6.bölüm

36 10 3
                                    

Merhaba dostlarım yeni bölüm çok geç geldi farkındayım fırsat bulamadığımdan dolayıydı. Neyse iyi okumalarr:)...


Gözlerimi açtığımda her yer bulanıktı. Gözlerimi kırpıştırdım, şimdi netleşmeye başladı. Yerde doğruldum ve nerede olduğumu öğrenmek için her tarafa bakıyordum. Aynı yerdi burası. Yerler kum ve bu sefer fırtına yoktu, fakat burası çok soğuktu ve gece olduğu için karanlıktı.
Ayağa kalktığım sırada biraz sendeledim ve yere düştüm. Enerjimi toplamak için nefes alıp verdim ve kendime gelmeye çalıştım ki işe yaramıştı. Tekrar ayağa kalkmaya başladım bu sefer düşmedim. Tam adım atacakken bir yerden çığlık sesi duydum. Nerden geldiğini bulmak için her tarafa bakıyordum fakat çığlığın nerden geldiği dair hiçbir şey yoktu. Tekrar çığlık duydum fakat bu ses tam ayağımın altındakş kumlardan geliyordu. Korkudan tir titirediğimi fark ettim, cesur olmam gerekiyordu yoksa hiç iyi şeyler olacağını sanmıyordum. Geri gittim ve bastığım yere eğilip elimle kazdım. Çok uzun sürmeden bir ceset beliriverdi. Çığlık atarak geri gidecektim ki ceset kolumu tutuyordu...
"Senin yüzünden!" öksürüp,
"Senin yüzünden herkes öldü bende dahil, bizi kurtarmaya gelmedin anka kızı!"
Ona şaşkınlıkla bakıyordum ne kurtarması, neyden bahsediyordu? bu ceset nasıl konuşuyordu?
"N-ne demek istiyorsun?"
"Aphera Cadıları seni öldürmek için element krallığını ve halkı yok ettiler. Senin gücün onlar için bir tehditti... Ölüm tehditi. Sonra.... Sonra tekrar element krallığı doğdu. Senin gücün element krallığı hayatta tuttu. Aphera Cadıları ve iyoraz Cadıları bir olup tekrar krallığı yok etmeye çalıştı, herkes seni bekledi sana güveniyorduk geleceğini umut ediyorduk! gelmedin... bizi bu hâle getirdiler, soyumuzu tükettiler. Anka kızı elementlerin sahibi Diana... Kral ve kraliçe yaşıyor onlar Aphera krallığının altında taş halindeler onları kurtar.... onları kurtarmak senin elinde bunu sadece sen yapabilirsin!" ceset bir anda yok oldu ne olduğunu anlamamıştım.
Ayağa kalktığımda yandan bir ışık parlıyordu.
Ne olduğunu görmek için oraya koştum fakat sanki o benden kaçıyormuşcasına uzaklaşıyordu. Pes edip oturdum çok yorulmuştum.
"KİMSE YOKMU!!!"
"HEEYYY"
Her yerde benim sesimin yankısı vardı, sanırım kimse yoktu. Arkamdan ses geldi arkama döndüğümde simsiyah bir kaplanla karşılaştım. Çok güzeldi gözleri sarıydı. Bana doğru geldi, elimi ona uzattığımda kendini bana sevdirmişti. Çok yumuşak tüyleri vardı. Arkasına dönüp hırlamaya başladı, ne olduğunu öğrenmek için baktığı yere baktım çok değişik birileri vardı. O anda bir ses duyuldu,
"Aphera cadıları seni öldürmek istiyorlar"
Sesin nerden geldiğini merak etmiştim. Fakat nerden geldiğini bir türlü bulamamıştım. Her taraf beyazlaşmıştı. kimse yoktu, fakat o hariç... Karşımda ben vardım bu sefer kırmızı gözlerim vardı, sönüktü.
"Kaç"
"ne?"
"Kaç!"
"ama neden?"
"Öldürecek!"
"kim?"
"Arkanda..."
Arkama döndüğümde kral vardı elinde kan akan bir kılıç vardı korkmuş gözlerle ona bakıyordum bana doğru koşunca çığlık attım.
Gözlerimi açtım çığlık atıyordum ve here tarafa bakıyordum. Odaya walter ve Alex geldi.
"İyimisin Diana?"
Walter ellerimi tutmuş endişeyle bana bakıyordu.
Hem Walter' a hemde Alex' e baktım ardından "iyiyim" dedim.
"Sınıfta bayılmışsın müdüriye Bethany bize ulaştı, şifacılar çok fazla güç kullandığını söylediler. Ne için güç kullandın Diana?"
Güç mü?
"B-ben güç kullanmadım ki, ne olduysa bir anda oldu" Walter ilk başta bocalamıştı sonra alex'e döndü. Alexte ona bakıyordu.
"Biz halledeceğiz sen şu kolyeyi tak ve ben çıkar dediğimde çıkaracaksın" Walter cebinden bir kutu çıkardı kutuyu açtığında, mor çiçekli bir kolye çıkmıştı. Kolyeyi alıp boynuma taktı. Çok... çok enerjik hissediyordum.
"Şimdi dinlen yarın okula gitmeyeceksin iyi olana kadar"
"Ama zaten iyi hissediyorum kendimi"
"Diana iyi hissetmenin sebebi kolye sana enerji veriyor, fakat kolyeyi çıkardığında yürüyemeyecek hâle geleceksin"
"peki siz nerdeydiniz sizi hiç görmedim okulda?" Soruma Alex yanıtlamıştı.
" işlerimiz var bittiğinde okula geleceğiz seni diğer arkadaşlarla tanıştırmak istiyorum"
"Bende size arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum takım oluruz"
Walter gülümseyerek kafa salladı. Ayağa kalktı ve
"Şuan senin dinlenmen gerekiyor uyu biraz"
Ona kafa sallarken kapıdan dışarıya çıkmışlardı.
Gerçekten biraz uyusam iyiydi.

•ANKA KIZ•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin