Tanışma

97 22 47
                                    

Selam.Ben GRML.Nerden başlıyacağımı inanın ki hiç bilmiyorum ama bence ilk önce kendimi tanıtmalıyım.Ben GRML,açılımını eğer sorarsanız bunu bir gün siz de isterseniz soru cevap bölümünde açıklayabilirim ama eğer kimse sormazsa söylemem.Yaşıma gelicek olursak 13 yaşımdayım.Aslında belki yaşım küçük ama yazıcağım şeyler yaşıma göre iyimi kötümü size soracağım için yaşımı söyledim.

Buradan masala çok teşekkür ediyorum.Bana cidden çok yardım etti.Takipçi sayımın birden yükselmesinin sebebi masal.Eğer olmasaydı hikayeyi hiç yayınlamıyacaktım.

Eveeeett.Heyecanlıyim BİRAZ.Yalan söyleme yalan söyleme.

Aslında hikayeyi çok önceden planlamıştım ama karakterim çok güvensiz olduğun için hiç ümidim yoktu ve şimdi ise burdayım.Şimdiden söyleyeyim Instagram hesabı yok hikayenin.Belki ilerleyen zamanlarda olabilir.Neredeyse ekipçe çalışıyoruz.Benim Instagram,tiktok gibi uygulamalara erişimim yok.Bazı arkaşlarımdan yardım alıcam aynı zamanda editleri de ben yapamıyacam çünkü benim editlerle alakam yok.

Hikaye 2 haftada bir gelicek.Hanvi gün belli değil ama pazar olabilir yada pazartesi.Şu an gece olduğu için sabah karakterle ilgili bilgi paylaşacağim.

Bu arada geri takip yapıyorum lütfen takip edin veya takip ettirin.İlk kez hikaye yayınlıyorum.

Size "ümit ışıklarım"diyicem.

Okuma listeme bakabilirsiniz hiç sıkıntı yok.

Yorumlarda başka kitap hakkında konuşabilirsiniz ama dozunu kaçırmadan

Hava sıcak birde kitaplar çok pahalı yaa!

Tanışma ile ilgili söyliyeceklerim bu kadardı.

🌠Benden ümit yok ümit ışıklarım bari sizde olsun GELECEĞİNİZ DAİMA PARLAK OLSUN🌠~GRML

Podyum YankısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin