2-

32 10 8
                                    

"1,2,3,4,5,6,7,8" kendi kendime bu sayıları sayarken birden odamın kapısı açıldı, karşıma geçen adamı ilk defa görüyordum bu adamda kimdi böyle uzun zaman sonra tırsmıştım ürkek bir sesle " Sende kimsin" diyerek derin bir nefes aldım, adam " Yetimhane müdürünü öldürürken böyle ürkek miydin ?" sorusunun karşısında donup kalmıştım çünkü haklıydı çünkü asla ürkek değildim, tam tersi bir o kadar cesaretliydim " Sen kim oluyorsun da benim hakkımda konuşma yetkisi buluyorsun "  adam " Güzel kızım kendine gelmiş bakıyorum da " adamın sözleri ardından onu incelemeye başladım, hafif sakalları vardı, gözleri yeşildi, saçları açık kahverengiydi daha doğrusu kumraldı , yaşı tahminen 24 yada 25 idi, boyu 2.05 gibi duruyordu, kıyafet olarak da beyaz bir kazak vardı altında da gri bir eşofman vardı " Ne o beni mi beğendin yoksa gözlerini üzerimden çekmiyorsun." hayır bu aptal kişiye göz dağı vermiş olamazdım "Sende kimsin de benim gibi biri seni beğensin " yüz ifadesi  aniden düştü  bunun için kendimi suçlu hissetmeyeceğim.

30 DAKİKA SONRA

"Daha ne kadar burada durmayı planlıyorsun egoist abi" abi dememe şaşırmış gibi " Abi mi ? Abi deme lazım olur gülüm"    ne ! Ne demişti o GÜLÜM mü    " Ne o şaşırmış gibisin"  " Evet şaşırdım çünkü beni tanımayan birisinin bu kelimeyi kullanması çok garip ve ilk defa güzel söz duydum birisinden "      " Ne demek seni tanımıyorum;  adın Aylema anlamı ruhun direnişi   ,doğum günün  25 şubat 2004 yaşın, 25  burcun balık, yükselenin  akrep doğduğun yer İzmir/ Çeşme, boyun 184, kilon 63  , en sevdiğin çiçek pembe lale , en sevdiğin renk bordo bu senin için yeterli mi gülüm   ve ne demek bu güzelliğe ilk sevgi sözcüğü söyleyen ilk kişi benim"   benim hakkımda bildiklerine çok şaşırmıştım ve sanırım şaşkın olduğum yüzümden okunuyordu çünkü gülüyordu ve birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım karşımdaki adam ne olduğunu şaşırdı ve hemen yanıma gelip " Ne oldu Aylema , lütfen ağlama ,Aylema seni ağlatan şey neyse bana söyle onun ağızına sıçayım yeter ki sen iyi ol "  ve hiç bir şey olmamış gibi   " Adın ne "     " GECE  adım gece bebeğim " ..

GECE

Kalbim küt küt atıyordu sebebi Aylema idi 10 dakika önce uyuya kalmıştı kollarımın arasında  bebek gibi duruyordu belki uzun boylu bir kız olmasına rağmen bebek gibiydi benim için ama tek bir sıkıntı vardı Aylema'nın  psikolojik  sıkıntıları vardı ama bu onu sevmeme engel değildi onu 4 yıldır seviyordum hem de çok   odanın kapısı açıldı ve gelen doktor berke idi " Ne var berke bizi yalnız bırak demiştim"   " Çok dikkat çekmeden gitsen iyi olur 2 saattir buradasın"    " Aylema uyanmadan hiç bir yere gitmem " beni ikiletmeden dışarı çıktı . 

Aylema ya aldığım pembe laleleri baş ucuna koyduktan sonra artık gitmem gerekiyordu ama yarın tekrar gelecektim Aylema'nın burnuna öpücük kondurduktan sonra  hastaneden çıkıp arabama binip son hız Aylemanın şerefsiz babasına doğru yol aldım.




















selam yeni kurgum ile size merhaba lütfen bu bölümü okuyan herkes 5 tane yorum atabilir mi sizleri seviyorum diğer bölümde görüşmek dileğiyle


İNTİHAR +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin