Maya
Zilele treceau destul de usor, cred ca pentru ca petreceam foarte mult timp cu Theo. El m.a ajutat enorm în perioadă aceasta grea din viata mea. Mă bucur ca în sfârșit mi.am recunoscut sentimentele. Nu știam dacă îl plac, credeam ca e doar colegul meu de bancă. Dar gândul ca el mă place și toate momentele drăguțe împreună și faptul ca i.am descoperit caracterul superb m.a făcut să îl iubesc foarte mult. Venea la mine aproape zilnic după școală, dacă nu mergeam eu la el.
Intr.o zi eram la el și ne jucam pe jocuri video, acesta fiind cu adevărat doar un prilej de a.l săruta. Sunt mult mai bună ca el la jocuri video și amândoi o știm. Asa ca mă folosesc de acest fapt pentru a.mi arata afecțiunea față de el, prin săruturile de după fiecare joc câștigat de mine.
-Sii încă un meci câștigat de tine, campioano!
-Și totuși dupa ce câștig eu, tu primești cu adevărat un premiu
L.am sărutat lung, nu voiam să se termine vreodată atingerea buzelor noastre. Stăteam practic în poala lui așa ca sincer și din comoditate mi.am încolăcit mâinile în jurul gâtului sau, continuând sărutul. Era foarte plăcut. Mă îmbrățișa, purtandu.și mâinile pe spatele meu cu delicatețe, mangaiandu.mă practic, apoi trecandu.și palmele lui mari prin părul meu. Nu puțeam să mă gândesc la altceva decât la faptul ca îl iubesc foarte mult și ca aș vrea să pot trăi cu sentimentul pe care îl am acum toată viața. Simt efectiv ca trăiesc, inima îmi bate atât de tare încât aproape o aud, e plăcut, radiez de fericire. Vreau să fiu atât de fericită toată viața mea. Asta înseamnă ca doar Theo mă poate face să mă simt așa. Vreau să îmi petrec viata alături de Theo.
Când ne.am oprit din sărutat pentru a nu sfârși astfel împreună în același pat, fără haine pe noi, m.am uitat la el. Se presupunea ca trebuia să mă joc și să îl bat, pentru un alt sărut.
-Theo?
-Da, Maya?
-Dacă tu câștigi... Nu poți și tu să mă premiezi?
-Ba sigur ca da.
L.am întrebat asta pentru ca nu fusese cel mai bun joc al meu, nu fusesem prea atenta. Mă uitam în schimb la minunații ochi ai lui Theo, în care mă pierd de fiecare data. Abia așteptam următorul "premiu". Vreau să îi simt mereu buzele lui cărnoase și moi pe buzele mele. Îl iubesc mult.
CITEȘTI
Frati din intamplare,iubiti prin alegere
Novela JuvenilCartea aceasta prezintă de fapt primul volum dintr.o triologie. Doi adolescenţi perfecţi dau nas în nas cu realitatea atunci când pierd unul din părinţi. Adolescentii erau colegi de clasa. Chiar înainte ca parintii rămaşi sa se casatoreasca, cei do...