1. bölüm

12 2 0
                                    

                                            Kanla yazılan bir hürriyetin cenneti canlarıyla satın alanların her şeyden vazgeçenlerin geçebilenlerin hayatı!



/Karabasan/





Gecenin karanlığı hangi birimizi korkutmaya yetebilirdi ki?

Hangi nefes ölümden korkmazdı ki ?

Hangi insan ay' sız bir geceye katlana bilirdi ki?

Ay 'sız bir gecenin karanlığına doğru attı adımlarını her biri , duruşları ölümü korkutuyor aslanların ölümü korkutan yiğitler ölümden korkar mı ki? hz. Hamza misali gibi her biri . hz. Alinin kılıcı , hz. Ömer in adaleti .



Aysız bir gecede sesiz adımlarla ilerliyordu hilal timi vatan görevlerini yerine getirmek için ellerinden gelen en iyi performansı gösteriyordu her biri davaları ve yolları vardı onların davaları bir gönül davası ,yolları kızıl elma yoluydu onlar Osmanlının varisleriydi

Tim sesiz adımlar atarken adeta bir gölge gibilerdi karanlıkta görünmezler ve hiçbir koşulda ses çıkarmazlardı .Emin adımlarla hedeflerine doğru gidiyorlardı görevleri belliydi git ve o vatan hainlerini yok et!





Tim komutanı Feride Korkmaz bir çok zorluklarla bu noktaya gelebilmişti harp okulunu bitirdikten sonra sonraki hedefi olan komandoluğa doğru adım atmıştı ve tüm zorluklara rağmen Foça komando okulunu 1.likle bitirmişti şuan ise parmakla gösterilen komandolardan biriydi görevlerinde fazlasıyla ciddi ve hassastı çünkü biliyordu ki onlar burada nabız tutuyorlardı onlar burada namus koruyorlardı bu vatanı kalleşlerin eline bırakmaya hiç niyeti yoktu.



Timin hepsi mevzilenmiş bir şekilde avlarını bekleyen bir aslan misali gibi duruyorlardı ve hepsi komutanlarından gelecek olan emri bekliyorlardı.





"Aldığımız istihbarat a göre beklenen şahıslar kısa süre içerisinde bu yol üzersin' den geçecekler. emir belli , kırmızı listedeki sergen kod adlı şahsı zarar görmemiş bir şekilde adalete teslim etmek. aranızda görevinde yeni olanlar var ben emir vermeden adım dahi atmayacaksınız , anlaşıldı mı ? "

Muhammed ve Umut birbirlerine baktılar bu onların ilk görevleriydi neyle karşılaşacaklarını bilmiyorlardı belki de daha önce hiç bir ceset görmemişlerdi görevler eğitimlerden çok farklıydı eğitimler bu gibi görevlere hazırlardı fakat görevler bambaşkaydı hatta bunları birkaç komutandan da dinlemişler bazı komutanların ilk günden yaralandıklarını , ölümün eşiğine kadar geldiklerini duymuşlardı fakat bunların hiç biri onları korkutmuyordu çünkü buraya hiç kolay gelmemişlerdi herkesin bir hayat hikayesi olur ya onlarında her ikisinin de çok farklı hayat hikayesi vardı eğer hayatta kalırlarsa vatana olan borçlarını ödemeye devam edeceklerdi yok eğer şehit olurlarsa bu yolun başında söz verdikleri ölümsüzlük vaadine ulaşacaklardı çünkü onlarda biliyorlardı ki şehitler ölmezdi





ve eğer onlar şehit oluyorsa bu vatan bölünmesin diyeydi , çocuklar ölmesin diyeydi onlar yaptıkları işin fazlasıyla farkındaydılar fakat ne durumla olduklarının farkında olmayanlar var .Bu ülkeyi yalnızca ekonomiden var olduğunu zannedenler var çünkü onlar daha görmediler parayı pulu önemsemeyip vatan davası için şehit olanları , ailesini bırakanları , yar den uzak kalanları yada bu dava için ailesinin nefretini kazananları dünya iyi insanlarla dolu değildi hepimiz bunun farkındaydık bilakis onlarda bunun farkındaydı onlar buradaki kötü insanlar içi çarpışmıyorlardı onlar iyi insanlar için çarpışıyorlardı onlar iyiler için böyle çarpışırken kötülerin hükmü olabilir mi ki,hayır asla.

son kurşun senindirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin