Capitolul 5

12 2 0
                                    

Maya
Ma bucur ca azi a venit Theo pe la mine. Simteam nevoia sa ma plang cuiva. Si el era persoana potrivita. In acea zi am fost prea fericita pentru acea perioada.

2 ore mai tarziu
Ma trezesc din somnul meu niste batai la usa. Nu am observat pana acum ca Theo doarme langa mine. E atat de dragut!!
L.am lasat pe Theo cel adormit in camera si m.am dus sa vad cine bate. Am deschis usa si aproape am lesinat. Era Jordan,fostul meu iubit. Ne.am despartit deoarece el se saruta cu Jasmin,colega lui de banca. Si de atunci el tot ma sacaie sa refacem relatia.
-Jordan,ce cauti aici?il intreb cu glas scazut.
-Pai...nu mi.ai raspuns las cele 10 apeluri si 20 de mesaje si...
-Si nici nu iti voi mai raspunde vreodata! Sunt intr.o alta relatie,ce naiba?
Maxilarul lui Jordan mai avea putin si atingea podeaua.
-Ce ai zis? Alta relatie? Unde e nenorocitul? Il bat mar!!
-Nenorocitul e un drăguț și mi.aș dori să nu îl deranjezi. E sus. Doarme.
Vedeam cum chipul lui Jordan căpăta o nuanță mai roșiatică, pe măsură ce cuvintele îl străpungeau practic.
-Nu pot să cred ca ai trecut atât de repede peste ce a fost între noi și deja te cucli cu alții. Ți.am zis deja, Jasmin s.a dat la mine și m.a sărutat
-Jordan, ți.am zis deja. NU SE VA INTAMPLA. Nu ne împăcam. Ba mai mult, nu vreau să te mai văd pe aici niciodată.
Și i.am închis ușa în nas și m.am întors în cameră mea, unde Theo era treaz, cam buimac de somn.
-Iubire, cine era la ușă?
-Umm...pai..nu.. Nu e important
-Era Jordan, nu.i așa?
-Umm..da..
-Dacă mai vine pe aici să te bata la cap voi avea grijă să nu te deranjeze. De acum te apar eu de orice pericol sau orice te deranjează pe lumea asta.
Și după aceea Theo m.a cuprins cu brațele lui și m.a strâns la piept intr.o îmbrățișare lungă. Era așa plăcut. Puteam să simt mirosul parfumului lui prin tricoul de bubmac. Mirosea așa de bine. După l.am sărutat și i.am mulțumit. În sfârșit mă simt protejata de cineva.

Frati din intamplare,iubiti prin alegereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum