🦖

62 7 15
                                    

Arif'den
Ertesi sabah uyandığımda başım resmen zonkluyordu. Dün gece biraz fazla kaçırmışım sanırım.

Mutfağa geçtim ve kendime sert bir kahve yaptım.
Kahvem elimdeyken evin içinde dolanmaya başladım. Atakan ve Ömer çoktan çıkmışlardı.

Güya lider olan ve örnek olması gereken benim şu halime bak.

Kendi kendime söylenmeyi bir kenara bıraktım ve son damlasına kadar içtiğim kahvemi de salondaki sehpaya bıraktım. Daha sonra kıyafet giyinmek için odama gittim ve rahat bir şeyler almak istedim.

Sonunda istediğim uyumu bulunca giyinip hızlıca dışarı çıktım.

(Şu tarz bir şeyler giyiyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şu tarz bir şeyler giyiyor)

Cenan'dan

-Dün gece gönderdiğimiz mesajın biz olduğunu anlamislar mıdır sence?

-Sence? O Arif orospusunun tek düşmanı biz değiliz. Zaten 2 gram aklı da yok anlamamıştır rahat ol.

-Aynen Emre iki gram aklı olmadigi için bizim onca adamımizi kaybetmemize ve borca batmamıza vesile oldu.

-Ne yapicaz peki?

-Bana bırak sen diğer işlerle ilgilen.

Arif'den

Mekandan ayrılıp bara gidiyordum. Bana düşen isleri hallettmistim gerisi geriye kalanlarindi artık. Ömer ve Atakanin işleri hala sürdüğü için yalnız gidiyordum ya da onu bahane ediyordum.

Dürüst olmak gerekirse canım kendime bir erkek ayartmak istiyordu ve bunu Atakan ve Ömer varken yapamazdım.

Arabayi park edip içeri girdiğimde beni yol boyunca takip eden siyah araçtan habersizdim.

Bara girdiğim gibi boş bulduğum bir tabureye oturdum ve şarap yudumlamaya başladım.

Yaklaşık 1 saat boyunca sadece taburede oturup bir şeyler içmeyi tercih etmiştim.

Yeniden bir viski istediğim sırada belimi tutan eller ile irkildim. Elemanın eller belimdeyken kafası boynumdaydi ve benim boyunu emiyordu.

Kafam dönüyordu, kendimde olmadığım için arkaya bakamiyordum bile.

3.kisi anlatım

Cenan bara girdiği gibi gözleri Arif'i aramaya başlamıştı. Tam karşısındaki taburede bir şeyler içen Arif'i görünce onun sarhoş ve kendinde olmamasını diledi.

Şanslıydi ki Arif sarhostu.

Cenan önce eli ile Arif'in belini kavrarken daha sonra onun boynuna izler bırakmayı tercih etti.

Arif'in yaptıklarından dolayı ona fazlasıyla kizgindi. Ondan nefret ediyordu ve bu yaptıklarının acısını çıkarmak istiyordu fakat bunu barda yapmayacaktı.

Arif'i oturduğu tabureden kaldırdı ve onun tam arkasına geçerek yürüttü.

Öylesine bir pozisyondalardi ki Arif, Cenan'in penisini kalcasinda hissediyordu.

Bardan çıktıklarında Cenan adamlarına seslendi ve Arif'i arabaya koydular.

'Hey sen kimsin de beni götürüyorsun sende benim gibi azdin mi yoksa?'

'Arabada sevismeye ne dersin?'

'Hadi ama dostum barda da sevismedik illa ev olmak zorunda mı sabırsızlanıyorum belki ben?'

Gelen sesler Arif'dendi. Zil zurna sarhoş olduğu için ne dediğini bilmiyor,saçmalıyordu.

Cenan onun dediklerini bir yandan dinlerken bir yandan da araba kullanıyordu. Şimdilik Arif'i kendi evine götürecekti.

...

Cenan sonunda kendi evine geldiğinde arabanın arkasında yatan yarı uyanık yarı baygın Arif'i kucağına aldı. Kapıdan içeri girmeden önce sagkoluna haber verdi ve kapıdaki koruma sayisini arttırmasini istedi.

Arif'in mekanindakilerden değil de onun yakınındaki büyük mafyalardan tırsıyordu Cenan. Kendisi henüz gençti ve bu mafyacilik seruveninde öğrenmesi gereken onlarca şey vardı. Arif'in eli kolu fazlasıyla uzundu kendisinden büyük mafyalarla takılmayı sevdiğinden onlarla arasını iyi tutar ve bu sayede kolay kolay da zarar gormezdi.

Cenan, Arif'i kendi odasına çıkarıp yatağa bıraktığında onu süzdü. Arif ona göre masum ve sevimli bir adamdı. Böyle bir adam nasıl silah kacakciligiyla ugrasabilirdi ki?Aklı bir türlü almıyordu doğrusu.

Cenan onu süzmeyi bıraktı çünkü birazdan süzmeden de ileri gidecekti.

Önce kapıyı kilitledi Cenan. Böylesine bir haldeyken rahatsız edilmek istemezdi. Ardından hoş bir seks müziği açtı ve sesi fulledi. Daha sonrasında ise cekmecesinden kamerasını aldı ve yatağın tam karşısına sabitledi. Bu konumda sevistikleri pozisyonlar bile çok net görülürdü. Cenan için bu görüntüler ileride Arif'i tehdit etmek için ona lazım olacaktı.

Arif kendinde olmadığı için tek derdi üzerindeki şu azginliktan bir an önce  kurtulup uyumaktı.

Cenan kaydı baslattiktan sonra yatakta kısık gözlerle ona bakan Arif'e baktı.

Muhtemelen Cenan'in yaptığı her şeyi sabaha geç de olsa hatırlayacak ve ona hesap soracaktı. Ancak bu Cenan'in sikinde değildi. Sonuçta bu fırsat onun eline bir kere geçmişti ve bunu iyi değerlendirecekti.

Cenan kendi kıyafetlerinden tamamen kurtuldugunda Arif'in kıyafetlerine yöneldi ve onunkileri de çıkardı.


Bu gece ikisi için de uzun olacaktı.

...

Arif sonunda yorgunluktan sizmisken Cenan kamerayı alıp kayda baktı.

Tam istedigi gibi apaçık her şey ortadaydı. Kendisi zorluyormus gibi durmuyor, Arif'in bu sevişmeden aldığı zevk fazlasıyla ortaya çıkıyordu. Yalan yok kendisi de bu sevişmeden zevk almıştı. Belki de Arif'i kendisiyle sevismek şartıyla goruntuleri yayinlamayacagi uzerine tehdit edebilirdi.

Yapacağı her hamle tamamen onun sikinin keyfine bağlıydı.





Gençler smut bölümü daha ikinci bölümden yayinlamiyayim dedim herkes benim gibi azgın değildir diye düşündüm. Bir de bölümü yazarken kafam pek yerinde değildi sırf bir arkadas anamı sikmesin diye yb atıyorum.

Mind Your Business [Arcen]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin