17'

80 10 15
                                    

Hellu arkadaslar kusura bakmayın biraz geç yazdim🤗(birazcik)
Yorum yazın biride ben hızlı Bölüm atiyim dimi(lutfen😔)

İyi okumalarr

"Hyungg gelmişsin sonunda."

Yoongi gülümsedi markette biraz oyalandığı için geçikmişti.

"Al getirdim minnie'ni tek onu istiyordun ya"

"Ya öyle demek istememiştim ki"

"Ben bilmem öyle dedin" Yoongi elindeki poşetleri mutfağa bırakıp salona geçti, betty'i kucağına alıp sevmeye basladi. Jimin de kucağında minnie ile yanına geldi. Yoongi'nin feramonlarını alabiliyordu o da istemsiz salgılamaya başlamıştı. Kokusunu alan yoongi jimine baktı. Jimin'in kalbi yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu ama yoongi de o tür Bi heyecanlanma göremedi. Biraz uzulse de belli etmedi.

"Ee napacagiz şimdi"

"Açıktım ben yemek yapalım"

Jiminin en sevdiği şeylerden biriydi yoongi ile yemek yapmak. O yüzden kafasını sallayıp hemen mutfağa koştu.
İkisi de doğru düzgün yemek yapmayı bilmediği için ramen yapmayı karar verdiler.

"Hyung şu kaynamış mı bakabilir misin"

"Bakarım Jimin'im"
Yoongi suya bakarken Jimin kafasını yere doğru çevirmiş utandığı belli etmemem için çaba gösteriyordu. Aniden böyle şeyler diyince utanıyordu ayrıca daha sevgili değillerdi böyle demesi daha da aklını karıştırmıştı. Hem tepki vermiyor hemde guzel sözler söylüyordu.

"Kaynamış getireyim hemen"

....

Masaya oturmuş ramenlerini bitirdikten sonra kahve içiyorlardı. Jimin artık bir şeylerin kesinlesmesini istiyordu ama Yoongi de hiç adım atıyordu. Bir an kurduna guvenerek konuştu.

"Hyung kedilerimiz çok uyumlu değil mi? Bizde öyle olalım"

Yoongiden beklemedigi Bi cevap aldı.

"Öyle değil miyiz zaten?"

Jimin şaşkınlıkla yoongiye bakarken yoongi devam etti.

"Artık bir şeyleri halletmemiz gerek. Bunları soylemekte Geç bile kaldım  biliyorum ama olsun. Seni seviyorum Jiminim sana aşığım önceden ruh eşi oldugumuzu öğrendiğimde senden sakladım çünkü bazı şeyleri halletmem gerekiyordu o zaman sakladığım için uzgunum. Sonsuza kadar sevgilim olur musun?"

"Evet olurum Şapşal" Yoongi kollarını jimin'in beline doladı, jimin de ardindan dudaklarini birleştirdi.

.....

Zamanım yoktu hemen atmak için kısa tuttum özür dilerim
Bu arada genshin oynayan varsa yazsın da oynayak hadi bayyy

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cat lover"ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin