Theo
Azi este ziua Mayei. Nu stiu ce cadou sa ii iau. Ma plimb de 2 ore prin magazine cautand ceva ce sa se potriveasca inocentei si delicatetii ei. Intr.o bijuterie am vazut cadoul perfect. Era un lantisor de aur,pe o parte gravat un M, iar pe cealalta parte un T. L.am cumparat fara sa ma gandesc de doua ori.
Ajuns acasa, am observat.o pe Maya cum tipa la cineva prin telefon. Imediat cum am auzit,m.am ingrozit.
"Jordan,de ce m.ai sunat?! Sa imi strici aniversarea? Nu accept asta!tipa ea, i.s inchise telefonul in nas si a inceput sa planga.
-Hei,raza de soare,nu plange. E aniversarea ta! zic, scot cutiuta cu lantisorul de aur si i.o dau.
O deschide nerabdatoare si cand observa lantisorul ramane muta pt o clipa,apoi se arunca in bratele mele,ma imbratiseaza si ma saruta.
-Stiam ca m.am indragostit de persoana potrivita.
Am zâmbit la ea, poate puțin cam pervers și sunt sigură ca sa prins de intențiile mele deoarece mi.a zambit și ea înapoi în același mod.
-Iubire...mă gândeam....Azi e ziua mea și iti ador cadoul dar nu mai am răbdare...vreau acel cadou cu adevărat special.
Știam la ce se referă. Evident ca știam. Zâmbeam foarte pervers la ea. Era momentul perfect. Tatăl ei nu era acasa, are la bunica Mayei tot weekendul. Era perfect.
Maya a început timidă cu un sarut, am continuat managiand.o le spate, ușor. Am luat.o în brațe și sarutandu.ne am urcat scările până la ea în cameră. Lângă pat Maya a început să mă mângâie ușor le umeri apoi a coborât până la marginea tricoului și a scăpat de el. Eu am făcut la fel cu ea. Nu pot să cred ce bine arată în sutin! Așa ca nerăbdător și deja excitat am scăpat și de fusta ei. Ea a coborât repede la cureaua mea, mi.a scos.o și mi.a tras rapid pantalonii în jos. Eu eram doar în boxeri și ea doar în lenjerie. Am scăpat rapid de chiloții și de sutienul ei acum fiind capabil să o admir. Ea și.a băgat mâna în boxerii unei apasandu.mă eu scotand un gemăt de plăcere. A început să mi.l frece până când mi.a dat jos boxerii. Eu am luat.o în brate și am pătruns în ea ușor. Chiar dacă am făcut.o ușor ea a scos un urlet care m.a marcat. Avea lacrimi pe obraji. Tocmai îi furasem virginitatea și nici prezervați nu aveam. Faceam din ce în ce mai rapid mișcări de du.te vino, ținând.o de posterior. Usor-usor ne.am apropiat de pat. Gemea de plăcere din ce în ce mai mult dar tot cu lacrimi în ochi căci știam ca o durea foarte tare. Am ieșit ușor din ea, amândoi trăgând.ne sufletul pe patul ei, din fericire dublu. Am continuat jucandu.mă cu sănii ei. Apoi ea mi.a apucat penisul și a început să sugă cu putere. Îmi fura fiecare gemăt de plăcere cu un sărut. Apoi și.a ridicat unul dintre picioare sprijinindu l de umărul meu astfel fiind mai ușor pentru mine să întru un ea.
-AAAAHHH! A urlat destul de tare.
-Iubire nu te teme. O voi face mai ușor, ca să nu te doară prea tare. Nu te teme, știu ca doare.
Îi faceam însă din ce în ce mai repede mișcări de du.te vino.
-Aaah!uuuhhh! Oohhhh continuă! E foarte bine!
Insa ne.am oprit puțin, extenuați fiind.
-Te iubesc foarte mult. A zis Maya.
Apoi am continuat partidă noastă nebuna, ea apucandu.mi penisul. Eu o sărutam și ea mi.l freca. Am pătruns apoi cu două degete în ea, continuând astfel cu gemete de plăcere. Eu eram întins pe pat și ea a venit călare peste mine. Apoi a coborât ușor, fixandu.mi penisul în așa fel încât să între în feminitatea ei. Faceam mișcări de du.te vino și ea își mișca șoldurile odată cu mișcările mele lucru care mă excita. Insa nu am mai continuat foarte mult pentru ca ne era somn. Am încheiat cu un sărut. Am dormit amândoi goi, îmbrățișați.
CITEȘTI
Frati din intamplare,iubiti prin alegere
Teen FictionCartea aceasta prezintă de fapt primul volum dintr.o triologie. Doi adolescenţi perfecţi dau nas în nas cu realitatea atunci când pierd unul din părinţi. Adolescentii erau colegi de clasa. Chiar înainte ca parintii rămaşi sa se casatoreasca, cei do...