Persefona:
Privesc fermecata cum muschii spatelui i se misca pe sub pielea de culoarea mierii in vreme ce tranforma terasa din spatele castelului intr-o bucătărie.
Desi are doar o pereche de pantaloni pe el,restul trupului bine făcut e lăsat tot la vedere,iar eu ma delectez cu imaginea lui cata vreme isi duce treaba la bun sfârșit.
„Poate el nu are nevoie de una ca sa mănânce,dar mie îmi place sa gatesc fiindca n-am avut la dispoziție puterea de a pocni din degete si a face orice imi doresc sa apara.”
-Ce vrei de la mine zeita?intreaba fara sa-si întoarcă ochii in direcția mea.
Continua sa stea cu spatele,iar eu roșesc usor in obraji.
-De ce ai impresia ca vreau ceva de la tine?raspund cu voce mica și chicoteste.
-Fiindca ma arde privirea ta pe spate.
Mi se opreste respiratia din cauza simțurilor sale atat de ascutite.
-Tu ma fascinezi din ce în ce mai mult...soptesc si imi arunca ca o privire patimasa peste umar.
-As fi dezamăgit de mine sa n-o fac,mi-o tranteste,iar ranjetul intunecat ce-i curbeaza buzele,ma face sa ma rusinez mai tare. De ce rosesti?continua si imi scutur usor capul,dupa ma desprind de pragul ușii si pasesc spre el.
-Fiindca felul in care ma privesti ma face sa ma simt deja dezbrăcată.
Surade,dar intr-un mod crud.
-In mintea mea deja ești intinsa pe masa,Persefona,iar eu pregătit sa ma infrupt in voie din tine.
-Care masa?raspund si pocneste din degete.
-Asta!exclama imediat ce face sa apară una in mijlocul încăperii si bufnesc in ras.
Ma opresc in dreptul ei,iar cu privirea tintita in a lui incep sa-mi trec usor degetele pe suprafata marmurei închise la culoare.
-Mi-ar sta bine intinsa pe ea?il intreb si incerc cat pot de mult ca vocea sa-mi sune provocatoare.
-Iti sta bine oricum,oriunde,atat timp cât eu sunt lângă tine sau in tine.
-Ahhh...cata aroganta...replic oftand teatral,apoi buzele las sa mi se curbeze intr-un zambet.
Zeul ma mănâncă cu ochii,iar cand ma urc cu fundul pe masa și ma las usor pe spate ca sa ma sprijin pe coate,se repede spre mine si imi urca genunchii pe umerii lui.
Surad,iar el ranjeste diabolic si ochii lui intunecati incep sa se inflacareze. Prima data scântei incep sa se aprinda,apoi un foc mistuitor se revarsa din ei spre mine si ma arde pana in adancul ființei mele.
Intredeschid buzele si un geamăt vrea sa-mi iasa printre ele,insa Hades se apleaca si-mi insfaca gura,iar sunetul meu vibreaza pe limba lui inainte sa-l inghita.
-Te mananc zeita,maraie la limita cu abisul si pielea mi se infioara pe corp.
O face de nerabdare,iar ochii lui se inflacareaza mai tare fiindca stie si simte tot ce se intampla inauntrul meu. Iar fiecare parte din mine pot sa jur ca-l vrea pe el.
-Ia-ma,soptesc cu dorinta in glas si pocneste in clipa urmatoare din degete.
Hainele dispar de pe noi si suspin cand se lipeste de mine,iar pielea lui fierbinte o incinge mai tare pe ea mea.
Cu toate ca de ultima data de cand ne-am pierdut in pacat si pana acum,n-au trecut decat cateva ore,pasiunea ce arde in amandoi ne face din nou sa ne dorim cu ardoare.
-Hades...ii gem numele cand mișcările mainilor lui pe trupul meu ii devin senzuale.
Mormaie si simt cum intunericul dinauntrul sau se dezlantuie si ii iese în valuri fierbinți prin piele,pârjolind totul din mine.
Aura neagra ce se formează in jurul lui ma atrage cu o forta nebuna si ma las condusa de ea.
Incep sa-l musc de buze si il prind cu un brat de dupa gata,apoi il trag mai spre mine si incep sa-i devorez gura manata de la spate de frenezia ce m-a cuprins.
-Asa zeita...da-ti frau liber,haraie din adancul gatului si imi pierd orice urma de control.
Pana si sufletul ajunge sa-mi arda,iar privirea lui brutal de incantata si pofticioasa,ma face sa-mi pierd de tot mintile,iar intr-un acces de nebunie pura,il imping de pe mine si ma dau jos de pe masa.
Zeul abia se clinteste din loc,insa imi intuiește dorințele si face un pas in spate ca sa dispun de spațiul necesar pentru a-mi face de cap.
Cad în genunchi și imi tintesc privirea pe penisul lui,apoi scot un geamat obscen inainte sa deschid larg gura si sa-l cuprind intre buze.
-Cat de bine e!mai ca nu urla imediat ce incep sa-l sug cu putere si isi baga o mana in parul meu. N-am sa ma satur niciodata de tine,Persefona,continua de data asta haraind,semn ca se stăpânește din răsputeri sa nu isi piardă controlul.
Zambesc in sinea mea si cresc mai mult ritmul. Il prind cu ambele mâini de penis,apoi incep sa-l frec in timp ce-l bag cat de adanc pot in gura si ridic privirea spre chipul lui.
-Divina...sopteste pe un ton ingrosat si mai dens decat mierea.
Pielea se infioara pe mine cand ii vad ochii cum ma devorează,iar cand incepe sa isi miște soldurile in ton cu ritmul meu,simt cum excitatia mi se prelinge printre labii.
Placerea pe care i-o provoc ma excita ingrozitor si ma îndeamnă sa il iau mai cu asalt. Asa ca,imi urmez instinctul,iar obrajii mi se scobesc din pricina felului in care ajung sa-i sug penisul tare si gros.
Ranjeste intr-un mod pacatos cand vede cu cata pofta il bag in gura,iar vaginul meu incepe sa trepideze.
-Daca te atingi acum,ai sa termini la cateva presiuni puse pe clitoris,chicoteste ca un drac. Mirosul tau e atat de pregnant in aerul ce ne inconjoara incat imi dau seama dupa felul in care trupul iti degaja aromele ca ești la un singur pas de a avea orgasm.
„Are dreptate. Sunt incinsa la maxim și excitata pana peste cap.”
-Fa-o,imi poruncește si inima mi-o ia razna in piept.
Nerăbdarea mi se revarsa furtunos prin vene din cauza ordinului sau si fara sa mai pierd o fractiune de secunda,imi iau o mana de pe penisul lui si mi-o bag intre coapse.
-Hmmmm...gem lung cand simt cat de uda sunt.
-Continua sa te uiți la mine Persefona,imi cere cu glasul acela profund și adanc ce ma hipnotizeaza de fiecare data cand il folosește. Vreau sa vad in ochii tai cum atingi absolutul,continua,iar eu fac exact ceea ce isi doreste.
Ii urmez cerintele si il tintesc cu privirea in timp ce imi misc degetele pe carnea umflata si ultrasensibila ce-mi pulseaza intre coapse,iar dupa cateva rotiri pe clitoris,imi dau capul pe spate si ii scot penisul din gura,doar ca sa urlu in urma satisfacției.
Orgasmul imi impietreste fiecare muschi din corp si ma cutremura din fiecare încheietura.
-Ochii la mine...haraie si ma prinde mai bine de par.
Imi tine capul in asa fel incat sa pot continua sa ma uit la el,iar pe buze ii apare un ranjet foarte întunecat in vreme ce trupul meu continua sa fie străbătut de curenti electrici.
Dulcea eliberare ma face spre final sa-i gem numele in nenumărate rânduri,iar zeul se apleaca si ma ridica cu usurinta de jos,apoi ma intinde pe masa cand orgasmul imi trece si imi depărtează larg coapsele ca sa-si faca loc între ele.
Isi baga capul intre picioarele mele si incepe sa ma lingă cu pofta,sugand zgomotos pana la ultima picatura de placere ce iese din mine,apoi se îndreaptă de spate si dintr-o singura miscare ma intoarce pe burta.
Suspin cand imi da doua palme la fund,dupa ma cambrez de spate cand o mana ii ajunge in parul meu.
-Unde ma vrei zeita?intreaba cand se apleaca asupra mea si isi lipeste pieptul puternic de mine.
Imi trage capul mai pe spate,dupa mi-l intoarce spre el si isi trece limba intr-un mod ispititor peste buzele mele inainte de a le musca si saruta cu pasiune.
-Oriunde doresti,raspund gafaind la indemnul dorinței arzătoare ce imi curge prin vene.
Surade intr-un mod dracesc,iar eu știu unde urmează sa intre penisul lui in clipele ce urmează.
-Atunci am sa ma adâncesc in ambele tale gauri.
„Si exact cum ma asteptam,chiar asta urmeaza sa se întâmple. Insa n-am nici o retinere. Nu imi e frica si nici nu imi este jena,fiindca vreau totul alături de el.”
*****
Dupa un sex fenomenal,ce s-a incheiat cu penisul lui Hades in fundul meu,acum ma foiesc putin pe scaun in timp ce mancam.
-Vrei sa las magia sa iti aline durerea?ma intreaba si chicotesc incet.
-Nu,raspund in timp ce tai din friptura. E doar un disconfort ce într-adevăr nu ma lasa sa stau cum trebuie in fund,dar senzația imi place,recunosc si ii simt buzele cum se curbeaza chiar daca nu ma uit in direcția lui.
-De ce?vrea sa stie,iar de data asta sfiala nu ma mai cuprinde,fiindca m-am obișnuit cu întrebările lui directe.
-Pentru ca imi lasa impresia ca încă ești in mine,Hades,raspund si ii arunc o privire sireata.
-Daca ma vrei din nou,sunt la dispoziția ta. Nu trebuie sa ai impresia ca sunt în tine,cand pot fi la propriu inauntrul tau oricând iti dorești.
Surad imediat ce inghit bucata de friptura,apoi ma intind spre el si il sarut in coltul gurii.
-Te iubesc,spun cu tot sufletul din mine,iar el intoarce imediat capul si imi capturează buzele.
-Iar eu o fac cum nu credeam ca o sa fie vreodata posibil,sopteste pe un ton profund și incarcat de iubire.
Ma ridic de pe scaun in timp ce continuam sa ne sarutam si ma pun in poala lui. Încă suntem dezbrăcați si daca ieri eram surprinsa sa-l vad gol,astăzi ii urmez exemplu.
„Si apropo...ca mi-am adus aminte de ziua de ieri...”
-Hades,spun in urma gandului si imi dezlipesc buzele de ale lui.
-Da?raspunde in vreme ce-mi inconjoara talia.
-Ieri cand l-ai găsit pe Cerber cu mine,mai existau patru femei ce au dispărut inainte sa-ti faci apariția.
-Vrei sa știi cine erau,constata si incuviintez din cap. Ai cumva impresia ca am vreo legătură cu una dintre ele?
Întrebarea lui ma ia pe nepregătite si incep sa ma incrunt.
-Nu,raspund serioasa.
Chicoteste.
-Stiam,dar am vrut sa ma verific. Nu dau gres niciodata cand vine vorba de intuitie,dar cine știe...?
Pufnesc si ma intind ca sa-l musc de fata.
"Are o putere ce ii oferă sansa sa guste minciunile,insa cu mine nu trebuie sa o folosească. N-am de gând sa-l mint vreodata."
Rade cand imi bag dintii intr-un obraz de a lui,iar eu ma inmoi imediat cand ii aud sunetele ce ii ies pe gura din adancul sufletului si incep sa sarut locul de unde l-am muscat.
-Nu sunt geloasa,daca asta vrei sa afli.
-Foarte bine. Niciodata sa nu fii. Sunt doar al tău Persefona si am sa raman pana cand eternitatea o sa-mi ia sfârșit.
Inima imi face o tumba in piept și incep sa-l pup pe toata fata din cauza fericirii.
Ma priveste cu drag,iar cand incetez sa il mai pup,el ma saruta lung pe frunte.
-Te iubesc,zeita,murmura pe tonul acela adanc,iar interiorul meu vibreaza cu putere. Dar ca sa elucidam misterul tau cu privire la cele patru femei,sa știi ca sunt ursitoarele mele.
-Oh!exclam fiindca doar in povesti am auzit de ele.
Cum de altfel am auzit și de el pana sa ne intalnim,dar mi se pare incredibil ca am avut ocazia sa le intalnesc si sa schimb cateva vorbe cu cele ce țes destinul tuturor.
„Lumea asta a lui Hades ce se deschide pentru mine tot mai mult ma face sa o ador din ce în ce mai tare Infernul. Fiindca sunt ferm convinsa ca o sa am multe de învățat si-o sa-mi fie cu folos faptul ca traiesc in acest tinut,iar dacă pe deasupra ursitoarele o sa ma accepte prin preajma lor,o sa fiu si mai incantata.”
Zambind,imi revin in simturi si ma uit cu entuziasm in ochii lui Hades.
-Ai putea sa-mi faci cunostinta cu ele?intreb pe un ton ce da clar de inteles ca as fi foarte incantata daca lucrul asta s-ar intampla.
-Nu exista dorinta pe care sa nu ti-o îndeplinesc,Persefona,raspunde si chitai de fericire.
Surade si ma strange mai tare in bratele lui.
-Sa te vad fericita imi bucura sufletul,zice,iar eu mai ca nu ma topesc la pieptul său.
-Ohhhh...spun pe un ton dulce și ma apuc din nou sa-l pup.
Scoate un sunet de incantare si ma lasa sa-mi fac damblaua,iar eu continui sa-l pup pana cand imi aduc aminte cum m-a numit una dintre ursitoare.
-De ce una dintre ele mi s-a adresat cu,stapana?intreb,iar de data asta pe buze ii apare un ranjet foarte sinistru.
-Pentru ca ești stapana Infernului,Persefona. Eu îți dau acest drept,fiindca vreau sa conduci alături de mine.
-Vai!exclam cu respiratia in gat. Si ce trebuie sa fac?
-Nimic,raspunde simplu. Ma ocup eu de toate. Tu doar ai sa-ti plimbi curul asta de regina prin imparatia noastră,iar toată lumea o sa fie obligata sa-ti faca pe plac.
„Ah! Ce chestie! Pana nu de mult eram un nimeni in lumea zeilor,iar acum Hades ma numește regina? Pe toti zeii!!! Totul se schimba de la o clipa la alta și abia mai tin pasul cu toata nebunia asta!”
-Deci...ce spui,Persefona? Vrei sa fii,regina mea?ma scoate vocea lui din ganduri,iar catifelarea cu care pune întrebarea ma face sa gem.
Fiindca e extraordinar de erotica.
-Ma tentezi ca un șarpe!exclam imbufnata.
Chicoteste.
-Nu ma poți pacali,dar daca vrei sa pari supărată pentru faptul ca te tentez încontinuu,pot sa te intind din nou pe masa ca sa te impac.
Chicotesc fara sa ma pot abține.
-Ai timp la noapte sa iti faci de cap cu mine. Fiindca dupa ce mancam imi doresc sa le cunosc pe cele patru...cat despre cererea ta,n-am cum sa o refuz. Cu toate ca nu tin neapărat sa devin regina si as sta langa tine fara sa am vreun titlu,oricum eternitatea imi e batuta in cuie ca sa sfârșesc aici,fiindca eu am ales cu draga inima sa-ti dau sufletul din mine.
-Adevarat,dar daca consideri ca e prea repede și prea din scurt pentru tine tot ce se intampla,sa știi ca pot astepta. Pana la urma amandoi suntem nemuritori,iar zilele si nopțile noastre sunt un șir lung de ore infinite.
-De care o sa ne bucuram in deplina placere si fericire,nu?intreb,iar el incuviinteaza din cap.
-Desi nu pot sa-ti promit lucrul asta,având în vedere din ce lume haotica venim,pot sa-ti spun doar ca am sa-mi dau tot interesul ca sa-ti bucur fiecare clipa a eternitatii,Persefona.
Zambesc.
-Jur sa fac la fel,Hades.
CITEȘTI
Căderea în păcat 🔞
FantasyCând lumea in care te naști e plina de prădători,singurul mod în care te poți apara împotriva lor,este sa devii unul mai mare decât ei. Asta e principiul dupa care se ghidează fiecare zeu. Exact asa cum fac și eu. Fiindca ajung la randul meu sa fiu...