whatever,whatever

447 4 10
                                    

Dominik Livakovic  X Dusan Tadic

-

Dominik'

Hayatın bazı acı tarafları vardır ve bu acı tarafları Maşallah hep ben görüyorum!Daha 5 saat önce gitmek istemediğim yerde,çok karizma bir adam var ve benimde birazdan gitmem gerekiyor! Bu adamı görmek için tam 5 saattir burdayım evet.Ama ne yapayım adam çok karizma! Ben adama dalmışken adamında bana baktığını hiç farketmemişim.Adamın gözlerine baktığımda aynı şekilde bana bakıyordu.Korkuyla gözlerimi kaçırdım.Acayip stres oldum şu an! Olduğum restoranda garsona arkada sigara içebileceğim bir yer olup olmadığını sordum.Garson bana yeri tarif edince hiç vakit kaybetmeden oraya ilerledim.Sanırsam burası çöp alanı olarak kullanılıyordu.Sigara yakıp içmeye başladım.Daha ilk dakikalardan stresim azalmıştı.Ben öylesine düz bakarken belimde bir kol hissettim.Korkudan taş gibi kaldım.Arkama baktığımda o adamı gördüm.Gözlerim fal taşı gibi aldı.Adam gülerek "Beni bayadır izlediğini bilmiyorum mu sanıyordun küçük adam?"deyince cevap vermek için ağzımı araladım ama dudaklarımı saran el ile susmak zorunda kaldım.Adam boşta kalan elini belimden çekip,saçlarıma götürdü.Ne yapacağını merak ediyordum.Sonrada gözlerimizi buluşturup "E tabi minik bir cezayı hak ettin küçüğüm hm?"deyince korkudan titremeye başladım.Adam bana sadece "Ha bu arada adım Dusan Tadic"dedi.

En azından adını öğrendim.

Elini yavaşça ağzımdan çekti.Yutkunarak "Efendim kusura bakmayın sizi birine benzetmiştim o yüzden baka kaldım tekrardan kusura bakmayın."diye yalan uydurdum.Tadic'in dudağı kıvrıldı.Nefes alış verişlerim hızlandıkça hızlandı.Sonra "Dominik Livakovic,seni tanımadığımı mı sandın senin her instagramıma post attığımda her hesabından beğenip,üstüne milyonlarca yorum yaptığını bilmediğimi mi zannediyorsun bebeğim hm?"deyince ağzımdan bunlar çıktı

"Evet Dusan Tadic seni çok beğeniyorum,senin hakkında çok kirli şeyler düşünüyorum ve beni altında inletmeni istiyorum adını bağırarak inlemek istiyorum"
Ben bunları mı demiştim?!

"Öyle mi küçük bebeğim?"diye sorunca hemen başımı salladım.Ellerini belimde hissettiğimde gerçekten bana bunları yaşatacağını anladım.içim kıpır kıpır oldu.Sonrada ellerini belimden kalçama götürüp,beni kucağına aldı.Bacaklarımı beline,kollarımıda,boynuna sardım zevkle.Dudaklarımız birbirine yaklaştı ve fazla beklemeden birbirine yapıştı.Şu anda zevkten çığlık atmak istiyordum.

Gerizekalı Liva,daha öpüşüyorsunuz ne zevki?

Hızla dudaklarımızı ayırıp "Burda yakalarlar"dedim.Cümlem bittiği an Dusan yeniden dudaklarıma yapıştı.Sonra arkadan bir ses duyduk.O zaman durdu işte.Kulağına doğru "Ev?"diye fısıldadım.Bana bakarak gülümsedi.Sonrada "Sabaha kadar bayılacaksın Livakovic."dedi.Bende gülümsemesine ortak olup,göreceğiz bakışı attım.

BÖÖÖ BEN GELDİMMM EVET ABLANIZ GELDİ.NE ZAMAN SMUT YAZCAM BEN?
Allah Bilir:) neyse hadi Allah'a emanet

FB Oneshots💋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin