Oturmadan önce adamı ofisine götüren Harry, şöminenin yanındaki iki kişilik koltukta her zamanki yerini aldı ve koltuğun üzerine özenle katlanmış yeşil bir battaniyeyi kendi üzerine attı.
Savunmasız olmaya ve Voldemort'un ofisinde rahat olmaya cesaret etti. Gerçekten bunu yapmaya cesaret eden tek kişi oydu.
"Yani," Voldemort Harry'nin sözlerine baktı.
"Yaşlı piçi nasıl öldürmeliyiz?"
Voldemort kıkırdadı, dudaklarına hafifçe gerçek bir gülümseme yerleşti.
Gerçek ama ender görülen bir manzaraydı ve Harry onu oraya yerleştirebildiğine her zaman memnundu. "Ya öldürücü laneti ya da zehiri söylüyorum. Gerçi bildiğinden emin oluyorum
bizim ellerimizden biri tarafından ölecek, biraz daha eğlenceli olur."
Harry seçenekleri üzerinde düşünürken Voldemort evrak işlerini yapmaya devam etti.
Her zaman çok fazla evrak işi vardı.
Harry ateşe baktı, aklı aptal okul müdürünü öldürmenin en kolay birkaç yolunu düşünüyordu.
Voldemort, adama hayranlık duyduğu için bir dakikalığına da olsa Harry'ye baktı.
Harry öyleydi.
Harry her zaman herkesten üç adım önde görünüyordu ama her zaman Voldemort'tan daha uzakta olamayacak kadar rahattı.
Adama asla yalan söylememişti, yalan söylememişti ve istemiyordu da.
Harry, başını ateşten kaldırmadan, "Bunu ne zaman yapacağız? Yakında mı? Yoksa yıl sonunda mı? Çünkü henüz kasım ayındayız ve yılın bitmesine epey zamanımız var."
Voldemort hiçbir şeyin ters gitmesini istemeyerek bunu düşündü.
"Belki yılın sonuna biraz daha yaklaşabiliriz? Yoksa o bunu beklemediği için yakında daha iyi olacağına mı inanıyorsun?"
Harry çok düşündü, bu özel konu onu üzdü ve biraz hayal kırıklığına uğrattı.
Müdürü şimdi öldürmek, yarın öğle yemeğine kadar işini bitirmek istiyordu.
Ama bunun pek iyi gitmeyeceğini biliyordu.
"Bence beklemeliyiz, her ne kadar beklemekten nefret etsem de." Harry içini çekti.
Çocuk ona baktığında Voldemort başını salladı ve Nagini odaya girip Harry'nin kucağına çıktı ve ardından başını onun alt karnına koydu.
"Akşamlar yavrum." Harry'ye tısladı, adam efendisini görmezden geldiğinde kıkırdadı.
"İyi akşamlar, Nagini. Günün nasıldı?" Harry onun terazisini okşarken tısladı ve Voldemort yatmadan önce en azından çoğunu bitirmeyi umarak evrak işlerine geri döndü."Sorun değildi, o öğürmüş fare adamı yine kovaladım."
Harry ona doğru yaklaşırken gülümsedi.
Muhtemelen Kılkuyruk'a kalp krizi geçirtmişti.
Harry sessizce Nagini'yi okşamaya devam etti, bir kitap yaratıp okurken tamamen arkasına yaslandı.
Voldemort evrak işlerini yapmaya devam etmişti, yapacak bu kadar çok şey olduğu için sadece biraz sinirlenmişti, sık sık yaptığı gibi Harry'yle konuşarak kaliteli zaman geçirmek istiyordu, ama Harry onu rahatsız etmeyi her zaman reddetti.
yapacak işleri olduğunda.
Hem yararlıydı hem düşünceliydi ama bir o kadar da sinir bozucu ve sinir bozucuydu.
Bazen Voldemort, Harry'nin onu rahatsız etmesini, böylece odaklanacak daha eğlenceli bir şeyin olmasını diliyordu.
Ama Harry, hâlâ ateşin yanındaki iki kişilik koltukta oturup kitap okuyor ve Nagini memnun bir şekilde tıslarken Nagini'nin pullarını sessizce okşuyordu.
Lanet evrak işlerini bitireli yarım saatten fazla olmuştu, her şeyi çok geç olmadan halletmenin mutluluğunu yaşıyordu.
Harry'yle akşam sohbetlerinden keyif alıyordu, çünkü onun her zaman adama konuşacak bir şeyler verdiğini ve beyninin inanılmaz derecede eğlenceli olduğunu görüyordu.
"Harry"
Harry bir şeyler mırıldandı ve yukarıya baktı, bir an için Nagini'yi okşamayı bıraktı, bu da ona tekrar ayağa kalkmadan önce bir tıslama kazandırdı.
"Akşamlık işim bitti."
Harry kitabını kapatıp yerine koyarken küçük ve memnun bir gülümseme verdi, daha sonra bitirecekti.
"Bu yüzden,"
Voldemort kaşını kaldırdı.
"İşkence teknikleri mi?"
Harry buna güldü ve hafifçe başını salladı.
Konuşmak için en aşağılık ve tuhaf şeyleri seçtiler, ama Harry bunu umursamadı çünkü onun zihni de neredeyse Voldemort'unki kadar çarpıktı.
İkisi saatlerce hiçbir şey hakkında, her şey hakkında konuştular.
Bütün gece sessizce odanın içinde dolaşmışlardı, Harry şimdi ateşin yanında yüzükoyun yatıyordu ve Voldemort bir süre sonra oturmaya karar vermişti.
İkisi de farkına varmadan saat sabahın ikisiydi ve 4 saatten biraz fazla konuşmuşlardı."Muhtemelen yatmalıyız. Misafir odalarından birinde kalmamın sakıncası var mı? Ortaya çıkmaktan biraz yoruldum."
Voldemort başını salladı ve Harry'yi kendi yanındaki odaya götürdü. İyi geceler dileyen Harry, Voldemort'un yeşil ipek kıyafetlerinden bazılarını giydi ve ışıklar kapatıldığında iç çekerek yatağa girdi. Yanına döndü ve gözlerini kapattı, kabuslar başlarken huzur içinde sürüklenmeye başladı.
(Oy verin)