5. <3
(Haiii! Neskutečně se omlouvám za zpoždění kapitoly! Vůbec jsem neměla čas, nebo spíš jsem neměla ani motivaci. Oba dva. Ale tak jsem teď zvládla napsat alespoň něco!❣️👀)
Felix pov:
Díval jsem se na něj jako na svatý obrázek. Co ten tady dělá? Když jsem se podíval kolem a viděl i mé šikanátory ze základky, něco ve mně hrklo a dostal jsem se zpět k rozumu. Oni se spolu-cože?
,,Co...tím myslíš?" zeptal jsem se. Jay se zasmál jako psychopat a za látku trička zvedl z postele. Hned jsem se ocitl přitlačený o zeď. ,,Už jsem ti něco řekl. Ještě jsem s tebou neskončil. Myslel sis, že ta facka jak jsem tě poslal do píči byla poslední?" nestihl jsem to ani zaregistrovat, ale přiletěla mi řádná facka. Ostatní se jen zasmáli a pochvíli jsem byl na zemi. Ale než stihli udělat něco víc, rozrazily se dveře.
Všichni se tedy otočili. Byli tam asi tak čtyři lidé... Ale já jsem viděl jen nasranou Amber a Jisunga. Jay mi ani nestihl kopnout do břicha, protože ho někdo vzal pryč. A ten někdo...byl...
Hyunjin?
On...on se nepřidá..ale místo toho ho dá...pryč? A teď mu ještě dá přes hubu? Šokovaně jsem se ze země díval, dokud mě nezvedl Jisung s Minhem a Amber nekopla jednoho z těch šikanátorů mezi nohy, což způsobilo útěk všech z nich. Jenže Jay zůstal připnutý ke zdi kvůli Hyunjinovi.
,,Opovaž.se.ho.ještě.jednou.dotknout.v.negativním.smyslu." promluvil najednou Hyunjin ostrým tónem, který zarazil každého dech. Jay se prvně jen díval jako čurák, ale když viděl Hyunjinovu pěst přibližující se k jeho ksichtu, odvolal to omluvil se. Na to ho Hyunjin pustil a všichni z nich utekli. I Jay.
,,Lixi! Jsi v pořádku?" skoro až přiletěla Amber a klekla si ke mně. ,,Jo...naprosto." řekl jsem polovičně ironicky, ale byl jsem v pohodě. ,,Jsi si jistý?" zeptali se i Jisung i Minho najednou,co mě přimělo pozvednout jedno obočí. Co ti dva mezi sebou mají za synchronizaci? Zavrtěl jsem nad tím hlavou. ,,Jsem...jen...nečekal jsem, že tady budou akorát oni." ,,Kdo to byl?" zeptal se Minho. Pouze Amber s Hanem to věděli. ,,Felixův ex Jay a jeho šikanátoři ze základky." odpověděl stručně Jisung. Byl jsem rád, že to nenechal na mě, ale teď jim jako kdyby dal náznak mé orientace. A ještě něco pro informaci. Já nejsem gay, který se obléká jako holka, nosí sukně, je pick me a tak dále. Jsem normální kluk a chovám se tak, jenže nejsem na holky, ale chlapce. To je tečka amen konec.
Po chvíli jsem se zvedl. ,,Hele...Už jsem v pohodě. Žiju a dýchám. Děkuji, že jste přišli. To ano, ale teď se můžete v klidu zase bavit a odejít dolů. I já." špitl jsem. Stále mi sice nedocházelo, jak všichni čtyři přišli k rozumu. Ale pak mi došlo, že i já jsem nějakým způsobem začal přemýšlet, jako kdybych nepil. Ale něco mi pořád nehrálo. Jak na to přišli? Když byli na odchodu šel jsem za nimi, ale Hyunjin mě potáhl za ruku zpět.
Podíval jsem se na něj jako na zjevení. ,,Hyunjine?" zeptal jsem se nechápavě. ,,Jsi opravdu v pořádku?" zeptal se...více méně pečlivě co mě zarazilo. ,,Um....Jsem..Byly to jen facky. Nic víc nic míň. A to díky... tobě. Děkuji."
vysypal jsem to ven. On se jen jemně usmál a kývl.Když chtěl jít pryč, zeptal jsem se. ,,Jak jste věděli....že se něco no...děje?" když jsem se to zeptal,zastavil se. ,,Viděl jsem je tě pronásledovat s divným úsměvem ai když je neznám,už to vím kvůli té veverce a...ještě jsem viděl jak se Amber s tou veverkou Jisungem nasrali a šli za nimi. Tak jsem se s Minhem nějak ... probral z transu." uchechtl se. Já jsem na to kývl, ještě jednou poděkoval a šli jsme zpátky dolů.
Menší time skip🤍
Řekněme, že je už 2 ráno a všichni jsou bez rozumu. Až na mě. Já jsem od té události s Jayem skoro nemrkl. Dobře, to možná přeháním, ale co? Byl to šok. A to tedy velký. Za celý ten čas jsem měl jenom čistou vodu a minerálku. Nic jiného. A tak jsem se rozhodl jít domů a nechat tu celou školu opilou.
Jak jsem tak šel nikdo si mě ani nevšiml odcházet. Což bylo pozitivní. Dal jsem si na sebe mé conversky a "kožený kabát nebo koženou vestu" ve kterém jsem přišel. Pojmenoval jsem to tak, protože mi přijde, že když řeknu "koženka" zní to žensky. No to je jedno.
Šel jsem a nejspíš jsem byl ponořený v myšlenkách, protože jsem až teď cítil dotek na zádech. Jako kdyby mě někdo...volal? ,,Co to-" když jsem se otočil skoro jsem odletěl do Afriky. Byl to Hyunjin. Zase on. Vypadal zase opile a tak, že zachvíli odpadne. ,,Felixi ..." řekl tichým hlasem. ,,Co je?" nechápal jsem. ,,Domů.." pak mi to došlo. Potřebuje se dostat domů. ,,Tak fajn." řekl jsem, protože jsem věděl jedno. Nic z tohoto si pamatovat naspíš nebude. Dal jsem mu tak pomocnou ruku kolem ramene a otočil se. Pokoušel se mě navigovat k jeho domu, ale nešlo mu to nejlíp. Nějak jsme se tam nakonec dostali.
,,Tak...jsme tady." špitl jsem.Hyunjin se mě nechápavě díval. ,,Co?"
,,Říkám,že jsme u tvého baráku. Tak jdi. A ať tě vaši nezabijí za tvou formu." odpověděl jsem mu.Vypadal tak...tak jinak. Roztomile-TEDA. Přefackal jsem se v hlavě a pustil Hyunjina. Ten mi zázrakem poděkoval, když po minutě pochopil slova, která jsem vypustil. Počkal jsem tak než dojde aby ještě nehodil hubu. On ji ale hodil. První jsem se lekl, pak držel smích a nakonec pozoroval jak se postavil a vešel dovnitř.
Pomalu jsem zase kráčel po nočních tedy již brzy-ranních ulicích a přemýšlel nad sračkami. Kdyby se tu teď zjeví mamut, který vyhynul před nevím ani jakou dobou, sežral by mě? Nebo bych mu dal přes hubu a odletěl by zpět, odkud přišel? Odkud vlastně přišel? Přemýšlel jsem tak, dokud mi nedošlo, že jsem přešel můj barák. Otočil jsem se tak a došel k němu. Snažil jsem se co nejpomaleji odemknout dveře, abych nebyl hlučný. Zato když jsem otevřel, Jess zde stála 'v plné kráse' s ďábelským úsměvem.
,,Tak co?" zeptala se. ,,Co co?" ,,Nedělej magora Felixi. Kolik jsi toho vypil?" zeptala se. Ojoj. To je až tak cítit? ,,Neptej se na nic právě teď. Potřebuji jít nahoru do pokoje, aby to ještě máma a hlavně otec nevycítili. Tam ti to možná řeknu." pošeptal jsem, aby to nebylo slyšet. Byl jsem pri smyslu, to jo. Ale cítit ten alkohol co jsem vypil před tím Jayem byl cítit. Ona se jen usmála a šla se mnou potichu nahoru. Tam jsme si v mém pokoji udělali menší noční piknik a nastala změna. Poprvé jsem jí všechno vyprávěl a nenadávali jsme si.
_______________________________
Taak tady to tedy jee!👀💫 Není to nic moc, neboť mi mozek vůbec nechce mozgovat a má to jen něco nad tisíc slov. Slibuji, že další bude o něco delší! 💙☝️
Stay safe!💕Sunshine🎀
ČTEŠ
Stronger connection than ANYTHING | hyunlix (cz)
Teen Fiction,, Miluji tě." řekl jsem bez toho, abych si to uvědomil. ,,Cože?" řekl překvapeně Hyunjin. To jsem si uvědomil, že jsem to řekl nahlas, a tak jsem rychle utekl pryč. ,,Felixi!" neposlouchal jsem ho. Toto se nemělo stát. Nebo mělo? Tady Mae! Haii ‼️T...