Восени закохана пара Платі та Афродіта відвідали лікарню, де Платі діагностували підвищений цукор у крові, а його коханій рак легень. Вони звісно були розачаровані, але на позитиві. Платі згадав що якось накидався у барі з якимось гуцулом, та він розповів про його похід у зону відчуження та оазис, який здатний вилікувати все що завгодно. Платі зайшов на сайт NelegalniStalker.com.ua та вибрав групу в якій не вистачало 2-х чоловік до старту. Всі хотіли побачити оазис, тому платі та його кохана прийшли по потрібній адресі. Зустріч була запланована на 1 число, тому у героїв був час на то щоб підготуватися. Він задзвонив гуцулу, щоб той допоміг зібрати всі потрібні речі до зони.
-Агов гуцульчику!, як ти там? Як життя
-Привіт пупсику, життя живу, почуваюся теж файно, а ти шо там?
-Та файнюні ляля, діагностували підвищений цукор, а у коханої рак легень, а так все добре
-Та... не дуже й то то добре, але радий що ти на позитиві
-Слухай, поможеш зібратися до зони?
-Та без проблем, дивись...
Після гуцул поміг зібратися до зони, та побажав вдачі нашій парі. Наступило 1-е число, всі 6-ро героїв зустрілися в кафе. Гіт почав розповідати план.
-Добре, дивіться, ми почнемо як легендарна 3-ця, яка змогла врятувати людей, перебити добру кількість бандитів, та стати справжніми легендами зони. Але їх лиць ніхто не знає, бо їх би спіймали за вбивства та інше. Але не дивлячись на це вони - герої зони. Тому ми почнемо так само. Через годину тут буде бус який завезе нас до села, в якому ми переночуємо, потім перейдемо до лісу, де є дірка в заборі. Тому ми пройдемо без лишнього зору та проблем. У нас є година, тому давайте кожен з вас розповість що і як, щоб ми стали справжньою сім'єю.
-Ми Платі та Афродіта, в мене діагностували підвищений цукор, а в коханої рак легень, мені 24 роки, Афродіті - 25. Самі з Словаччини. Працюємо програмістами у солідній фірмі.
-Ми Аделіна та Діма, нам обом по 24 роки, також програмісти, наразі живем в Запоріжжі, але плануємо переїхати до Словаччини. В мне проблема з рукою, а в Аделіни з зором.
-Ну а ми Сократ та Орися, ми гіди по зоні. Мені 26 а моїй коханій 23. Самі з Луцьку. Допоможемо вам дістатися оазису та вилікувати ваші хвороби. Ну що ж, вже бачу їде бус, тому давайте, беріть речі, та ідемо
Коло 15-ї герої прибули на місце, поселилися, та почали більш детально розбирати план маршруту. Вийти вони мають коло 6-ї, щоб не привертати уваги. Наступив час до сну...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічний оазис та його скарби у Чорнобильскій Зоні Відчуження
AventuraШестеро героїв відправилися у зону відчуження щоб відшукати магічний оазис який за легендою надає силу, сцілює незцілюване т.і. Але оазис зробив більше ніш по легенді, та до нього дорога була зовсім не легка та звичайна.