13'

114 16 19
                                    

Yilbasi bölümünü bilmem kaç gün sonra atınca kizlar💪🏻
Neyseee Bu arada lutfen yorum yapın boş boş yazıyormuş gibi hissediyorum 😔

İyi okumalarrrrr

---☆---

"Pist Hoseok hazır mı her sey" Seokjin'in sorusuna karşın hoseok kafasını 'tamam' anlamında sallayarak cevap verdi.

"Tabii hazır olm sen ne sandın Beni Neyse diğerleri de gelir birazdan"

"Şu hediyeler tamam dimi kimin kime çıktığı falan"

"Hazırdır heralde ne biliyim Taehyung yaptı onlari-" Lafını çalan zil kesmişti.
K

apiyi açtıklarında karşılarında Taekook çifti vardı


"Naberrrr hyunglarim" Jeongguk Seokjin ve Hoseok hyunguna aynı anda sıkıca sarıldı.


"İyiyiz."

"İyiyiz."

"Lan"

"Lan"

"Tekrar etmesene amk"

"İsteyerek mi yapiyom Lan asıl sen taklit ediyon"

"Bi susun artık aaa kafamı şisirdiniz"

---☆---

"Son 20 dakika kalmış Şu hediyeleri de verelim de kurtulalım. " dedi Yoongi

"Tamamdır ben kendiminkini getirip geliyom" Namjoon kendininkini almaya giderken gelen sesle arkasina döndü .

"Bizimkinleri de all"

"Bakariz"

Jimin'in şimdiden uykusu gelmişti bile bunu fark eden yoongi onun uykusunu almaya çalışıyordu.

"Jiminah uyumaaaa"

"Hyungg... ama çok uykum geldi"

"Bebeğim azcık daha bekle en azından Bi yarım saat daha"

"Offf taamm denerim." Yoongi gülümsedi ve Namjoonun getirdiği hediyeyi aldı. Hepsi sehpanın çevresine çember olup dizilmislerdi.

"Hadi bakalimmm ilk ben veriyorum" Taehyung Namjoona doğru hediyesini verdi. İçinde hello kittyli ajandayi görünce Seokjin kahkaha attı.

"JAHAHHAHAHA OLUM BUNEEEYY NAMJOON TAM SANA GORE ASKIM" Namjoon dahil hepsi güldü, Namjoon teşekkür ettikten sonra kendi aldığı hediyeyi eline alıp Jeongguka verdi.

"Al bakalim jeon" Jeongguk heyecanla paketi açtıktan sonra içindeki tavşanlı yemek setini gördü. Tavşanlı kupa,çatal,kaşık,bıçak ve tabak. Jeongguk a göre bu hediye aldığı en iyi hediyelerden biri olabilirdi.

Bu şekilde devam ettiler herkes hediyesini vermişti Taehyung un planı az kalsın yanlış ilerliyecekti ki son anda düzelmişti ve son 5 dakika.

Hepsi hep beraber televizyona bakıyordu. Tabii Jeongguk ve Taehyung arada bi yiyişselerde onlar da izliyordu.
Gelelim bizim yoonmin ikilimize onlar da aynı battaniyeyi örtünmüş yan yana oturuyorlardi. Jiminin başı Yoonginin omzundaydi.

Son 1 dakika

Hepsi son 1 dakikayı saymaya başladılar.  59,58,57,56.....5,4,3,2 ve 1
Seokjin ve Hoseok bağırıyorlardi. Sonunda yeni yıl gelmişti.

"Eee bisey degismedi"

"Ne bekliyordun bay jeon kaplumbağaya mi dönüşecektin. "

"Yok ben tavşan olmayı tercih ederim Seokjin hyung"

----☆----

Yoongi balkonda sigara molası veriyordu. Jimin de 2 3 dakika sonra arkasından gitti. Jimin çok kızardı yoonginin içmesine resmen nefret ediyordu.

"Yoongi gene mi içiyorsun Şu şeyi"

"Ama jimin-"

"Sus bakiyim" jimin Yoongiye doğru yürüdü dibine kadar girmişti. Amacı sigarayı alıp atmaktı. Yoongi onunla uğraşmak için elini yukarı kaldırdı jiminin boyu yetmiyordu. Yoongi den birkaç santim kısaydı Yoongi de bu avantajı kullanıyordu.

"Yah Yoongi yapma şunu" jimkn siyanür eder Bi şekilde söyledi.

"Demek Yoongi ha hyung nereye gitti?"

Jimin hyung demediğini fark edince yüzü kizarmisti ama etraftan karanlık olduğundan gözüküyordu.

"Cevap vermeyecek misin hm?"

"Yanlışlıkla oldu hyung"

"Aslında Yoongi daha iyi bence hyunga gerek yok"

"Sen nasıl istersen Yoongi" jimin hala yoonginin dibinde olduğunu fark edince birkaç adım geri gitti yani gitmeye çalıştı fakat Yoongi onu belinden tutarak kendisine çekmisti. Bu aralar bir şeyler oluyordu Jimine hem arkadaşlarının dedikleri hem Yoongi nin davranışları... aklını karıştırıyordu.

"Bir yere kaçamazzsin betty'im"
Jimin utançtan yüzünü Yoonginin göğsüne koydu. Yoongi uyandığını anlamıştı ayrıca çok ta eğleniyordu.

"Neyse hava soğumaya başladı gel iceri geçelim yoonnie"

  ----☆----

Hepsi az cok sarhoş olmuşlardı. Uykusu gelen odaya geçiyordu. İlk giden de jimin olmuştu ardından Yoongi odaya girmişti.

"Waow birlikte kalacağız demek Yoongi "

"Evet oyle biraz"

.....

Devamı sonraki bölümde bölüm 14te görüşürüz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin Bide gece gec saatte yazdim yazım yanlışı varsa kb sonra düzeltirim neyse bay bayyy

Devamı sonraki bölümde bölüm 14te görüşürüz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin Bide gece gec saatte yazdim yazım yanlışı varsa kb sonra düzeltirim neyse bay bayyy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
cat lover"ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin