Uzun bir tatil arasından sonra, üniversite zamanı geldi. Değil mi? E bizimkiler napıyor?
Uyuyor.Saat sabah 8, Jungwon yatağında uyurken bilmemkaçıncı rüyasını görürken, telefonundan gelen bildirim sesiyle hemen uyandı.
Bildirim whatsapp'tan gelmişti. Bilin bakalım kimden...
Evet, doğru bildiniz! Tabii ki de Jay'den.Jay:Oğlum kaç saattir seni bekliyorum gelsene aşşa amg
Jungwon:ANANISİKİM BUGÜN OKULUN İLK GÜNÜYDÜ DİMİ HASİKTİR AJSVHSJAHSJAHAH JAY YARDIM ET
Jay:Sakın ol la bişey olmaz hemen hazırlan aşşa gel beklıyom seni
Jungwon:Taam.
Jay gülümsedi ve telefonunu kapattı. Jungwon'un evinin kapısının önünde bekledi.
O sırada Jungwon telaş içinde yüzünü yıkadı ve dişini fırçaladı. Saçını yapıp formasını giydi. Kendisine yemek yapacak vakti yoktu, bu yüzden hemen evinden dışarı çıktı. Böyle çok tatlı gözüküyordu. Jay her an yanaklarını çimdikleyebilirdi, yani o kadar tatlıydı.
"Ooo bakıyorum okulun ilk günündede istemeden tatlış kedicik olmuşsun ha?"
Jay söylerken gülümsedi, onu sadece kızdırmaya çalışıyordu...
Değil mi?
"Ben çeneni kapatmadan önce çeneni kapat yoksa çok kötü şeyler olur."
Jungwon Jay'in ruhuna bakarak bunu söyledi, tabii ki Jay de ürperdi.
"Tamam lan naptık alt üstü flört ediyoz ya"
Jay suratını asdı, Jungwon aldırmadan konuştu.
"Hadi gidelim geç kalcaz amk"
Jay kafasını salladı, beraber okula doğru yürümeye başladılar.
Okula vardıklarında şok oldular. İçlerinden bu üniversiteyi kazandıklarına şükrettiler.Ama ilerde çok kötü şeyler olabilir, kim bilir?
Neyse, biz yolumuza devam edelim.
Jay ve Jungwon okula girdiklerinde şok oldular, bu okul adeta göz kamaştırıcı lüks bir okuldu. Hemen sınıflarına doğru ilerlediler. Sınıfın kapısına vardıktan sonra Jungwon derin bir nefes aldı."Ben korkuyom"
Tırsmış bir şekilde Jungwon dedi.
"Korkma ben varım"
Dedi Jay. Jungwon lan flört edip onu kızdırmayı seviyordu, biliyorsunuz zaten.
"Boşver korkmuyorum"
Jungwon dedi umursamamış bir ses tonuyla.
Jungwon sınıfın kapısını açtı ve içeri girdiler. Sınıfta hiçkimse yoktu. Sınıfa ilk gelen oldukları için şükretmişlerdi. Hemen oturacakları sıraları seçip eşyalarını yerleştirdiler. Diğerleri gelmeden bi dedikodı yaptılar ama üf, görmeniz lazım...
Birkaç dakika sonra sınıfa bir kız girdi. Okula yeni gelmesine rağmen güzelliği yüzünden çoktan popüler olmuştu bile.
Tanıtayım, kızın ismi Wonyoung. O kadar güzel ki, kafası gidik plan erkekler onun için her şeyi yapar. Wonyoung iyi bir kızdır. Ama gerektiği zaman acımasız olabilir. O yüzden bu kıza fazla bulaşmayın benden söylemesi...
Wonyoung kendine bir sıra seçti. Seçtikten sonra bizim ikiliye doğru döndü.
"Merhaba, galiba sizinle aynı sınıfta olacağım. İsminizi sorabilirmiyim acaba?"
Jungwon hemen yanıtladı.
"Ben Yang Jungwon, buda Park Jongseong, yani Jay."
"Oh, bende Jang Wonyoung. Tanıştığıma memnun oldum."
Jungwon ve Jay gülümsediler, bu konuşmadan sonra eski okullaeının dedikodularına devam ettiler.
Sınıfa bir kaç kişi geldikten sonra, Jungwonun liseden bir arkadaşı sınjfa girdi. Onuda ben size tanıtayım.Kim Sunoo, oldukça tatlı ve slay bi kişiliği var. Jungwon ve Jay ile aynı sınıfa düştüğüne inanamıyor.
Sunoo, Jungwonu gördüğü an Jungwona doğru koştu ve sarıldı.
Bir süre sonra geri çekildi."LAN SEN ŞAKA YAPIYOSUN BİZ AYNI SINIFA NASIL DÜŞTÜK"
Dedi Sunoo. Çok mutluydu. En azından sınıfta takılabileceği bir arkadaşı, pardon iki arkadaşı vardı.
"YEMİNLE BİLMİYOM"
Dedi jungwon. Oda çok mutluydu.
Bir yandan da Jay onları izliyordu. Gözlerini devirdi ve sarılan şahıslara baktı."Ne zaman böyle şeyleri abartmayı bırakcaksınız bilmiyorum."
Bir şey diyeceğim... Sizinde aklınıza bir şey geldimi? Benim geldi... Ama onu sonraya saklayalım, süpriz olsun.
Hadi hadi tutamadım kendimi, söylüyorum size. Evet, Jay, insanların Jungwona fazla yapışkan olmasını sevmiyor, hatta nefret ediyor. E tabi jungwon bunu biliyor."N'oldu kıskandınmı bücür, gel sanada sarılıyım o zaman la"
Jay bunu duyduğu an yanaklarının ısındığını farketti. Kızarıyordu.
"N-ne kıskanmadı ya siktir git..."
Jungwon güldü ve jay'e sarıldı.
"Bilmiyommu sanıyon gerizekalı, kıskanıyon işte"
Sunoo onları izlerken gülümsedi. Sunoo tam biz ya, değil mi? Çünkü oda bu ikiliyi shipliyor.
"Ooo, insanlar var burda ya, az terbiyeli olun a-aa ayıp!"
Sunoo sesli gülerken konuştu. Jungwon sunooya döndü.
"Sus amınakoyarım köle"
"Tamam abi ne kızdın sende"
Zil çaldı ve ders başladı, sıra sıra kendilerini tanıttılar. Ders bittikten sonra Sunoo tuvalete gideceğini söyledi. Sunoo tuvaletten 10-15 dakikadır gelmemişti, bu jungwonu endişelendirmişti tabii. Jungwon hemen tuvalete doğru gitti. Tuvalete girdiğinde gördüklerine inanamadı...
Sunoo yerde kanlar içerisinde oturuyordu. Önündede iki kişi vardı. Jungwon konuşmalarına kulak misafiri oldu.
"Demek sende bizim okulumuza gelen yeni veletlerdensin, ha? Veletleri sevmem. Ama zorbalamayı severim. Senide ben zorbalayacağım, anladınmı sürtük? Bu okulun kralı benim, ben. Bana bulaşmaya sakın cürret bile etme. Yeri gelir bir gün seni keserim yada sana işkence ederim. Davranışlarına dikkat et."
Jungwon resmen şok oldu. Hemen zorbanın arkasına gitti ve ona dokundu. Zorba denilecek pislik arkasını dönüp jungwona baktı.
"Ne var amınakoyayım?"
Dedi zorba, yüzü sunoonun kanı ile kaplıydı.
"S-sen naptığını sanıyosun ya?!"
"Asıl sen napıyosun, okulun zorbasına Bunlarımı diyorsun, ha? Vay be, cesurmuşsun. Ama buradan bir öylece gidemezsin. Senide bu orospuyu dövdüğüm gibi dövmemi ister misin, ha?"
Zorba, jungwona vurmak için elini kaldırdı ve ona vurmaya çalıştı, ama jungwon onun kolunu tuttu ve ona karşılık verdi. Wow, jungwonun neden bu kadar güçlü olduğunu biliyor musunuz? Çocukluğundan beridir taekwondo eğitimi alıyordu, onu yenmek neredeyse imkansızdı.
"Uh... Senin gibilerle uğraşamam pislik, ben gidiyorum."
Zorbayı size tanıtmadım değil mi? İsmi Hwang Hyunjin, okulun zorbası. Kimse ona karşı çıkamaz, Jungwon dışında. Her yıl okula gelen öğrencileri zorbalar ve bundan zevk alır.
Jungwon hemen sunooya doğru koştu
"Sunoo... Sunoo iyimisin?"
Sunoo konuşamayacak kadar kötüydü. Jungwon, sunooyu kucaklayıp hemen revire götürdü...
Devam edecek💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will we stay as best friends forever? (Jaywon)
FanfictionJay ve Jungwon anasınıfından beridir en iyi arkadaşlardı. O kadar yakınlardı ki, aileleri bile kardeş gibilerdi. Birlikte anasınıfına, ilkokula, ortaokula ve liseye gittiler, ayrılmaz bir ikililerdi. Aynı üniversiteyi kazandılar. Okulda iyi geçinece...