Cenan'dan
Arif'i yatak odasında yalnız bırakmıştım. Zaten yüksek dozda alkolden bir nevi sızmıştı. Korumalara burada kalmaları gerektiğini ve sabah uyandığında Arif'i evine bırakmalarını söylemiştim. Özellikle onları uyardım Arif konuşursa kimse benim ismimi vermeyecekti. Ola ki Arif herhangi bir korumamdan benim adımı duydu. O koruma bunun cezasını elbette oderdi.
Hızlıca arabamı çalıştırıp oradan uzaklaştım.Arif'den
Gözlerimi araladigimda hissettiğim baş ağrısı benim gözlerimi tekrar kapatmaya iteledi. Ancak gözlerimi açtım ve yabancı gelen etrafı incelemeye başladım. Henüz etrafı incelerken hissettiğim soğukla titredim. Yatağımda doğrulup üzerimdeki örtüyü kaldırdığımda üzerimde hiçbir şey olmadığını fark ettim. Panikle ayağa kalktım ve yerdeki kıyafetleri üzerime giydim.Burası nereseydi? Neredeydim ben?
Başta korkunç bir rüya görüyorum sandim. Dün geceye dair hiçbir şey hatırlamıyordum.
Kıyafetlerimi giyindim ve ardından lavaboya geçtim elimi yüzümü yıkamak için. Yıkadiktan sonra telefonumu ve cüzdanımı alıp hızla evden çıktım. Kapıda beni bekleyen korumalar vardı. Onlar beni birakacakmis güya. Normalde hayatta istemezdim fakat burası cidden ıssız ve çok korkutucu bir yerdi. Bir an önce kendi evime gitmek istiyordum. O yüzden onların teklifini kabul ettim.
Eve geldigimde zonklayan başıma iyi gelsin diye sert bir kahve yaptım kendime. Ardından salona geçip telefonumla ilgilendim. Bizimkiler beni defalarca kez aramıştı.
Onlara ne diyeceğimi henüz bilmiyordum, daha doğrusu henüz ben bile dün gece yaşananlar hakkında hiçbir şey hatirlamiyor ve bundan dolayı da neden bu halde ve o evde uyandığımı bilmiyordum.
Ömer ve Atakan'in olduğu grubumuza bana gelmelerini istedigimi belli ederek mesaj attım.
İçtiğim kahve biraz iyi gelmişti ve hatırladığım parçaları kafamda oturtmaya çalışacaktım.
.
-Lan nasıl yapabildin sen bu işi inanamıyorum şuan!
Emre, Cenan'in kaydettiği goruntuleri izlerken konuştu.
Cenan histerik bir gülüş koydu ortaya ve;
-Dostum sen beni fazla hafife almışsın, sence ben bizi borca sürükleyen o heriften intikam almayacak adam mıyım?
-Değilsin valla. Eee, ne yapacaksın tam olarak bu görüntüleri? Bence yayalım gitsin cümle aleme rezil olur adı sanı falan kalmaz silinir bu alemden.
Cenan oturduğu sandalyede yayılarak konuştu;
-Yavass daha iyi planlarım var. Bu görüntülerle canım her istediğinde ona şantaj yapma fikri bana daha cezbedici geliyor. Eğer canım isterse görüntüleri yayarim itemi ile ondan bana sakso çekmesini bile isteyebilirim.
Emre ona anlamsız bakışlar attı ve karşısındaki kanepeye oturdu.
-Cenan, sen taktın iyice ha bu sikis sokus meselelerine? Ne gerek var olum yayalım gitsin işte!
Sinirle konuşmuştu Emre. Cenan'in neden böyle söylediğini anlayamiyordu çünkü. Aşık falan mı olmuştu bu aptal yoksa?
.
-Sonra bir uyandım ki bambaşka bir yerdeyim üstüne üstlük çıplak vaziyette. Bu da yetmezmiş gibi vücudumda morluklar ve kalcamda ağrı var.
-Ay sikilmissin sen geçmiş olsun.
Ömer duyduğu cümlelerin saskinligiyla konuşmuştu.
-Peki bir şey dicem bunu yapan adam seni tecavüz etmiş olmuyor mu? Sonuçta zil zurna sarhossun ve bilincin yerinde değil. Onu tanımıyorsun bile.
-Bilmiyorum Atakan, o kadar içmişim ki kiminle yattım, onu istiyor muydum, dün geceye dair çok az bir şey hatırlıyorum o da bir adamın ben taburede otururken beni belimden kavrayıp öpmeye başlaması. Sonrası yok sanki bayılmışım gibi.
-Peki onun uzerinde dikkatini çeken bir şey var mıydı? Ne bileyim saat olur, bileklik olur, kolye vb?
-Ya kanka ne bileyim sanırım siyah bir bilekliği ve gri bir saati vardı. Klasik hemen hemen her erkekte olan bir şey işte.
.
Cenan nihayet tüm işlerini bitirip eve dönmüştü. Öncesinde kendisine bir viski koydu ve onu yudumlayarak üst kata çıktı. Arif'i getirdiği odaya girdi ve dün gece gittiğinde dağınık olan odanın şimdi ise hizmetciler tarafından temizlenmiş halde olduğunu gördü.
Elindeki viskisini yudumlamaya devam ederken yatağın bir kısmına oturdu ve yan tarafta duran bilgisayarı kucağına aldı. Daha sonra çektiği görüntüleri yeniden izlemek istedi Cenan. Bugün defalarca kez izlemişti o görüntüleri Cenan. Neden bunu yapıyordu kendisi de bilmiyordu, sanki hipnoz olmuş gibiydi.
Cebinde olan flasi bilgisayara taktı ve o kaydettiği goruntuleri izlemeye başladı. Her ne kadar kabullenmek istemese de o sevişmeden Arif'den bile daha fazla zevk aldığı kesindi.
Fakat kendisinin görüntülerde alt tarafları dışında bir yeri gözükmedigi için onun bu kadar zevk aldığını kendisi dışında kimse bilmeyecekti.
Viskisini yudumlarken Arif'in inlemelerini ve aglayislarini duymak ona zevk veriyordu. Arif'in iniltileri resmen onu hipnotize etmişti. Şuan bile alt taraflarında hareketlenme olduğunun farkındaydı. Arif onu deli ediyordu, hem iş hayatında hem de seks hayatında. Onun karşısında kendi benliğini kaybedecek kıvama geliyordu Cenan.
Sonunda elindeki viskiyi bitirip, flaşı da cebine koyup kendi odasına gitti Cenan. O an kimseye gözükmek istemiyordu. Çünkü penisinin şuan geldiği durum onu küçük dusurebilirdi. Uyumadan önce işini gormeliydi.
Şimdilik kendi işini kendi görecekti fakat daha sonra kendisine gerek kalmayacak ve onu bu hale getiren adam onu zevke boğacaktı.
Ay yemin ediyorum zar zor yazdım. En son 18 haziran da yb atmışım hatta çok üşengecim kb🙏🏻