2.bölüm

165 5 0
                                    

Mert gelmişti ama suratı çok asıktı ona sordum "mert bişey mi oldu neden suratın asık?"
Mert: Zeynep'e söyledim onu sevdiğini ama pek oralı olmadı galiba tatile gidecekmiş okul da kapandı onu nasıl göreceksin?
Halil: acaba neden takmadı ki beni sevmiyor mu yoksa utandı mı sen böyle söyleyince
Mert:bilmiyorum okul açılınca sen konuş onunla istersen
Ben de ensemi kaşıyarak geldim eve.canım çok sıkılmıştı neden bişey dememişti ki okul da yeni kapandı açılana kadar sabredemem😮‍💨
Hiç aklımdan çıkmıyordu hep onu düşünüyordum onu çok seviyordum
3 ay sonra;
Bugün okullar açılıyordu tatil bitmişti sonunda okula gitmek için hazırlandım ve  okulun yolunu tuttum. İşte oradaydı onu görünce çok özlediğimi farkettim
4. Sınıfa gidiyorduk ikimiz de aynı sınıftaydık bu benim için bi avantajdı. Zil çaldı hepimiz sınıfa girdik arkasını döner dönmez beni görmüştü ama utangaç bi tavırla hemen önüne döndü anlamıştım neden Mert'e cevap vermediğine onunla konuşmalıydım
Derse girdik öğretmen de gelmiş bize ders anlatıyordu ama ben ona bakmaktan derse odaklanamıyordum bile kendisi o kadar çalışkandı ki okula başlamadan bile okuma yazmayı biliyordu  her yönüyle aklımı başımdan alıyordu.
Öğleden sonra beden dersimiz vardı ve hepimiz dışarı çıktık basketbol oynayacaktık bugün ben de bizim sınıftan Hüseyin takım kaptanıydık kendi takımımızı kurarken ilk ben zeynepi seçtim,onu seçtiğime şaşırmıştı ama mutlu da olmuştu sanırım o da benimle aynı takımda oynamaktan mutlu olmuştu.
Oyuna başlamıştık ben çok iyi basket oynuyordum ama galiba Zeynep pek yapamıyordu basket oynamayı top bendeyken Zeynep'e pas attım o da potaya doğru koşarken Hüseyin ona çarptı bilerek ve Zeynep yere düştü dizini acıtmıştı şerefsiz herkes zeynepin etrafında toplanırken Hüseyin Zeynep'e bakıp gülüyordu ben de onu öyle görünce direkt üstüne atladım o kadar sinirlenmiştim ki onun gülmesine sevdiğim kızı bilerek yere düşürmüş üstüne gülüyordu onu dövmetken alıkoyamadım kendimi en son hoca geldi bizi ayırdı Hüseyin ona benim onu sevmediğim için ona yenileceğimi bilerek ona saldırdığım yalanını söyleyerek hocayı bana kışkıtmıştı hoca da bana çok sert bi şekilde kızdı zeynepin karşısında o halde olduğum işin utanmıştım sanırım ama onun için her şeyi yapardım  ders bitmişti sınıfa geçtikten sonra Zeynep de geldi toparlıyordu onu öyle görünce kıyamadım hemen yanına koştum sana yardım edeyim mi dedim o başta sesini çıkartmadı ama tekrar sorunca kafasını evet anlamında salladı koluna girdim ve sırasına oturduk benim için iyi bir fırsattı bunu değerlendirmeliydim...
.
.
.
.
.
.
Merhaba arkadaşlar ilk bölümler biraz sıkıcı olacaktır ama sonraki bölümler güzel olacaktır önceki bölümde de söylemiştim ilk hikayem olduğu için pek yazmayı bilmiyorum seviliyorsunuz 🖤🫶🏻

Aşkın tarifiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin