Selammmm
Yeni bir hikayeyle buradayımmm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnUmarım beğenirsiniz 🎀 ✨
______________________________________
Ben Nisa Mira.
Ben bir "Hipnotist'im(Hipnoz ile uğraşan kişi*)."
Hipnozu suç için kullanan bir örgütün üyesiyim,ne kadar istemesem de.Ailem yüzünden, çünkü onlar beni dahil etti.
Şimdi 6 kişi toplandık,yeni planımızı konuşuyoruz."Mira!"
"He, efendim."
"Önemli bir şey konuşuyoruz dinle.
Yeni planımız bu.Biriniz bu özel okula öğrenci olarak girip müdürün hipnoz altında olmasını sağlayacak.
Bir müddet bekleyecek.Aylık ödemeler verildiği gün müdür o paraları kendi elleriyle bize getirecek.""Bunu yapacak kişi kim patron?"
"En küçük üyemiz,Mira."
"Ne?Ben yapamam."
"Geldiğinden beri buraya hiçbir büyük katkı sağlayacak bir şey yapmadın Mira.Ya bunu yaparsın ya da..."
"Tamam tamam."Hipnoz yeteneklerimi almaktan bahsediyordu.
Ne kadar bu işi sevmesem de gitmesini istemiyordum."Şimdi sana sahte bir kayıt ve kimlik kartı yaptık.Bu planı en fazla 3.5 ay uygulayacağız arkadaşlar.Gideceksin ve yapacaksın hepsi bu."
"Ya anlarlarsa anne."
"Anne demeyeceksin bana! Hiçbir şey olmayacak işte.Git yap da bir işe yara!"
(Birkaç gün sonra...)
Atatürk Koleji...
İşte başlıyoruz.Müdür yazan odaya girdim."Merhaba."
"Yeni kayıt değil mi? Geç otur şöyle.
Hoşgeldin, kitapların yarın verilecek.Neydi,İzim Üçer.
Tamam gel de sınıfına götüreyim seni."Sonra 11-D yazan sınıfa girdik.Herkes bana bakıyordu.Müdür hocaya anlattı,ve çıktı gitti.
"Evet arkadaşlar yeni arkadaşınız İzim.İzimcim Melih'in yanı boş,oraya geçebilirsin."
"Hayır hocam ya!"
"Melih sus!Neyse teneffüste tanışırsınız.Derse dönüyorum."
Ders coğrafyaydı.
Bana yeni defterler almışlardı.Dersi gerçekten dinledim ve her şeyi not ettim.Ben 9.Sınıfta okulu bırakmak zorunda kalmıştım.Ben derse dalmışken bir anda zil çaldı."Merhaba ben Melih."
"İzim."
"Merhaba İzim,ben Zeynep!İstersen gel sana okulu gezdireyim."
"Olur, teşekkür ederim."
Gezdirdi gerçekten de.Okul çok güzeldi.Gerçekten aldığı parayı hak ediyordu.
"Gel zil çalacak sınıfa geçelim."
***