diew mountain diew

658 5 2
                                    

Ferdi Kadıoğlu X Sebastian Szymanski.

-

F'

Şu anda okulun tek futbol sahası için yan sınıf ile kavga ediyorduk!İlk biz gelmiştik ama onlar bizim geldiklerinizi gördükleri anda sahaya ışınlanmıştı.Karşıdan Çağlar'ın bizim sınıftaki Edin'i ittirdiğini görünce bende hızla onun üzerine atıldım.Biz kavga ederken okulun beden hocası gelmişti.Bizi zar zor ayırdıktan sonra güzel bir azar yedik.Sanki benim umrumda.Sinirle ordan ayrılıp lavaboya gittim.Ellerimi soğuk suyun altına soktum ve defalarca kez yıkadım.İçeri kavga ettiğimiz sınıftan Sebastian girdi.Beni görüp alayla gülümsedi.Sinirlerim alt üst olmuştu.O da yanıma geçerek ellerini ellerimin üstüne koyup elini yıkamaya başladı.Sertçe çektim ellerini elimin üstünden.Hiç itiraz etmedi.Hatta gitmeye bile karar verdi.

Ve ya ben öyle sanmıştım.

Dışarı çıkmayıp,kapıyı kilitledi.İçerde de sadece biz ikimiz vardık.Ellerimi kurulayarak kapının yanına gittim.Harbiden kilitliydi.Gözlerimi ona çevirip kapıyı aç dermişçesine baktım.Hiç o harakete yönelmedi.Sinirle ağzıma ne geldiyse söyledim.O ise sadece dinliyordu.En sonunda derin bir nefes alıp bağıracaktım ki dudaklarımın üstünde bir çift dudak hissettim.Adeta dudaklarımın üzerinde dans ediyor gibiydi.Elleri kalçamı bulup,bacaklarımda belini buldu.Dudaklarımız ayrıldığında alnını alnıma yasladı.Gülerek "Bu kadar lezzetli olduğunu düşünmedim"dedi.Bende gülerek "Sus"dedim.şu anda düşman olduğumuz bir sınıfın öğrencisi ile bir ilişkiye mi girecektim?
Evet.Seba beni lavaboya oturttu.Ama bacaklarım hala belinde,kollarım ise boynuna bağlıydı.Yeniden dudaklarımız birbirine girdi.Bu sefer duracak gibi değildi.Bildiğin sevişiyor gibi bir şeydik.Dudakları,dudağımdan boynuma kaydı.İlk önce tatlı tatlı emdi,sonrada emdiği yerleri ısırdı.Canım yanmıyordu hatta daha fazla diyede sayıklıyordum bir yandan.Üstümde okulun bir gömleği vardı.O gömleğin yavaşça bollaştığını,sonrada üstümden düştüğünü hissettim.Szymanski'nin karşısında çıplak kalmam beni çok azcık utandırdı ama bu utanma 1 saniye bile sürmedi.Göğüs uçlarımda birer dil hissettiğimde zevkin doruklarına çıkmış gibi inledim.İlk önce dili daireler çizdi,sonrada tamamen emmeye başladı.Dişlerimi kırarmışçasına sıktım.

Tanrım,bu zevkde neyin nesiydi?

Saçlarına sertçe asıldığımda,daha çok hızlandı.Neredeyse ağlayacak duruma gelmiştim.

Çünkü bu çok zevkliydi..

"İstersen evde daha fazla yapalım hm?"diye bir ses duydum.Gözlerini gözlerime dikmişti.Ne demek istediğini anlamıştım.Hemen başımı salladım.O sırada zil çaldı.Hemen yerdeki gömleğimi giydim.Sebastian ise gözlerini hala vücudumda gezdiriyordu.Çıkmadan hemen yanına gittim.Parmak uçlarımda yükselip,dudaklarına tüy gibi bir öpücük kondurdum.Ellerini belime sardı.

Sarılmak istiyordu.

Bende ona karşılık verdim.Öğretmenler zili çalana kadar öyle durduk.Sonra hızla kapıyı açıp sınıflarımıza doğru ilerledik.

Bittiiiiiii.Evet bu bölüm fazla smut yoktu ama bir sonraki bölümde daha güzel bir çift ve smut yazcaaam.Hangi çift olsuuun.nese bb😻🫶🏻🤍

FB Oneshots💋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin