Gizemle görüşmemizin üzerinden 1 hafta geçmişti ondan hala bir haber yoktu.Bu belirsizlik beni yiyip bitiriyordu.Yaşam kalitemi berbat bir şekilde düşürüyordu.Gündüzleri okuldu,eğlenceydi derken unutur gibi oluyordum ama akşamları aklım hep ondaydı.Ne yaşayacağımı bilemesemde içimde garip bir istekli heyecan vardı.
Perşembe günüydü,dersteyken öğle saatine yakın telefonum titreştikten sonra kontrol ettiğimde:
"Heyy,naber?"
"Hiç dönmüyceksin sanmıştım.İyi gibiyim ama aklım hep senden gelicek mesajdaydı.Şu anda dersteyim."
"Aaa sen kendini kaptırmışsın baya cjvjcfjk.Bunu sevdim.Nasılda sevindin .d"
"Uyum sağlamaya çalışıyorum demem doğru olur.Evet, ne yalan söyleyim gerçekten sevindim."
"Güzel,güzel.Belli oluyor.Ödevini yaptın mı bakalım hfchcjd?"
"Evet,yaptım cncjckx"
"chfjcz Aferin sana,Neyse dersteymişsin uzatmayayım.Yarın bize geliyorsun.11 gibi falan gel.Ben sana konumu atarım."
Olur mu?Gelebilir misin?... hadi bunları geçtim Okeyy? bile yoktu.Çok öz ve sadeydi.Ama o çağırdığında nerede olursam olayım umrunda bile olmadığını,gelmemi söylemişti bir kere.Zaten beceriksizin biri değil miydim?.O zaman iplerimi Gizem'e vermeyi denemeliydim.İkiletmemeliydim.Hatta fazlası için kendimi zorlamalıydım.
"Tabi ki,gelirken almamı istediğin, ihtiyacın olan birşey var mı?"
"Aferin sana şirin şey,birşey almana gerek yok.Görüşürüz."
"Tamamdır,Görüşürüz."
Ondan bir dönüş almıştım.Unutulmadığımı biliyordum.Bu bile beni bir nebze mutlu etmişti.Bugün heyecandan nasıl geçer diye düşünmüştüm ama tıpkı bir sınav öncesi günü gibi tamamlamıştım.Akşam evdekilere yarın okulda bir işim olduğunu söyleyip erken yatmıştım.Aslında ertesi gün 11 ders saatime denk geliyordu fakat benim artık daha öncelikli bir işim vardı.
Sabah kalktığımda,Gizem'in gece 1 gibi telefonuma konum ve daire numarasını attığını gördüm.Bunun dışında bir mesaj yoktu.İyi bir kahvaltı yapmıştım.Dişlerimi fırçalayıp,geçenlerde yeni aldığım gömlek ve pantalonu giymiştim.Gizem'in attığı konum çok uzak değildi.Metroyla birkaç durak gittikten sonra biraz yürümem gerekmişti.Oturdukları semtin biraz lüks olduğunu biliyordum yani aklımda öyle kalmıştı.Şu an geldiğim site de yine aynı şekildeydi.Kapıda güvenliğe blok ve daire numarasını ve kime geldiğimi söyledikten sonra birkaç saniye içerisinde Gizem gelebilir dediğinde site içerisine giriş yapmıştım.Apartmana giderken etrafada göz atmıştım.Havuz,tenis alanı,yürüyüş parkları...cidden çok güzeldi.Apartmana ve daha sonra asansöre misafir giriş kartı ile girebilmistim.Bina yaklaşık 5 katlı falandı Gizemler 4.Katta oturuyorlardı.Asansörden indiğimde zile basmadan önce üstüme başıma çeki düzen vermiştim.Bastıktan yaklaşık 10 saniye sonra kapı açılmıştı.Altında gri eşofmanı ve üstünde siyah tişörtüyle, dağınık saçlarını toplamaya çalışır bir şekilde beni karşılamıştı.
Gülümseyerek
"Hoşgeldinn,ya kusura bakma cidden geç kalktım biraz,buyur geç lütfen"
"Yok ne kusuru,gayet normal,ev hali sonuçta."
İçeriye girdiğimde evin içide gayet rahat,şık ve sade gözüküyordu.Gizem beni mutfağa yönlendirmişti.Bir kahvaltı masası hazırlanmış gibiydi
"Aç mısın,birşeyler yedin mi?"
"Gelmeden önce kahvaltı yapmıştım ben."
"Yaa tüh,keşke söyleseydim birşey yeme diye,birlikte kahvaltı yaparak bir başlangıcımız olsun diye düşünmüştüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sırlar(+18)
General FictionRutin yaşamı olan liseli bir gencin sınıf arkadaşına aşık olmasıyla başlayan kendi benliğini keşfetme hikayesi. •+18 •Fetişizm ögeleri içerir.