Gizem'in ayaklarını takıntı haline getirmiştim.Ona hizmet ettiğimde neredeyse çoraplarını çıkarması için yalvarır gözlerle bakıyordum.Onun ise hiç umrunda olmuyordu.Instadan profilindeki gönderilere bakıp belki eskiden paylaştığı resimlerden birinde ayaklarının gözüktüğü bir görsel bulabilirim diye düşünmüştüm ama o da yoktu.Bunun yanında Gizem'in son emrinden bu yana b*şalma izninin lafı bile geçmiyordu.Bende bunu sormaya cüret edemiyordum.B*şalmamın yasaklanması daha da azgınlaşmama ve Gizoya daha da büyük bir sevgi ve minnetle itaat etmeme neden oluyordu.Gizemse bundan fazlasıyla hoşnuttu.Parmağını kıpırdatsa,gülse,tokasını çıkarıp saçını dağıtsa,içecek içse,ayağını sallasa,terliğini çıkarsa bile bundan çok zevk alan ve biryerlerinde hareketlemeye neden olan ona hayran bir ezik bir köleye sahipti.Mimikleri bile bana zevk veriyordu.Cidden ben ne ara bu kadar köleleşmiştim.
Yine Gizo için mükemmel bir film gecesinde onun muhteşem ayakları için ayak pufluğu yaparken tuvalete gitmek için izin istemiştim.İlk önce yalvarmam gerektiğini söyledi.Önüne kapanıp yaklaşık iki ayın azgınlığıyla onun güzelliğinden,zekiliğine kadar herşeyiyle onu överken kendimin ne kadar aciz ve ezik olduğunu söylemiştim.Ben bu cümleleri ona sırayla söylerken kıkırdayarak gülüyordu.Hoşuna gitmiş olmalıydı ki
"Yeter it,tamam gidebilirsin alfa sahiben gitmene izin veriyor."
Ayaklarımı sırtımdan indirdiğimde ayaklarına dönüp üstlerine teşekkür ederek öpücük kondururuken çaktırmadan koklamıştım.Bir çorap nasıl bu kadar hoş kokabilirdi ki? Teşekkür ettikten sonra ayağa kalkıp 2-3 adım atarak yürüdüğümde Gizemin bağırarak
"Dört ayak üzerinde ezik!" diye bağırarak toz pembesi cr*cs terliğini sırtıma fırlatmasıyla hatamı anlayıp köpek pozisyonuna geçip dört ayak üzerinde gitmiştim.Bir güzel iş*yip rahatladıktan sonra tam banyodan çıkıcakken küvetin yanındaki beyaz ve mavi renkli n*w balance spor ayakkabıları görmüştüm.Tahminimce yıkamak için orada duruyorlardı.Zaten 1 aydır boş*lamıyordum.Bu az kullanılmış spor ayakkabı gözüme çok estetik gözükmüştü.Fırsat bu fırsat deyip bu 37 numara ayakkabıları bir çiçek gibi içime çeke çeke koklamıştım.Ayakkabının dilini açabildiğim kadar açıp dilimi sokup tabanını yalamıştım.Tuzlu,terli kumaş tadı ve mükemmel koku çabucak zevke gelmeme neden olmuştu.İstemsizce ve refleks olarak elimi p*pime atmıştım.Gizem'in b*şalma dediği an gözümün önünden geçse de artık dayanamıyordum.Gizem anlamaz diyerek boxerı indirip banyodaki kilimin üstüne yatarak bir elimle kendime dokunurken bir elimle spor ayakkabıları kokluyordum.Ben nereden bilebilirdim ki bunun benim için bir tuzak olup diş fırçalarının arasında aksiyon kamerası olduğunu.Kafamı s*k*yim.Tam b*şalmama saniyeler kala kapı hart diye açılınca ne kadar aciz bir vaziyette olduğumu siz düşünün...
Gizem karşımda sinirli bir şekilde bir dev gibi gözürken bense kendimi yerde sürünen bir böcek gibi aciz hissetmiştim.Üstüme doğru yürüyerek
"Vay ezit ite bak sen,köpek!Sapık mısın ne b*ksun sen?"
Ayağıyla göğsüme basarak kalkmamı engellemişti.
Korkumdan ve şaşkınlıktan birşey diyememiştim
"Cevap ver it!"
"Ben şey efendim,özür dilerim sapık değilim,sadece..."
"O zaman bu halin ne it!"
Diyerek elimdeki ayakkabıyı alıp kafama göğsüme boşluklarıma vurmaya başlamıştı.
"Düzgün cevap ver yoksa geberticem seni p*ç köpek."
Neredeyse utancımdan ağlıycaktım.Kekeler gibi sesim g*tüme kaçmış bir tonda
"Sahibem,şey özür dilerim.Ben sizin ayaklarınızdan çok hoşlanıyorum."
"Vay ite bak,ondan sesini çıkarmıyorsun onca zamandır ayaklarımla ilgilenmene.Ayaklarıma da kaç defa bakarken gördüm zaten,bundan dolayı mı evcil hayvanım olmayı kabul ettin ezik?Ayak f*tişin olduğu için mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Sırlar(+18)
General FictionRutin yaşamı olan liseli bir gencin sınıf arkadaşına aşık olmasıyla başlayan kendi benliğini keşfetme hikayesi. •+18 •Fetişizm ögeleri içerir.