Ryan Kent X Sebastian Szymanski
-
S'
Elimdeki kitaptan gözlerimi ayırıp saate baktım.Kent'in gelmesine daha çok vardı.Sıkıntıdan biricik aşkıma yazdım
Siz
Kentt🫶🏻
🫀'M
Söyle yavrum?
Siz
Gel artık🥲
🫀'M
Bebeğim on beş dakikaya kadar orada olurum tamam mı istediği bir şey var mı sarışınımın?💗
Siz
Tek istediğim gelmennnn💋
🫀'M
Tamam yavrum ben gelirken sana bir iki şey alırım tamam mı bebeğim?
Siz
Tamaaaam🤍
Gülerek telefonu kapatıp,yanıma koydum.Kitabıma odaklanmaya devam ettim
15 dakika sonra
Kitabın +18 yerlerindeydim.Ve açıkçası bunları sanki ben yaşıyormuş gibi hissediyordum.Kapı çalınca olduğum yere işaret koyup kapıyı açmaya gittim.Tam tahmin ettiğim gibi Kent gelmişti.Onu görünce içim dışım minik bir çocuk oldu.Elindeki poşeti alıp kenara koydum.Sonrada kucağına atladım.Kent'de kapıyı ayağıyla kapatıp beni içeri taşımıştı.Koltuğa oturdu ve bana gülen yüzlerle baktı.Kent sadece bana böyleydi,diğer kimseye böyle gülmezdi.Dudaklarımı onunkilerle birleştirdim.Sadece minik bir öpüp geri çekilecektim ama Ryan beni belimden kendine çekti.Sanki daha fazlasını istiyormuş gibi dilini ağzıma sokmaya çalıştı ama son anda geri çekildim.Bana biraz kızgın gibi baktı.Dudaklarımı büzerek "Yemek yemeyecek misin?"diye sordum.O ise bana imalı imalı bir bakış atıp "Seni yemek istiyorum.O bana yemekten daha iyi geliyor."dedi.Gülerek omzuna hafifçe vurdum.Sonra kucağından kalkıp "Yinede bir iki şey ye ona göre yaparız"diyip göz kırptım.Bana tamam dermişçesine bakınca,mutfağa ilerledim.
-
R'
Ben bu çocuğu yemeyip de ne yapayım? Koltuğun başındaki kitap ilgimi çekti.Kitabı alıp,Seba'nın olduğu yerden okumaya başladım.(sıçtın Sebaa)
Sayfada öyle şeyler vardı ki? Ayrıca neden sayfada ıslak yerler var?
Gülümseyerek kitabı olduğu yere koydum.Mutfağa Szy'nin yanına gittim.Bir şeyler hazırlıyordu.Arkadan beline sarılıp,kafamıda boynuna gömdüm.Yavaş yavaş öpmeye başladım.O ise minik minik inliyordu.Sonra emmeye başladığımda "Kent!"diye inledi.Kafamı boynundan çıkarıp,kucağıma aldım sarışınımı.Ona doğru gülümseyerek "Kitabında okuduğum şeylerin senin başına gelmesi nasıl olur yavrum?"diye sordum.Gözlerini kaçırarak "Ne kitabı?"diye sordu.Gülerek "Okurken belkide azdığın o kitap bebeğim"dediğimde,sanki utanmış gibi kafasını boynuma gömdü.Sonra hızla odamıza geçtim.Seba'yı yatağa yatırıp narince üstündekileri çıkarttım.Bana sanki acıma dermişçesine bakıyordu.Bende istediğini yapacaktım.
—————
"Kent hızlan!"
"Yavaş bebeğim senin kaldırabilecek kapasiten daha yavaş."
"Sikerler kapasiteni! Gir artık be adam!"
"Sen istedin"
"Ah!"
"Ne dedim ama"
"İNSAN OLAN YAVAŞ YAVAŞ GİRERDİ!"
"Bu güzel iltifatını unutmam Szymanski"
"Allah'ın Belası!"
Bitti friendssss evet size sürpriz yapıp bi bölüm daha attım.OY VE YORUM OLMAZ İSE YENİ BÖLÜM YOK!