormusun sen yoksa sesin uykulu geliyor ".
"Yaa biraz uyumuşum ben "
Gülme sesi geldi sonra devam etti .
"Bebeğim yarım saate sendeyim haberin olsun kalk şu yataktan ve kendine çeki düzen ver".
Aniden yataktan kalkıp saate baktım gözlerim şokla açıldı ne birazı fazlaca uyumuşum ki akşam olmak üzereydi .
"Komser ne yarım saati ya bir saat olsun bak anca kendime gelirim ben daha hazırlanmam lazım yaa".
Oflma sesi geldi ve biraz düşündükten sonra cevap verdi .
"Peki uykucu güzeli kaldır kıçını yataktan bir saate ordayım hazır olmamış ol sırtıma alır götürürüm ".
"Boraa! Saçmalama aşkım hadi ben kaçtım ". Dedikten sonra cevap vermesini beklemeden kapatıp banyoya koştum terlemiş olduğum için kısa bir duş alıp çıktım kısa dediğim yarım saat bornozumu giyip odama geldim saçımı havlu yardımı ile sarıp dolabın kapağını açtım. Bakalım bugün ne giyeceğim ben hep yarın ne giyeceğim diye düşünmedim hep ne yiyeceğim diye düşündüm.
Ama bora ile tanıştıktan sonra kendimi daha mutlu ve güzel hisetiğim için onun da beni daha bakımlı görmesini istiyorum ve havaların da sıcak olması ile siyah yüksek bel bol etek ,ve üstüne beyaz tişört alıp yatağa attım iç çamaşırlarımı giyindikten sonra kıyafetlerimi de giyindim aynanın önüne geçip yüzme baktım bu sıcakta makyaj yüzümden akıp gideceği için yüzümü nemlendirdim ve şeftali tonlarında rujumu sürdüm gözlerime de rimel sürüp işimi bitirdim .
Saçımı tarayıp düz salık bıraktım ve işimi bitirmiş oldum aslında biraz gergindim bora nın o adamı bizim komşumuz olduğunu söylemem gerekiyordu tedirgin olmadım değil ülkemizde ve dünyada neler olduğunu hepimiz gayet iyi biliyoruz ve o adamın neden sanki bilerek burdan ev aldığını hissediyorum. Altındağ bir bit yeniği olduğu şüphesi içime kasvet düşürüyor morelimizi bozmayalım güzel haberi de vereceğiz bakalım tepkisi ne olacak.
Düşüncelerimden sıyrılıp odama baktım şöyle çantamın kapının arkasına asılı olgunu fark edip siyah küçük çantamı aldım içine bir miktar para koydum ,diğer çantadan aldığım cüzdanla diğer ,avır zıvırları koyup son olarak parfümü de sıkıp telefonu aldım ve odadan çıktım.
Bora da tam mesaj atmıştı annemin yanına gidip gideceğimiz tekrar haber verip dışarı çıkacaktım salona geldiğimde annem hala televizyonun başında ve uyukluyor olduğunu görüp gülümsedim bu görüntüye sesiz adımlarla yanına gidip yanağına sulu bir öpücük bıraktım annem yerinden sıçrayınca pişman olmadım değil ."Kız Aysu ödümü patlattın! ".
" Korkacagını düşünemedim sultanım".
Annem çatık kaşlarla üstüme baktı.
"Nereye böyle".
"Anne dedim ya bora ile görüşecegiz diye ".
"Aysu bak kızım dediğimi kulağının bir yerine küpe diye as ve beni çıldırtma !söyle boraya gelsin, istesin yeter artık canım sıkılıyor böyle olmaz ben sevgilinin olmasına bir şey demiyorum ama fazla uzatmaya gelmez hem evlilik teklifi de etti hemen de vermem seni ama isteme olsun adınız konulsun güzel kızım millet arkamızdan konusmasın ".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komser
General FictionŞarkı söylemek için arkadaşı ile bir mekâna gider şarkı söylerken aniden polis baskın yapar ve kafasını kaldırdığında bora ile karşı karşıya kalır yasaklı madde nin yapıldığından haberi bile yoktur Bakalim bu çiftimiz nasıl aşık olacak birbirlerine...