YALANLARA BULANDIĞINDA

40 3 32
                                    

Öncelikle selaaamlar efeenimm.
Nasıl konuşmaya başlayacağım hakkında en ufak bir fikrim ve taslağım yok, hayırlısı deyip geçiyorum.
Uzun zamandır kısa kısa yazılar yazar, okumayı da seven birisiyim. Yazılarımı paylaşmaya cesaretim yoktu çünkü kurgularımın, yazdıklarımın tutulabilecek bir tarafı olduğunu hiç düşünmüyordum. Ani bir cesaretle kafamdaki kurguyu oturttum ve paylaşma kararı aldım. Şunu da söylemem gerek ki eğer okuma kararı alıp, şans veren insanlar olursa aranızdan muhtemelen içinizden çoğu kişinin dikkat edip, hoş görmeyeceği bir durum ile karşı karşıya geleceksiniz. Bu durum da noktalamalar ve yazım kuralları. Defalarca kez eksiksiz şekilde öğrenmeye, kullanmaya çalışsam da maalesef ki başarılı olamadım, hala da eksiklerim gözle görülür şekilde mevcut. Hikayenin akışını pek bozacağını zannetmem ama illa ki duraksanan noktalar olur. Fakat bu sorun yüzünden emeğim boşa gitsin istemedim, umarım çok göze batmadan bu durumu ortadan kaldırırım. Zevkle okursanız ne mutlu bana. Şimdiden çok teşekkür ederim.🙏🏻🖤
(Bu yazıda da yanlış yaptım mı acaba... tmkomiknevaryani?!?!?)

                                 ༄

Tenime yapışan kinim.
Ciğerlerime dolan his göğüs kafesimi parçalar.
Sessizlik.
Ezildiğim bütün yaşlarım, ben bugün bir ihanetin altında kaldım.
Tozlu duvarlarım, yanlış kararlarım.
Hayır, sen hiç iyi olmadın.
Marlis Kartin.
Omurgamı kıran herkesin kabusu olacağım.
Hilelerle kazanılan ladesler bir gün bedenlerini alacaktı.
Yaşım on dokuz.
Kaybettiklerimi değil, kendimi arıyorum.

                               ༄
Güneşli sabahları sevmem.
Beyaz çarşafımın içinde gerinirken uyanmama sebep siyah perdemden bile sızabilen güneşti. Farklı bir evrene şutlanmak istiyordum. Yatakta doğrulup komodinin üzerinden elime telefonu aldığımda saati kontrol ettim.
06.58
Ders saat dokuzda başlıyordu ve fazlasıyla vaktim vardı. Telefonu geri bıraktığımda yatağın içinden çıktım ve yüzümü sıvazlayarak odada bulunan banyoya ilerledim.
Ayna.
Bir hortlakla gözlerim kesişiyor gibi hissediyordum bazen.
O his anlaşılan bu sabah misafirimdi.

Gözlerimin altı mosmor, saçlarım dağılmış ve birkaç ufak sivilce çıkmıştı yüzümde. Sınav haftamdı ve bütün hafta boyunca kendimi odama kapatıp çalışmıştım. Üstüne yediklerime de dikkat etmeyince...
Çekil aynanın önünden.

Pijamalarımı üzerimden çıkardım ve makinaya atmanın ardından ılık bir duş aldım. Banyodan çıktığımda okul formasını üzerime geçirmek işkence gibiydi.
Okul eteğinden memnundum ama bazen bunalıyordum. Giyindikten sonra saçlarımı tarayıp salık şekilde bıraktım. Yorgunluğum da gözler önüne serilsin istemediğimden hafif bir makyaj yaptığımda işimi bitirdim.

Telefonumu ve sırt çantamı alıp aşağı indim, ardından mutfağa geçip kahve demlemeye başladım.
Saati tekrar kontrol ettiğimde 07.45'ti ve hâlâ vaktim vardı.

Bir kere uyanınca uyuyamıyordum ve ne kadar geç yatarsam yatayım erken kalkmaya alışık bir bünyem vardı.

Kahveyi içip bardağı makinaya attıktan sonra evden çıkma kararı almıştım. Portmantodan gri ceketimi alıp üstüme geçirdim. Aynı şekilde siyah converseleri de giydiğimde hazırdım.
Evden çıktığımda tahminimce on dakika yürüdüm ve yol sebepsizce gözümde büyüdüğünden caddenin önündeki taksiyi çevirdim. Okul fazla uzak değildi, yürüme mesafesiyle yaklaşık 20 dakika sürüyordu.

Bir süre sonra taksi okulun önünde durduğunda ücreti ödeyip indim. Okuldan içeri girip ikinci katı çıktığımda sağ koridora dönüp sınıftan içeri girdim. Kendi halinde takılan birkaç kişi vardı sadece sınıfta. Dersin başlamasına yarım saat vardı ve ders notlarıyla ilgilenmek iyi bir fikirdi.

LADESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin