oh darling.

320 7 4
                                    

Ferdi Kadıoğlu X Jayden Oosterwolde

SEN BENİMSİN
BENDE SENİN

———————-————//——————————

F'

Adım Erenay benim.Sadece bazı durumlar için Ferdiydim ben.Ve bazı özel kişiler için Ferdiyim ben.

Günlüğüme bunları yazıp kapağı kapattım.Tam 3 saat sonra.3 saat sonra düğünüm vardı.İstemeyerek de olsa evleniyordum.Kiminle mi?

Dusan Tadic.

Neyse ki beni bu zoraki evlilikten kurtaracak bir arkadaşım,daha doğrusu arkadaşlarım vardı.

Sebastian,Edin,Mert Hakan,İrfan Can,Livakovic ve Jayden.

(Duyuru bu arada Kahveci'den İrfan Can,Eğribayat'tan İrfan diye bahsedecem haberiniz olsun)

Düğün 3 saat sonra olduğu için 2 saat sonra ben kaçacaktım.Nereye mi?Bilmiyordum.Neden evlenecektim?

Abim olacak Altay,beni kumar karşıladığında o adama satmıştı.Yetmedi evlendirecekti.

Bizimkilerle kurduğumuz gruba mesaj geldi

Düğün Dernek🧿🪬

Hakan bey

Hazır mısın Ferdi?

Siz

EVETT

Edin Abemmm

Amk sanarsın suriye sınırından kaçırıyoz

Livammm😻

Ama bişeyden kaçırıyoz da

Jayden😻💗

Evet kovic

Sebamm💙

Bak Ferdi hazırsan gelicez 2 buçuk saat kalmış.

Siz

Ya hadi gelin ya

İrfann🥸

Tamam çıkıyorum sırayla alcam sıra bu

Livakovic
Jayden
Seba
Edin
Mert Hakan
Ferdi

Tamam?

Hakan bey

Yav hadi hadi çık

Siz

Aynen

İrfanın çıktım haberini alınca hemen üstüme siyah bol tişört,altımada siyah pantolon geçirdim.Kapıda asılı olan damatlıka baktım.

Seni giymek çok isterdim ama maalesef giymeyeceğim.

30 dakika sonra kapıda korna sesi duyunca hızlı hızlı adımlarla aşağıya indim.Arabaya bak!Sanki yurt dışına kaçıyoruz!Arkaya bindiğimde arkada Sebastian,Edin,Mert ve Jayden'ın olduğunu gördüm.Liva ve İrfanda öndeydi.Ön üç kişilikti ama önde iki kişi vardı.Biri daha mı gelecekti?

"İrfan birini daha mı alacaksın?"

"Diğer İrfan'ı alcam"

E bana söylenmedi?Of neyse ne işte.Düğün vaktine 2 saatten az kalmıştı.Açıkçası stresliydim.Korkuyordum bulunursam diye.Abim neler yapardı bana.İrfanıda aldıktan sonra "Nereye gidicez?"diye sordum.Aldığım cevap beni şoke etti.

"Şehir dışına."

Ama en azından Tadic bilmiyordu Türkiye'yi.Tüm ülkeleri dolaşırmıydı bilmem ama beni uzun bir süre bulamayacağını düşünüyorum.Fazla uzak değilmiş şehir dışı dedikleri yer Kocaeli'ye gidecektik.Kocaeli'de İrfanın bir akrabası olduğunu biliyordum.Zaten ben Mert ve İrfandan başka Türk yoktu.Uykum vardı.Kafamı geri yaslayıp uyumaya çalıştım.Bu uyandığımda acı verecek olsada başka çarem yoktu.Gözlerimi kapatmıştım ki omzuma bir el dokundu.Gözlerimi açıp omzuma dokunan Jayden'e baktım.Kulağıma "Omzuma yat"dediğinde hiç düşünmeden yattım omzuna.Elimin üstüne elini koyup okşamaya başladı.Huzuru şu an öyle hissediyordum ki.

Bunu partlı yapcam diğer part full smut olsun tamam?

FB Oneshots💋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin