2. Bölüm

5 1 0
                                    

Toprak altında kalmış bedenleri ,

Üşümüş durmuş elleri,

Şehit düşmüş erleri ,

Kendinden geçmiş gibi sadece vatan ister , vatan

/Karabasan/







Feride Korkmaz





Sivil kıyafetlerimi giyip hastaneye doğru yola çıktım ,dün görevimiz bittikten sonra yaralıları hastaneye esiri ise sorgu için emniyete verip raporu hazırlamam gerektiği için sabaha ancak yetiştim, şimdide hastaneye gidiyorum.



Hastaneden içeriye girdim ve dün bıraktığımız hastanın odasına doğru ilerledim , sessizce odaya girip kapıyı kapattım , yatağa batığımda onun hala uyuduğunu görünce bir sandalye çekip oturdum dirseğimi sandalyenin koluna yasladım elimi çeneme koyup bekledim ve sessiz bir şekilde kendimle konuşmaya başladım bu hep yaptığım bir şeydir gün içinde çokça beni kendimle konuşurken bula bilirsiniz .




"neden geldi diye sorgulamaya gerek yok bunu biliyoruz , evet ama bu şekilde gelmesi şart değildi ,hayır yani normal bir şekilde gelip söyleye bilirdi gerçi hiç birimiz normal değiliz hepimiz anormaliz 'de o 'da ayrı bir konu zaten " deyip güldüm ve yüzümü sıvazlayıp derin bir nefes verdim

Sandalyeye yaslandığımda onun uyanmış olduğunu gördüm



"sandığımdan daha hızlı gelmişsin "

"işim biter bitmez geldim "

" e bir şey söylemeyecek misin"

" Ne söylememi bekliyorsun"

" tuhaf, şuana kadar söylemiş olman gerekiyordu "

Telefonumu çıkardım ve birkaç şey yazdıktan sonra ona uzattım.

Fark ettin mi bilmiyorum ama odanın içinde kamera var birazdan kaptırlar



"Bakıyorum yine aynısın eksik yok fazlası var "

"Neyse kamera kapandığına göre konumuza geçelim "

"Geçelim "



"Araf Zemheri Yazgı " dediğimde Araf'ın ağzının içinde ' yine başladık ' adlı konuşmaya şahit olurken, duymamış gibi yapıp

" Bir şey mi dediniz " diye imalı bir seslenişte bulundum

"yok, hayır sen devam et "

"Neden ben seni görevimin olduğu bir bölgede baygın bir şekilde buluyorum hemde elleri kolları bağlı bir biçimdeyken "

"istersen açıklıyayım "



"Açıklasan iyi edersin "

"şimdi şöyle ki normal bir şekilde gelip bu haberi vermek istemedim, bilirsin tarzım değil. Biliyorsun özel bir teşkilata çağırılıyoruz 2 hafta sonra Ankara 'da olmamız gerekiyor bunu söylemek için gelmiştim aslında ,son bir görevin var görevini tamamladıktan sonra Ankara ' ya dönmemiz gerekiyor "

' ah bu adamdaki rahatlık beni çıldırtıyor '

" Araf sen benimle dalgamı geçiyorsun ,ya gelmeseydik oraya ya geç kalsaydık, nasıl bu kadar emin olabiliyorsun benim geleceğimden .Ya sen...bu konuyu burada konuşmayacağım , bu konuyu burada konuşmayacağım, taburcu oluyorsun gidip daha uygun ve daha güvenli bir yerde bu konuyu konuşacağız"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

son kurşun senindirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin